IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

GM №1, VW №2, Toyota №3

Беше очаквано след земетресението от март и спряното за седмици производство, че Toyota няма да бъде номер едно.

GM №1, VW №2, Toyota №3
За първите 6 месеца на годината фирмата е произвела 3.37 милиона автомобила (вкл. Lexus, Daihatsu и Hino). В крайна сметка японците изгубиха не само мястото на производител номер едно на света, което държат от 2008 г., но и останаха трети.
 
 
За първото полугодие на годината номер едно отново е General Motors, с произведени 4.536 милиона автомобила, а доста близо след него е групата Volkswagen с произведени 4.13 милиона автомобили.
 
От Toyota съобщават, че заводите им вече са натоварени на 90% от капацитета си, но нормалното производство ще се възстанови чак през ноември.
 
Бавното възстановяване на Toyota дава основания на експертите да прогнозират, че и в края на годината Toyota ще остане след VW по производство.
0 от 500
  • #38
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    da ne si re6il da vzema6 toyotka namesto durven gouf hahaha
  • #37
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Тия технологии се развиват много отдавна. Ако става въпрос за Volt, то подобен автомобил представиха от Фолксваген още през осемдесетте години - малък дизел, произвеждащ електроенергия. Всъщност, тогава подобни технологии се наричаха "автомобил на 2000 година". Смешно, нали? Ама тогава вярвахме, че през 2000 година едва ли не ще летим над пътя.
  • #36
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Реших да пиша за Тойота да не е ФВ, за да не го сметнат за пристрастие.
  • #35
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не съм лексус, аз съм WV :). Но не ми пречи да бъда безпристрастен в преценката си:). Иновяации в автомобилостроенето са нещо, което променя индустрията, нещо коетоще накара другите да погледнат във същата посока.
  • #34
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "Каква иновация е хибридната технология " Факт е, че всеки производител вече има хибриден модел. Ако тойота не беше инвестирала в развиване на тази технология, нямаше да е компанията, която е в момента. В началото на 90-те са инвестирали 1млрд. долара, което и за сегашните стандарти е колосална сума. По това време никой от конКурентите не вярва, че тази технология ще промени автомобилостроенето. Боб Люц шефът на развойната дейност на ГМ, дори смятал, че японците ще се самоубиват с развитието
  • #33
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе лексусче какво става с най-богатият и независим автомобилен пазар в света - USA. Станал е много зависим от благоволението на комунистически КИТАЙ. Обаче ти откъде да знаеш, явно още работиш за бедната гръцка фирмичка, дилърчетата на тойотките
  • #32
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Добре, дадох ти пример с новото зарядно устройство на Форд, което съкращава времето за зареждане. Ето и още една иновация:http://***.24asti.bg/blog/?tag=%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8-%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%B4Ето ти и неща, които вече са въведени:http://***.ford.com/technology/Ето ти и надуваеми задни колани:http://translate.google.com/translate?hl=bg&langpair=en%7Cbg&u=http://***.ford.com/technology/И стига с тия глупости.
  • #31
    4 rate up comment 4 rate down comment
    delta i gama ( преди 14 години )
    Духам на *** и ***. БЕЗПЛАТНО!!!
  • #30
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    А пък дизайна го копират от немските икони
  • #29
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Каква иновация е хибридната технология като ти дърпа продажбите с 1,2 млн. бр. назад за половин година