IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Спортен, Рядък, Практичен

Renault съчета несъвместими неща с новата лимитирана серия на Megane Coupe, наречена Monaco GP.

Спортен, Рядък, Практичен

Серията Monaco GP, която беше показана за първи път на автомобилното изложение Женева 2011, е за онези, които искат красив и елегантен автомобил, който носи специфичния дух на Монако и легендарните му автомобилни състезания.

Моделът има отличителен перлено бял цвят, 17-ичови потъмнени алуминиеви джанти и декоративни елементи в перлено бяло и брилянтно черно. В салона му темата е продължена с алуминиеви спортни педали, брандировка Monaco GP на седалките и стелките за пода и елементи със същия перлено бял цвят, който е използван за екстериора.

Има и нещо много специално за всеки автофен – плака с поредния номер на модела. Нашият тестов екземпляр беше с номер 0616. От серията ще бъдат произведени точно 2000 бройки.

Сигурно вече се чудите какво толкова несъвместимо съчетава този специален модел. Ами това е лимитирана серия, с уникална оптика, която съчетава спортно излъчване, сравнително висок клирънс, мощен двигател, нисък разход на гориво и повече от прилична цена. Доста качества, които обикновено са несъвместими.


Трудно ще повярвате, че кола с подобно излъчване може да харчи по 5-6 литра на 100 километра. Е, може, понеже за България моделът използва 1.9-литровия dci двигател на Renault. Той генерира 130 к.с. и 300 Нм, ускорява специалното купе от място до 100 км/час за 9.5 секунди, като в същото време изразходва средно по едва 5.1 литра на 100 км.

Дали върви? Върви повече от прилично! Карахме го от София през Тетевен, Троян, Кърнаре и пак София. Мощността беше напълно достатъчна за всяко изпреварване и дори за кеф.

Да, адреналинът щеше да е различен, ако двигателят беше този на Megane RS, но тогава потреблението, возията, приложимостта в ежедневието, а и цената на модела щяха да бъдат много различни.

А цената на Renault Megane Coupe Monaco GP е 37 270 лева с ДДС. Парите не са малко, но не са и много. Това е лимитиран модел, с много екстри, чиято цена надвишава само с 560 лева тази на стандартния Megane Coupe с ниво на оборудване Privilege.




ВСИЧКИ СНИМКИ

0 от 500
  • #20
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Slav78 ( преди 12 години )
    Наистина е скъпа, но така или иначе ще си намери собственик. Аз не харесвам Рено но не казвам, че не бих карал такава кола при пложение, че я намеря изгодно или е служебна.
  • #19
    21 rate up comment 7 rate down comment
    кисо ( преди 12 години )
    Не търсете под вола теле. Никой не ви кара да купувате :) Миналата година платих малко повече за скучна корола с 2.0 дизел. Ако сега имах парите щях да взема тази
  • #18
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Лимитираните версии обикновено са за събота и неделя- т.е не стават за всеки ден и струват доста солено. тази е практична колкото всеки меган и е евтина. според мен колата би радвала всеки ентусиаст!
  • #17
    9 rate up comment 9 rate down comment
    до:? ( преди 12 години )
    И аз съм на същото мнение без да съм фен на която и да било марка мога само да споделя,че статията си е чиста реклама.Поне малко,за да е нарекат спортма колата трябваше да и вдигнат мощността,а не да залъгват хората с некви лети джанти,пластмасови табелки,уж лимитирана версия и висока цена.Търсят някой балък да се върже.
  • #16
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А кой е казал,че не заслужава да се продаде?Има си места обаче за тази цел.Супер грозно и неуважително към читателите на сайта е да се пробутват подобни обяви.Не обичам да ме лъжат и правят на балък.Нека си го правят,ама поне да напишат реклама или обява за продажба и тогава,който има интерес влиза и чете.В случая освен да отвратят и без това не многото си читатели с подобни действия друго не правят.
  • #15
    9 rate up comment 3 rate down comment
    ? ( преди 12 години )
    Съвсем отделен е въпроса за 10 годишното ми бмв, нито са ми го купили мама и тати, нито е от някоя автокъща на половин милион километра, нито го поддържа кварталния майстор, нито това се мисля за много велик с него ... Ама вие си знаете по-добре ... слагайте минуси щом това ви кара да ви расте чурката ...
  • #14
    12 rate up comment 4 rate down comment
    ? ( преди 12 години )
    Не съм целял да сравнявам марки коли, просто казах че ме може 2011 година двигател 1.9д130кс да се нарече спортен. Нито разхода му е икономичен. Нито едните джанти и няколко пластмаси могат да превърнат колата в някаква специална. Нито това може да се нарече практична кола (освен ако практична означава да отидите до магазина и обратно)...И цената е голяма. От всичко в тази статия лъха на платена реклама ... Иначе нямам против никоя марка коли, нито съм фен на някоя ... дори на 10 годишното ми бм
  • #13
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен 2 ( преди 12 години )
    Ами дори и така да е друже, Рендето заслужава да се продаде. На мен визията ми харесва, макар да не съм фен на бойлерите с колела. Де повече такава индивидуалност да имаше по пътищата ни, а не само баничарки с багажник за кучето и 10 годишни БМВ-та. Друго си е, колата да се различава. Било то цвят, джанти, оборудване, спойлери... 130 дизелови кончета ми се струват достатъчни за всякакви ситуации. И Рено не са единствените, които наричат колата си спортна, а всъщност слагат някоя украска и стандартен мотор. Явно тия коли си имат клиентела. Предполагам това са млади хора с малко пари. Е, поне така би трябвало да е на Запад. Тук единственият шанс е тати да подари на Гошко това ренде или тати да си го к ара със здраве.
  • #12
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Смешно е да се сравнява новият меган с 10-годишно бмв.На бавареца половината коне със сигурност са умрели.Имам познати които внасят коли и много добре съм на ясно на какви километри влизат у нас и на колко стават преди да ги продадат.При това да се има предвид,че още от чужбина този дето продава колата и е смъкна понел 100 хил.км.,но голямото пренавиване е у нас.На запад дизели се купуват за да се карат много,ама наистина много.При бензиновите по-може да се случи на кола на малко км.а за дизел еизключено
  • #11
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ПродължениеТа наистина от двигателя няма какво много повече да се иска.Има достатъчно мощ,не е форсиран и е прилично икономичен.Само като реклама предполагам са го нарекли спортен.Та като стана въпрос за реклама другото дразнещо е че АлдиКомедия се мъчи по елементарен начин да е прави.В петък вечер праска най-отгоре рекламната статийка на рендето,което трябва да се продаде и така до понеделник пък дано някой се върже.Колко ли % са им обещали на завалиите?:)))