IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новата Toyota Yaris

По-качествен, по-стилен и по-ефективен.

Това е новата Toyota Yaris

Toyota представи новото поколение на бестселъра Yaris, който японците описват като по-качествен, по-стилен и по-ефективен. Моделът е получил по-агресивен дизайн, нов, по-комфортен салон и модернизирани по-динамични и по-икономични двигатели.

Отвън веднага се набива на очи по-динамичният дизайн с изострени линии, който заменя умерените форми, с които се отличава второто поколение на колата.

Промяната е дори по-видна в салона, където откриваме изяло ново табло и по-качествени материали. Уредите вече са позиционирани пред водача, вместо на централната конзола, бутоните за управлението на климатичната инсталация са хоризонтално разположени, а над тях се е открило място за цветния 6.1-инчов чувствителен на допир дисплей на мултимедийната система Touch&Go.

Автомобилът също така се отличава и с променени размери - дължината е увеличена със само 100 мм (3,885 мм), което прави Yaris един от най-компактните модели в своя сегмент. Ширината е останала непроменена - 1,695 мм, а междуосието е увеличено с 50 мм. Новият модел се отличава и с намалена с 20 мм височина (1,510 мм.), което влияе положително на пътното поведение. Радиусът на завой е само 4.7 метра.

Под капака на новата Toyota Yaris се поставят познатите от предишното поколение двигатели, които обаче са преминали през модернизация и са базирани на Toyota Optimal Drive - предлага редица технологии и компоненти, понижаващи потреблението на гориво и врените емисии, без това да се отразява на мощността или максималния въртящ момент.

Трицилиндровият бензинов VVT-i двигател с обем 1.0-литра, мощност 69 к.с. и 98 Нм максимален въртящ момент, се куплира с 5-степенна механична трансмисия и изразходва средно по 4,8 л/100 км. Вредните емисии са  в рамките на 111 г/км.

По-мощният бензинов 1.33-литров Dual VVT-i двигател, генерира 98 к.с. и 125 Нм. Разчита на новата Multidrive S трансмисия, като изразходва средно по 5.0 л/100 км и отделя 118  г/км вредни CO2 емисии.

Дизеловият 1.4-литров D-4D двигател се куплира с 6-степенна ръчна трансмисия, но може а бъде екипиран с Multidrive S трансмисия. Генерира 89 к.с. и 205 Нм, като изразходва средно по 3.9 л/100 км и отделя 103 г/км вредни CO2 емисии.

Новата CVT трансмисия Multidrive S, включваща режим "Sport", предлага ръчен и автоматичен режим, като при ръчния водача може да превключва седемте предавки, както от лостчетата зад волана, така и то самия скоростен лост.

Новата Toyota Yaris вече може да бъде поръчвана, като доставките ще стартират през месец септември. За сега са известни единствено цените във Великобритания - от £11,170.

ВСИЧКИ СНИМКИ

 

