IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Спортен, Рядък, Практичен

Renault съчета несъвместими неща с новата лимитирана серия на Megane Coupe, наречена Monaco GP.

Спортен, Рядък, Практичен

Серията Monaco GP, която беше показана за първи път на автомобилното изложение Женева 2011, е за онези, които искат красив и елегантен автомобил, който носи специфичния дух на Монако и легендарните му автомобилни състезания.

Моделът има отличителен перлено бял цвят, 17-ичови потъмнени алуминиеви джанти и декоративни елементи в перлено бяло и брилянтно черно. В салона му темата е продължена с алуминиеви спортни педали, брандировка Monaco GP на седалките и стелките за пода и елементи със същия перлено бял цвят, който е използван за екстериора.

Има и нещо много специално за всеки автофен – плака с поредния номер на модела. Нашият тестов екземпляр беше с номер 0616. От серията ще бъдат произведени точно 2000 бройки.

Сигурно вече се чудите какво толкова несъвместимо съчетава този специален модел. Ами това е лимитирана серия, с уникална оптика, която съчетава спортно излъчване, сравнително висок клирънс, мощен двигател, нисък разход на гориво и повече от прилична цена. Доста качества, които обикновено са несъвместими.


Трудно ще повярвате, че кола с подобно излъчване може да харчи по 5-6 литра на 100 километра. Е, може, понеже за България моделът използва 1.9-литровия dci двигател на Renault. Той генерира 130 к.с. и 300 Нм, ускорява специалното купе от място до 100 км/час за 9.5 секунди, като в същото време изразходва средно по едва 5.1 литра на 100 км.

Дали върви? Върви повече от прилично! Карахме го от София през Тетевен, Троян, Кърнаре и пак София. Мощността беше напълно достатъчна за всяко изпреварване и дори за кеф.

Да, адреналинът щеше да е различен, ако двигателят беше този на Megane RS, но тогава потреблението, возията, приложимостта в ежедневието, а и цената на модела щяха да бъдат много различни.

А цената на Renault Megane Coupe Monaco GP е 37 270 лева с ДДС. Парите не са малко, но не са и много. Това е лимитиран модел, с много екстри, чиято цена надвишава само с 560 лева тази на стандартния Megane Coupe с ниво на оборудване Privilege.




ВСИЧКИ СНИМКИ

0 от 500
  • #10
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не са лоши коли меганите.Никак даже.Това обаче на което АлдиКомедия му прави рекамка е много дразнещо.Черни джанти,пластмаси и бяла кола не ми се вижда никак привлекателно,а за красиво да не говорим.Табелките са меко казано смешни.В квартала ги правят същите,само,че с имената на живущите в апартаментите.Лепят ги на пощите и вратите.Просто не виждам на тази кола защо цената да е по-различна от тази на нормален меган.Двигателя си е ОК.За гонки и състезания не става,но пък си е прилично мощен.
  • #9
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Ало Ало ( преди 12 години )
    Ами не виждам нищо премиум в този автобмобил,дори надписите като че ли са правени в някоя малка печатница в провинцията за по лев,пълна смешка,какви ги говорите за отнасяне,едно волво 30 или 40 ще го отнесе ми даже ще му даде малко преднина!пък и номерче има вътре,Монако!Ако погледнете повече елементи са пластмасови!Поне да бяха карбонови!
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    G777 ( преди 12 години )
    TI S TEQ 150 DRAGLIVI KONQ NA 320 D SI VQRVAI,OT OPIT TI KAZVAM CHE REALNI 170 000 KM NA TAKAVA KOLA SA SMESHNI,E MUDNA A TVOQTA KOQTO E NA 300 000 I Q PODURJASH PRI BAT STAMEN OT MAXLATA NZ KAKVO CHUDO SHE E PRIMETNO ALPHA JTD SUS 105 VURVI POVECHE,PRIMET DAVAM SUS SEAT CUPRA 1.9 TDI 160 KONQ,TOVA VECHE E NAFTA SPORTIST,A MAGANA NE E LOSH.SAMO DA NQMASHE RAMKA NA VRATATA
  • #7
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Clermont Ferrand ( преди 12 години )
    рено.БГ ти си за клиника :)
  • #6
    8 rate up comment 19 rate down comment
    рено.БГ ( преди 12 години )
    А таканкаа ся ши имъти цели 2 матриала за реноту - да си *** препрочитъти и събутътъ и ниделятъ.Па понидалникъ кату додити при нази в рено.бг ши ви сложима къвту искъти надпис на коету и да е рено - саму да купувъти,чи гладни умрехми еиииии...!!!
  • #5
    23 rate up comment 7 rate down comment
    Peter ( преди 12 години )
    Tiq s 10 godi6nite BMW-ta gi znaem. Tezi deto si jiveqt pri mam i tate i vsi4kite im pari otivat po taralqsnika i pak ne mogat da mu nasmognat da go poddurjat, koeto ne im pre4i da si mislqt, 4e 10 godi6noto BMW s razsipano oka4vane, gumi na 8 godini i spira4ni diskove, posledno smenqni ot 5tiq sobstvenik.
  • #4
    20 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    До ?Сигурен съм, че 10 годишното ти БМВ с 150 к.с. ще бъде отвято от този Меган със 130 к.с. Знам какво говоря, защото карам Меган с 80 к.с. и не е само мое мнението, че колата има достатъчно мощност и СИЛА в ниските обороти. Багажникът е точно толкова голям, колкото на всеки Меган хечбек. Не се лъжи по дизайна на покрива, отзад има стандартно място за сядане. Не мога да ти кажа дали ръст 1.90 опира в тавана, но такъв ръст опира в доста коли - и в БМВ и в Ситроен и в много други.
  • #3
    29 rate up comment 23 rate down comment
    ? ( преди 12 години )
    Спортен - колко да е спортен - 130к.с. от 1.9 дизел ... извинявайте ама 10 годишното ми бмв е 150к.с. от 2.0дизел. Икономичен - ами всяка една кола със подобен двигател харчи толкова, даже и по-малко ... практичен - колко може да е практичен с 2 врати и толкова скопен отзад ... отзад сигурно ще е удобно само за някой от Ботсвана, за големината на багажника да не говорим. А ако едните 17'' джанти правят една кола "рядка" и уникална ... ще ме извинявате.
  • #2
    12 rate up comment 4 rate down comment
    .................... ( преди 12 години )
    Това го бяха изложили на автосалона
  • #1
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    изглежда много драматично! харесва ми