IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Спортен, Рядък, Практичен

Renault съчета несъвместими неща с новата лимитирана серия на Megane Coupe, наречена Monaco GP.

Спортен, Рядък, Практичен

Серията Monaco GP, която беше показана за първи път на автомобилното изложение Женева 2011, е за онези, които искат красив и елегантен автомобил, който носи специфичния дух на Монако и легендарните му автомобилни състезания.

Моделът има отличителен перлено бял цвят, 17-ичови потъмнени алуминиеви джанти и декоративни елементи в перлено бяло и брилянтно черно. В салона му темата е продължена с алуминиеви спортни педали, брандировка Monaco GP на седалките и стелките за пода и елементи със същия перлено бял цвят, който е използван за екстериора.

Има и нещо много специално за всеки автофен – плака с поредния номер на модела. Нашият тестов екземпляр беше с номер 0616. От серията ще бъдат произведени точно 2000 бройки.

Сигурно вече се чудите какво толкова несъвместимо съчетава този специален модел. Ами това е лимитирана серия, с уникална оптика, която съчетава спортно излъчване, сравнително висок клирънс, мощен двигател, нисък разход на гориво и повече от прилична цена. Доста качества, които обикновено са несъвместими.


Трудно ще повярвате, че кола с подобно излъчване може да харчи по 5-6 литра на 100 километра. Е, може, понеже за България моделът използва 1.9-литровия dci двигател на Renault. Той генерира 130 к.с. и 300 Нм, ускорява специалното купе от място до 100 км/час за 9.5 секунди, като в същото време изразходва средно по едва 5.1 литра на 100 км.

Дали върви? Върви повече от прилично! Карахме го от София през Тетевен, Троян, Кърнаре и пак София. Мощността беше напълно достатъчна за всяко изпреварване и дори за кеф.

Да, адреналинът щеше да е различен, ако двигателят беше този на Megane RS, но тогава потреблението, возията, приложимостта в ежедневието, а и цената на модела щяха да бъдат много различни.

А цената на Renault Megane Coupe Monaco GP е 37 270 лева с ДДС. Парите не са малко, но не са и много. Това е лимитиран модел, с много екстри, чиято цена надвишава само с 560 лева тази на стандартния Megane Coupe с ниво на оборудване Privilege.




