IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

GM №1, VW №2, Toyota №3

Беше очаквано след земетресението от март и спряното за седмици производство, че Toyota няма да бъде номер едно.

GM №1, VW №2, Toyota №3
За първите 6 месеца на годината фирмата е произвела 3.37 милиона автомобила (вкл. Lexus, Daihatsu и Hino). В крайна сметка японците изгубиха не само мястото на производител номер едно на света, което държат от 2008 г., но и останаха трети.
 
 
За първото полугодие на годината номер едно отново е General Motors, с произведени 4.536 милиона автомобила, а доста близо след него е групата Volkswagen с произведени 4.13 милиона автомобили.
 
От Toyota съобщават, че заводите им вече са натоварени на 90% от капацитета си, но нормалното производство ще се възстанови чак през ноември.
 
Бавното възстановяване на Toyota дава основания на експертите да прогнозират, че и в края на годината Toyota ще остане след VW по производство.
0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ами за Форд да кажа. Форд напоследък правят големи инвестиции в Индия. Сега тоя пазар не е добре развит и се купуват евтини неща, но все пак това са над 1 милиард човека така, че инвестициите си заслужават. Нещо подобно направиха Фолксваген в Китай през 80-те години и сега там техните автомобили са добре приети. Форд също така имат заводи и модели за Южна Америка - главно Бразилия, а тоя пазар също е перспективен, а бразилската икономика е 5-та в света, ако не греша.
  • #17
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    GM, форд и Крайслер не ги виждам къде ще бъдат след 10- 20 години. Вероятно ще продължат да са средно силни в Американския пазар, но до там. Японци и Немци ще владеят най- голямата "порция" от този бизнес. А хората които не могат да си ги позволят ще пишат по форумите колко били зле:)
  • #16
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    В Русия има около 170 млн руснаци като голяма част от тях едвам връзват двата края, а другите са много богати. За техният пазар най-добре се реализират както хюндай и шкода така и много скъпи модели на прениум марки. Стратегията на ФВ е доминация на пазара в Китай, което ще ги изтреля на първо място. Японците трудно пробиват там, заради честата "комшийска любов" между двете страни. ФВ в момента са най силни в Европа и постъпенно навлизат в щатите, където японците са традиционно силни.
  • #15
    5 rate up comment 9 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    Не си ли спомняте че още от началото на годината, Всички освем тоято имаха ръст в продажбите, сега ДЖАПАНКИТЕ ми се извиняват със земетресения в Тоято СОФИЯ има всичките моедели в наличност какви 20 30 40 50 проценти от завода работят само ХА !
  • #14
    16 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Истината е, че подобни продажби са за сметка на Китай, където японските автомобили не са тачени. Бъдещето е на Китай, а след години и на Индия. Който се ориентира натам, ще спечели. Русия също е фактор и от това най-добре се възползват Хюндай. Обаче има и друга истина. Европа купува само качествени и добре оборудвани автомобили. А от оборудване се печели много повече, отколкото от базов модел за Китай или Индия. Бройката не е всичко. важна е печалбата.
  • #13
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Много хора са толкова комплексирани, че фолксваген ги преследва и в сънищата. И пак ще попитам нали фв щяха да фалират? Още не разбирам как ще стане това, като в момента са на второ място?
  • #12
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    VW пак гризнаха дървото,хе,хе,....:)))))
  • #11
    8 rate up comment 2 rate down comment
    123456 ( преди 14 години )
    До нипон! Пич и на мене ми се ще да е така ,но лесно не се пуска кокъла! Можеш да си сигурен,че САЩ няма да се откажат така лесно. Докато долара е резервна валута те ще определят какво и къде да се случва. И ще продалжават да цицат от целия свят както правят в момента. А на който не са му угодни му спрятат войничка по познатия сценарий! Такаче, да запътили са се надоло от поне 15-тина и повече години,но няма да се сгромолясат скоро. Така е и с корпорациите им.
  • #10
    8 rate up comment 12 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Като знам "колко" и "големи опашки" има в САЩ и Япония за Prius-3, просто не вярвам да е останал и един балък за тези коли... за мен са за номер 50!
  • #9
    16 rate up comment 8 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Като знам колко и големи опашки има в САЩ и Япония за Prius-3, просто не вярвам на тази статистика.