IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

GM №1, VW №2, Toyota №3

Беше очаквано след земетресението от март и спряното за седмици производство, че Toyota няма да бъде номер едно.

GM №1, VW №2, Toyota №3
За първите 6 месеца на годината фирмата е произвела 3.37 милиона автомобила (вкл. Lexus, Daihatsu и Hino). В крайна сметка японците изгубиха не само мястото на производител номер едно на света, което държат от 2008 г., но и останаха трети.
 
 
За първото полугодие на годината номер едно отново е General Motors, с произведени 4.536 милиона автомобила, а доста близо след него е групата Volkswagen с произведени 4.13 милиона автомобили.
 
От Toyota съобщават, че заводите им вече са натоварени на 90% от капацитета си, но нормалното производство ще се възстанови чак през ноември.
 
Бавното възстановяване на Toyota дава основания на експертите да прогнозират, че и в края на годината Toyota ще остане след VW по производство.
0 от 500
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ел. стъклата, когато са се появили са били иновативни сега всички ги предлагат било то серийно или не. Аз говоря какво правят американските компании, което ще доведе коКУрентите да правят същото. Освен Амперата няма нищо авангардно.
  • #27
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Има разлика между иновации и базово оборудване. П.С подряването на кормилото е измислено през 20-те, 30 те години на миналия век и не е хич иновационно. Ако се предлага серийно хубаво, но не е иновация.
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Аз говоря за иновации, които променят автомобилостроенето, а не за екстри или за системи за безключово запалване. Кадилак навремето първи се сещат да направят запалване без манивела, а сега никой не се замисля, тойота е първа с хибридната технология. Подряването на стъкла и пр. глезотии са измислени отдавна, а това че се дават серийно не е иновация. Иновация е, нещо ново, което не се вгражда при останалите или ще се вгради по късно.
  • #25
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Форд, форд колко да е добър този форд?!Да винаги са предлагали много от форд самоче качеството на предлаганото е под вапрос!? Говориме за колите за европейския пазар! Форд е можеби марката която се обезценява най-бързо . След излизането на първия фокус нещата се пооправиха малко, но не бих казал основно.
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Не, просто дадох пример, какво се предлага от Форд. Всеки сам може да си прави заключенията. Ако имах примерно Хюндай, щях да ти кажа какво предлагат те, макар, че всеки сам може да види на сайта им. А, забравих и за въздъшната възглавница за коленете, която съвсем не се предлага от всички производители, докато Форд предлагат това още отпреди 3 години. Така, че кой не дава пари за развойна дейност, не е ясно. Някои изостават, други не, но Форд не е от фирмите като Опел, които се чудят как да въведат по-модерни технологии при моторите си, макар всичко друго да им е ОК. Просто, Форд предлагат доста пълен пакет от екстри за автомобилите си, макар да има какво да се желае например липсва отопление на волана, което се предлага при Корса, но там пък липсва безключов достъп, което си е много голямо удобство за мен.
  • #23
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ediniq hvali gouf drugia ford hehehe da ne komentirate v saita na brazdi
  • #22
    4 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Всички производители отделят пари за развойна дейност. А за Форд само бих дал следния пример - Фокус е моделът, с най-много електронни асистенти в своя клас. Например, системата за автоматично спиране на тоя етап се предлага само от Форд и Волво. Никой друг производител все още не я предлага серийно. Форд пускат и електрически Фокус тая есен. А хибриди предлага в щатите отдавна. Дори и моята Фиеста е натъпкана с доста екстри, като гласови команди, блутут,USB, темпомат, безключов достъп и стартиране на двигателя, климатроник, автоматични фарове и чистачки, ел подгряване на предно, задно стъкло и огледала, затъмняващо се огледало и каквото си поиска човек, стига да има пари. Форд въведоха и модерните си турбодвигатели с променливо газоразпределение и директно впръскване. Никой все още не е казал лоша дума за тях. Напротив, само суперлативи за плавния ход, разхода на гориво и тяга. Ако става въпрос за електромобилите, Форд представиха и ново зарядно устройство за бързо зареждане на електрическия Фокус. Примери много могат да се дадат за всички фирми. Не мисля, че някой изостава в това отношение. Ако изостава, то това е временно.
  • #21
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тойота инвестира средства във хибриди, ФВ в леки материали, хибриди ( бош),оптимизиране на дизеловите и бензиновите двигатели с турбини директно впръскване и пр. БМВ също отделят сериозен процент за инновации, за жалост бенц изостава.
  • #20
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Бразилия и латино страните германците също имат силни традиции, дори до скоро се правиха все още костенурки работещи на етанол. Мисля, че дори най-продавания компактен модел е нещо средно между поло и голф (от по старите). Аржентина и Мексико са други страни в които ВФ и ауди имат заводи. Не знам за форд, но компаниите, които имат бъдеще са тези отделящи най-много средства за развойна дейност, а от американците, освен ГМ с техния Волт/ампера други нови авангардни технологии не виждам.
  • #19
    6 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    И още нещо за Форд. Преди десетина години или повече, Форд бе втори производител в света, ако не греша. Тогава ръководството на Форд прие политика към намаляване на производството. Сега, след като финансовите резултати са стабилни, Форд се насочи отново към леко повишаване на производството. Просто, да произвеждаш 8-9 мимлиона автомобила и да разчиташ на печалба, не е толкова лесна задача. Затова нещата трябва да се преценяват внимателно - какво и къде да се произвежда и продава.