ВСИЧКИ СНИМКИ

0 от 500
  • #40
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ами дадох пример за неразбиращите - КТМ, Лотус. На другия полюс са тежките и претъпкани с екстри Мерцедес-и. Дори SLS се поизложи на пистата в сравнението на АБ, макар германците да си знаят своето и на загубата да казват, че няма губещи. Там Ферари и Корвет отвяха тотално немските "спортни"машинки. И сега да попитам. След като SLS е по-бавен от Ферари, означава ли, че след като сляза от Ферарито, SLS не е спортна кола?
  • #39
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ще ти обясня :) Rolls Royce като е с V12 двигател спортен ли е? Пича много добре го е казал - M Sport package на BMW или S-Line на Audi какво е? Спортен пакет, който не влияе на мощността! Не бъркайте мощен със спортен!
  • #38
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Когато слизаш от автомобил 200 к.с.,който не го водят спортен,а най-обикновен цивилен автомобил някой да почне да ти обяснява,че автомобил от същият клас само,че 130к.с. бил спортен и да те убеждава,че е такъв е меко казано смешно.Кое е спортното на това ренде не разбрах само?Обяснете ми моля!Летите джанти ли,цвета ли,табелките ли или нещо,което само вие забелязвате,а на другите убягва?Значи това,ако е спортно моята кола лаква се води?Мега спорт ли?
  • #37
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Учтивият Лос ( преди 12 години )
    "Да, адреналинът щеше да е различен, ако двигателят беше този на Megane RS, но тогава потреблението, возията, приложимостта в ежедневието, а и цената на модела щяха да бъдат много различни." И кое от това изречение не разбрахте половината тук? КОЕ? Спортно изглеждаща дизеларка с нелоша динамика. 130 коня малко ли са ви? Ми вземете си Пагани и то ще ви е почти на нивото, олиго-май-френдс! На правата всички с "резачки" са много бързи, ама на кръстовището седите и се чудите кой е с предимство.
  • #36
    3 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    И сега какво. Един смята, че 82 коня са спортни ( включително Ауто Билд в една статия за спортните алтернативи, като тия 82 коня се отнасяха до Фиеста, колкото и да ви човърка отзад). Други смятат 136 коня за спортни, а трети за 200. И пак ще попитам. Какво мисли Шумахер за спорта? Айде, спрете да се излагате. Няма стандарт за понятието "спортен автомобил" така, че споко. Почешете коня и си пийте питието.
  • #35
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    На това ренде му трябват около 180-200 коня,за да може да се нерече спортно. С около 130 коня спортно е това в статията по-долу за Suzuki Swift Sport.Със 136 коня Сузуки-то цепи мрака и оставя след себе си доста по-мощни автомобили. Говоря разбира се не за драг,а за дълъг път.А ако пътя е планински с много завои е една от най-добрите коли.
  • #34
    1 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Вторият ми пост бе риторичен. Иначе си прав. Точно това имах предвид и аз. Дай ми определение какво е спортен автомобил. Защото вчера се запознах с един 19 годишен младеж, стажувал в Мото Пфое, та ми разправя колко дърпала най-малката Фиеста с 82 к.с. За него явно има спортни нотки, но за мен моята с 96 коня само загатва, че може да изпреварва. Обаче виждаш ли, ако слезеш от Жигули и едно Поло с 60 коня ще е спортно в представите ти. Ако дадеш на Шумахер някоя тройка с 200 коня, сигурно ще ти каже, че ще ходи на пазар с нея. Ама за теб е голяма работа, нали? Да не говоря пък за Фетел, ако премине в Испания рейсинг. Най-много да закачи една каравана отзад и на първия изход от пистата да се запъти към морето в тия горещини. Не знам по какво съдиш за умствения ми багаж, но дай в ръцете на един начинаещ шофьор това Рено, да видим, как ще се справи в първия завой. Брат ми преди няколко дена взе книжка, та се правих на инструктор и му давах да покара. Е, аз дето вземам острия завой с 60км/ч с включен тракшън и ЕСП, на него му е трудно и с 15. Давал съм колите си на трима нови шофьори и три жени. Ами човек, 75 коня се оказаха много за тях, а за 96 да не говорим. Чак ме е яд, че тормозят мотора с 1500 об/мин и забравят да включат на ниска предавка. Така, че за мен това Рено ще е идеално. За 95 % от познатите си, тия 130 коня ще са нещо недостижимо, да не говорим за визията, която е приятна за окото. Така, че това в очите на тия 95 % ще е спортен автомобил. Какво ме интересува, че някой решил да си чупи главата с 200 коня 10 годишно БМВ и ми се присмива? Но съм сигурен, че това Рено ще направи смешни в планината всякакви 10-15 годишни каруци с +200 коня. Това е положението. Но все пак дай определение за общоприета мощност, защото едно е Фиеста със 150 коня, друго е Мерцедес с 200 коня. Просто Фиестата го отвява навсякъде. Ако си влизал в tuning.bg ще видиш една тема от русенци, които искат да си мерят ***. Та там имаше една фиестичка с +130 к.с., която оставяше доста бързо в огледалата си на драг една Алфа 166 с доста по-мощен мотор. Всъщност, една нощ точно пред мен се дърпаха алфата и Фиестата, но Фиестата просто не му остави шанс. Така, че мощността в спорта е относителна работа. Затова разни Лотуси и KTM правят смешни доста по-мощни автомобили на пистата и пълният резил не е пълен само заради факта, че пистите имат и дълги прави, където локомотивите наваксват заради два пъти по-голямата си мощност и по-късите предавки на малките машинки, които са направени точно за спорт, а не за драг :)
  • #33
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не е точно така! M Sport package на BMW или S-Line на Audi какво е? Спортен пакет, който не влияе на мощността!
  • #32
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    бъчваря,кух си,като бъчва без дъно бе момче.В първият си пост пишеш,че не сме били на ясно какво е спортна кола,а в следаващият искаш някой да ти дава определение за такава.Двата поста са писани или от 2-*** отделни човека представящи се с едно име или са писани от един голяма *** нямащ много сиво вещество и непомнещ какво е писал преди няколко минути.Юестно казано автомобил,като този с тази мощност,това тегло и това купе няма как да се нарече спортен и никога не може да бъде такъв освен в твоите и на някой псевдо-журналист фантазии.Виж сега,ако слизаш от Фиеста и се качиш на тази кола със сигурност ще си удариш *** в тавана и ще крещиш от радост,че това е най-спортната кола,която си карал.Това е все едно да се качиш от магаре на кон.Само ще ти кажа,че един автомобил с лети джанти по-голям цолаж,няколко табелки и по-висока цена няма как да се нарече спортен по общоприетите критерии,които ти оставям за домашно тази вечер да ги намериш и прочетеш,пък белким вденеш кое,какво е.
  • #31
    7 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    И като сте такива отворковци, дайте определение за спортен автомобил. Ако може с линкове - от колко конски сили един автомобил е спортен и с какъв размер джанти трябва да бъде.