0 от 500
  • #50
    3 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 12 години )
    Къде си бе фиат пунто
  • #49
    9 rate up comment 6 rate down comment
    редактор ( преди 12 години )
    Това е новата трошьота боклукарис :)
  • #48
    6 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Извинявам се, не исках да предизвиквам спор "Форд срещу Тойота". И двете марки имат своите положителни и отрицателни черти. Аз казах, кое бе отрицателното при Ярис, когато купувах автомобил преди 5 години. Това бяха цената, лошите лизингови условия и централно разположеното арматурно табло. @S, даваш пример с Фокус от 2005 година. Това бе преди фейслифта и естествено преди сегашния модел. Аз говоря за Фиеста, произведена преди 3 седмици и модел, излязъл на пазара в края на 2008 година. Автомобилостроенето се развива и е напълно естествено, конглокенцията да извади по-добри модели. Карал съм Фиеста от 2006 година и от 2011 година. Имам база за сравнение и по-точно за напредъка на Форд относно качеството на сглобка и материали. Разликата е доста голяма. Само един пример. Превключвателят за фаровете при старата Фиеста бе като директно свален от котлон, докато при новата се върти приятно и е гумиран. Врътките на климатика при старата бяха така изработени, че още като нова заяждаше регулаторът на температурата, особено след като дълго е стоял в едно положение, примерно зимата или лятото. Сегашната няма нищо общо. С всички бутони се борави приятно, а ако човек не е на кеф, просто може да управлява всичко с глас. Мекото арматурно табло го имаше и при предната ми Фиеста, но то поскърцваше при ниски температури в областта, където се среща с по-твърдите пластмаси. Вратите се затваряха като кола от миналия век. При сегашната вратите се затварят с плътен звук, както и багажника. Напредъкът в качеството си личи от пръв поглед. Между другото, карал съм и друга Фиеста модел 2009 и впечатленията ми за качеството са същите нищо не поскърцва при движение и не тропа. Това го нямаше при старата Фиеста. Давам ти тия примери, за да покажа напредъкът на Форд при изработката на купето. Ако прочетеш за най-новия Фокус, ще откриеш подобни коментари за качеството на материали и изработка. Така, че недей дава примери с минали поколения автомобили, защото ако е така, могат да се дадат достатъчно лоши примери с японски пластмасови кутии. Ако ще сравняваме нещо, нека това са модели, които се произвеждат в момента. Тоя Фокус, дето даваш за пример, дори не е след фейслифт. Мразя да отговарям на заблудени хора като теб, които гледат само да провокират останалите. А за тоя Авенсис дето говориш, отвори кое да е списание и виж, какво пише за качеството на материалите, пардон, пластмасите. Тия неща не подхождат на автомобил от тоя клас. Но при японците все още е така с малки изключения. Но все пак, ако ще сравняваш Авенсис с модел на Форд, то нека това да е настоящият Мондео, който скоро премина през фейслифт, а не Фокус от 2005 година. Живееш с миналото, но какво се чудя това е характерно за повечето българи. За тях е важна десет годишната тройка или 12 годишната E-класа.
  • #47
    6 rate up comment 6 rate down comment
    S ( преди 12 години )
    Точно, защото съм карал ФОРД и Фиеста имаме и Фокус имаме... Комични са пред Тойота човеко... Светлинни години, Фокуса от 2005 все 1 Джепето го е дялкал вътре... А Авенсиса човеко... е страхотен мога да ти кажа аз... въобще не разбираш от коли май. Аз си карам Королата и ми е харно да ти кажа ;
  • #46
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хм анонимен странно заключение правиш на база на грешна информация.Всъщност Ярис е по-добър от Поло по повечето ако не всички показатели. Започвам от радиус на завой,който при сегашния Ярис е 10 метра,при Поло е 10,6 метра,преминавам към багажника на сегашния Ярис е 275 литра,на Поло е 280 литра,но новия Ярис ще е с по-голям багажник от Поло.Преминавам към ширината При Ярис е 1695мм.,при Поло 1682мм.Междуосието на новия Ярис е 2510мм.,на Поло е 2468мм. Ярис има и регулираща се задна седалка.
  • #45
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Сравнил съм Ярис 2010 с Поло 2011г. Ярис излезе 2006-та модела,много преди Поло и пак е спо-добри показатели:двигателите. 1.0 3 цилиндров на Тойота Ярис дава среден разход от 4.8/100км. само 111гр/км. емисии,а е и по-мощен от Поло 1.0,което също е 3 цилиндров двигател,но е 60 конски сили,по-бавен е,повече харчи с близо 1 литър повече средно 5.5/100км.,емисии от 128гр./км.,нататък 1.33 4 цилиндровия двигател на Тойота Ярис е 100 конски сили с разход от едва 5.0/100км. и емисии 118 гр./км.
  • #44
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Куцаш, анонимен, куцаш. Полото е на пазара от 2009-та, а стария ярис губи по всички показатели... модел 2011 вече е по-добър, но като излезе поло 2013-14 пак ще го бие...
  • #43
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Анонимен, напротив, сравних Ярис 2010 с Поло 2011-та и Полото е по-зле по всички показатели. Просто Ярис е по-добрата кола.
  • #42
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Котоошу ( преди 12 години )
    Ела да ти го набия , да ме пробваш какво имам. Ша виеш като вук на месечина.
  • #41
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Putio Mariikin ( преди 12 години )
    Mi ti niamash topki be ***.Samo dupki. Da *** i mirizliveca.