IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новата Toyota Yaris

По-качествен, по-стилен и по-ефективен.

Това е новата Toyota Yaris

Toyota представи новото поколение на бестселъра Yaris, който японците описват като по-качествен, по-стилен и по-ефективен. Моделът е получил по-агресивен дизайн, нов, по-комфортен салон и модернизирани по-динамични и по-икономични двигатели.

Отвън веднага се набива на очи по-динамичният дизайн с изострени линии, който заменя умерените форми, с които се отличава второто поколение на колата.

Промяната е дори по-видна в салона, където откриваме изяло ново табло и по-качествени материали. Уредите вече са позиционирани пред водача, вместо на централната конзола, бутоните за управлението на климатичната инсталация са хоризонтално разположени, а над тях се е открило място за цветния 6.1-инчов чувствителен на допир дисплей на мултимедийната система Touch&Go.

Автомобилът също така се отличава и с променени размери - дължината е увеличена със само 100 мм (3,885 мм), което прави Yaris един от най-компактните модели в своя сегмент. Ширината е останала непроменена - 1,695 мм, а междуосието е увеличено с 50 мм. Новият модел се отличава и с намалена с 20 мм височина (1,510 мм.), което влияе положително на пътното поведение. Радиусът на завой е само 4.7 метра.

Под капака на новата Toyota Yaris се поставят познатите от предишното поколение двигатели, които обаче са преминали през модернизация и са базирани на Toyota Optimal Drive - предлага редица технологии и компоненти, понижаващи потреблението на гориво и врените емисии, без това да се отразява на мощността или максималния въртящ момент.

Трицилиндровият бензинов VVT-i двигател с обем 1.0-литра, мощност 69 к.с. и 98 Нм максимален въртящ момент, се куплира с 5-степенна механична трансмисия и изразходва средно по 4,8 л/100 км. Вредните емисии са  в рамките на 111 г/км.

По-мощният бензинов 1.33-литров Dual VVT-i двигател, генерира 98 к.с. и 125 Нм. Разчита на новата Multidrive S трансмисия, като изразходва средно по 5.0 л/100 км и отделя 118  г/км вредни CO2 емисии.

Дизеловият 1.4-литров D-4D двигател се куплира с 6-степенна ръчна трансмисия, но може а бъде екипиран с Multidrive S трансмисия. Генерира 89 к.с. и 205 Нм, като изразходва средно по 3.9 л/100 км и отделя 103 г/км вредни CO2 емисии.

Новата CVT трансмисия Multidrive S, включваща режим "Sport", предлага ръчен и автоматичен режим, като при ръчния водача може да превключва седемте предавки, както от лостчетата зад волана, така и то самия скоростен лост.

Новата Toyota Yaris вече може да бъде поръчвана, като доставките ще стартират през месец септември. За сега са известни единствено цените във Великобритания - от £11,170.

ВСИЧКИ СНИМКИ

 

0 от 500
  • #20
    21 rate up comment 12 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Triforce, сори брат, но на мен точно интериорът отвътре ми напомня за корейски автомобил от началото на деветдесетте или на японски от 80-те години на миналия век. Сива пластмаса, която на снимките изглежда евтино и форми, отдавна отшумели. Дълго време се чудех, какво точно ми напомня таблото на ярис и сега се сетих - Опел Омега от края на осемдесетте. И това ако е красивото в тоя автомобил, не, благодаря. сега съм склонен и на централно разположеният дисплей :)
  • #19
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не е така, централното табло е по-удобно,защото си отклоняваш погледа от пътя по-малко отколкото да сведеш поглед до пред волана.Централното табло е максимално изнесено напред в посока погледа към пътя и е по средата,защото шофъора през повечето време гледа напред и не си отклонява погледа така,а не кара гледайки долу вляво,където е стандартното табло.
  • #18
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ахаха ми купи си тогава с централно табло, то тва кола ли е с тая маса пред шофьора или кръчма? Осетили са се да го махнат тва идиотска централно табло, то в пътя ли да гледаш или да си въртиш главата като *** хаха
  • #17
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Бай Иван ( преди 12 години )
    грозна като всички тойоти
  • #16
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    За ел.таблото в средата съм напълно съгласен с Веско. То е много по-модерно от стандартно табло със стрелки,което е пълна скука.
  • #15
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Веско ( преди 12 години )
    Централното табло е едно от най-красивите табла правени някога.Сега обратно в детската градина с часовници стрелки и подобни примитивни глупости :)Предният ярис е най-готината малка кола, а този за съжаление отива в грешна посока :)След 4 различни нови тойоти в момента единствено Приуса е ОК за мен. Тойота остават в миналото отиваме на Лексъс ;)
  • #14
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Shtom tova vi haresva ... ne znam na kude otiva sveta ..... otvratitelen dizain otvsqkude i evtindjos .... moe lichno mnenie , ne angajiram nikoi s nego ...
  • #13
    8 rate up comment 2 rate down comment
    zz ( преди 12 години )
    Izglegda mnogo dobre i e super za damski i gradski avtomobil
  • #12
    5 rate up comment 3 rate down comment
    abvgd123 ( преди 12 години )
    Браво на Toyota, това вече изглежда добре. Хубав градски автомобил. До анонимния с прахосмукачката - искрено се забавлявах, докато четох коментара ти:)
  • #11
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Прекрасен градски автомобил.Старият Ярис беше един от най-добрите преложения в класа си,а новият предполагам ще е още по-добър.Автоматичните безстепенни скоростни кутии трябва да станат ако не задължителни,то поне препоръчителни с този клас.Невероятно по-удобно е в града с автоматик.