IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

GM №1, VW №2, Toyota №3

Беше очаквано след земетресението от март и спряното за седмици производство, че Toyota няма да бъде номер едно.

GM №1, VW №2, Toyota №3
За първите 6 месеца на годината фирмата е произвела 3.37 милиона автомобила (вкл. Lexus, Daihatsu и Hino). В крайна сметка японците изгубиха не само мястото на производител номер едно на света, което държат от 2008 г., но и останаха трети.
 
 
За първото полугодие на годината номер едно отново е General Motors, с произведени 4.536 милиона автомобила, а доста близо след него е групата Volkswagen с произведени 4.13 милиона автомобили.
 
От Toyota съобщават, че заводите им вече са натоварени на 90% от капацитета си, но нормалното производство ще се възстанови чак през ноември.
 
Бавното възстановяване на Toyota дава основания на експертите да прогнозират, че и в края на годината Toyota ще остане след VW по производство.
0 от 500
  • #48
    9 rate up comment 5 rate down comment
    хи хи хи ( преди 14 години )
    GM 1, VW 2, Toyota 3....по сервизни акции ли?
  • #47
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Мисли бе човек! ( преди 14 години )
    Я сега като си толкова умен, що не обясниш какво е това "ХИБРИД", че нещо не разбрах! Като гориш бензин/нафта и задвижваш на ток едно превозно средство то хибридно ли е???Жокер: Дизелелектрически ЛОКОМОТИВ! Гори нафта, задвижва се на ток, измислен е доста преди Порше-то! ХИБРИДЕН ЛИ Е???
  • #46
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Волт/ Ампера имат качеството да бъдат карани 80 км/ без да се включва двг, това е предимство и екологично. Да ама не, защото ел. енергията в нашата страна идва предимно от ТЕЦ, което означава, че някъде пак се гори гориво, за да задвижи автомобила. При високи скорости ел. двигателите не са икономични и пробега от 80 ще спадне драстично. Тойотката с много внимателно каране (без дълъг път) може да стигне икономията на модерен дизелов двигател, които дори може да достави повече удоволствие.
  • #45
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Първият хибрид е porsche lohner от 1902г. (задвижван с електромотори на главините на колелата, по същия начин са при е-трон)Автомобилът е черпил енергия от ДВГ ползван като генератор (като шевролет волт)Тойота не слага литиево йонни батерии защото материала е дефицит и не може да снабди всичките си хибриди с такива двигатели. Механичната батерия с Маховик е сложна, но не изисква дефицитни метали, материали. Лошото е, че енергията може да се съхрани едва за няколко секунди или минути.
  • #44
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Маховикът за сега не е по-евтин, иначе всички да са минали на маховици. Основната причина за това е, че не е разработен достатъчно. Има опасности и недостатъци. Иначе има огромното предимство почти мигновенно да вкараш 100% от енергията която може да поеме и толкова бързо да я дръпнеш. Впрочем, кондензаторът го може същото, ама и той е по-скъп от тривиалната батерия. Така че, не се чудете, че 99% са на тема батерии.
  • #43
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Е, точно от първата тройка кола няма да си купя! Лакоми ***! Отдавна са забравили, че правят коли, всичко им е съсредоточено в това как да баламосат клиента.
  • #42
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да бъчвар, интересна технология е хибридът без батерия на порше. Маховикът, играе ролята на енергиен резервоар и има високо кпд. При този вид хибрид няма батерия, която в даден етап да се окаже замърсител, а е и доста по евтино, защото лития е дефицитна стока. Между другото тойота още не е минала на по модерните литиево йони батерии.
  • #41
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не не бих си взел тойотка, била тя хибрид или дизел. Хибридите, за мен не са "еко", защото след края на живота си хибрида изпраща в кофата за *** батерията си, а тя не е много "грееен". На дълъг път хибридните коли издишат, а и не са по икономични от дизелите. Виж в Америка не са почитатели на дизелите могат да си карат хибриди. Те са създадени за тпазара там, аз не бих си взел.
  • #40
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Първият хибрид е направен от Ф. Порше много отдавна, още преди тойота да е била замислена, те просто са я преоткрили технологията и я предлагат серийно с голям успех. Да не забравяме, че Приус в Щатите е възприемано като най-"green" автомобила.
  • #39
    3 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    За мен обаче, най-доброто решение все още не е влязло в серийно производство. Единствено Порше го ползваха скоро в хибридното си Порше. Става въпрос за маховик, акумулиращ и отдаващ енергия. тия разработки обаче датират от десетки години и никой не е открил топлата вода сега. Чисто и просто, постепенно мечтите стават реалност и не винаги мечтателят ги осъществява. Става друго - някой друг му открадва мечтите и така...