IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новата Toyota Yaris

По-качествен, по-стилен и по-ефективен.

Това е новата Toyota Yaris

Toyota представи новото поколение на бестселъра Yaris, който японците описват като по-качествен, по-стилен и по-ефективен. Моделът е получил по-агресивен дизайн, нов, по-комфортен салон и модернизирани по-динамични и по-икономични двигатели.

Отвън веднага се набива на очи по-динамичният дизайн с изострени линии, който заменя умерените форми, с които се отличава второто поколение на колата.

Промяната е дори по-видна в салона, където откриваме изяло ново табло и по-качествени материали. Уредите вече са позиционирани пред водача, вместо на централната конзола, бутоните за управлението на климатичната инсталация са хоризонтално разположени, а над тях се е открило място за цветния 6.1-инчов чувствителен на допир дисплей на мултимедийната система Touch&Go.

Автомобилът също така се отличава и с променени размери - дължината е увеличена със само 100 мм (3,885 мм), което прави Yaris един от най-компактните модели в своя сегмент. Ширината е останала непроменена - 1,695 мм, а междуосието е увеличено с 50 мм. Новият модел се отличава и с намалена с 20 мм височина (1,510 мм.), което влияе положително на пътното поведение. Радиусът на завой е само 4.7 метра.

Под капака на новата Toyota Yaris се поставят познатите от предишното поколение двигатели, които обаче са преминали през модернизация и са базирани на Toyota Optimal Drive - предлага редица технологии и компоненти, понижаващи потреблението на гориво и врените емисии, без това да се отразява на мощността или максималния въртящ момент.

Трицилиндровият бензинов VVT-i двигател с обем 1.0-литра, мощност 69 к.с. и 98 Нм максимален въртящ момент, се куплира с 5-степенна механична трансмисия и изразходва средно по 4,8 л/100 км. Вредните емисии са  в рамките на 111 г/км.

По-мощният бензинов 1.33-литров Dual VVT-i двигател, генерира 98 к.с. и 125 Нм. Разчита на новата Multidrive S трансмисия, като изразходва средно по 5.0 л/100 км и отделя 118  г/км вредни CO2 емисии.

Дизеловият 1.4-литров D-4D двигател се куплира с 6-степенна ръчна трансмисия, но може а бъде екипиран с Multidrive S трансмисия. Генерира 89 к.с. и 205 Нм, като изразходва средно по 3.9 л/100 км и отделя 103 г/км вредни CO2 емисии.

Новата CVT трансмисия Multidrive S, включваща режим "Sport", предлага ръчен и автоматичен режим, като при ръчния водача може да превключва седемте предавки, както от лостчетата зад волана, така и то самия скоростен лост.

Новата Toyota Yaris вече може да бъде поръчвана, като доставките ще стартират през месец септември. За сега са известни единствено цените във Великобритания - от £11,170.

ВСИЧКИ СНИМКИ

 

0 от 500
  • #40
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Котоошу ( преди 12 години )
    Някой *** по-ддолу е писал че Авенсиса е красив, ей тараранкооолу, ти сигурно си слепок, как може да наречеш един от световните грозници красив, все едно да кажеш че мойте топки са красиви.Аиначе фиесте на светлинни години пред тойотката.Все пак и за Тоъота има едно първо място- при МОТОКАРИТЕ.
  • #39
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Striker ( преди 12 години )
    S, вземи се прегледай ти. Погледай 2-3 предавания, прочети 2-3 списания и после говори за Форд. Като не си карал, трай си с японската сапунерка. Особено в последната година, година и половина Тойота е на последно място във всички сравнения.(класовете на Ярис, Авенсис и Корола). Дори Хюндай е пред тях. Най-добри са Форд, Хюндай, ВАГ(според някои журналисти) - това е, Джони. Много анимация гледаш :)
  • #38
    7 rate up comment 7 rate down comment
    S ( преди 12 години )
    Тойота били грозни коли? Погледнете Land Cruiser и Avensis ... страхотни по всички показатели. Фиеста била по-добро от Тойота? Ми можеш да идеш да се прегледаш ти казвам аз, Форд са комични от всяка гледна точка, двигател... возия, ходова част, интериор, екстериор. Това, което прави Тойота е да бъде Н1 по продажби, пък вие може да си говорите до утре тука глупостите.
  • #37
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
  • #36
    7 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Ами нека говорим за реалността тогава. Аз моята Фиеста я карах точно 5 години и я смених с нова. Това е. Така правят на запад и никой не го интересува, какво ще стане с колат аму след 10 години. В Япония дори са още по напред, като подменят автомобилът си през още по-кратък период от време. При 10-11 годишните автомобили, навлизаме вече при по-предното поколение Фиеста, което не беше нищо особено дори като ново. Ескорт бе в същото положение. Просто тогава Форд бяха много назад. Доста честа гледка бе Ескорт с прояден от ръжда калник и пространство около капачката на резервоара. Но така бе и с Опел и Фолксваген. Сега, каквото и да си говорим, поколението на Фиеста от 2002 година е най-успешният Форд, който имах честа и удоволствието да карам :) Не мога да не бъда горд от тоя факт. Не е малко, да караш един от най-успешните автомобили в историята на световното автомобилостроене. Радвам се, че старата ми Фиеста попадна в добри ръце и ще мога да следя състоянието и в бъдеще. И както казах, нямам нищо против Ярис. Това е една добра и качествена кола, която като надеждност е над средното за тоя клас. Обаче нека гледаме реално на нещата. Последните модели на Форд не са никак лоши автомобили като нови и като употребявани. Сега, ако сравняваме 10 годишни кочини, каквато и да вземем, ще сме набутани откъм ремонти. Нормалният човек взема нова или малко употребявана кола. Останалото отива за претопяване или при колекционери, каквито има и в тоя сайт. Когато един автомобил се гледа добре и 50 години не са проблем за него. Новата Фиеста има доста конструктивни недостатъци, както и всички други нови автомобили. Не може всичко да е идеално в тоя клас. Ако има визия, няма да има място примерно. Или ако има място за пътниците, няма да има багажник. Ако искаме да е евтина, няма да имаме повечето екстри. А ако искаме да е икономична и евтина, няма да имаме добри динамични показатели. Ако искаме сигурност, ще трябва да доплатим...Така е в малкия клас. Получаваш това, за което плащаш. Трябва да се примириш с някои недостатъци, ако искаш да имаш определени предимства. ЛЕКА ВЕЧЕР!
  • #35
    6 rate up comment 7 rate down comment
    :) ( преди 12 години )
    Несериозно е да сравнявате ярис с поло, все едно да сравнявам дюнер с пилешко филе... и двете стават, ама за всяко ниво си има подходящото... освен това не може да сравняваш ярис от 2011 с поло от 2009, сравни двата модела от 2009 и ще видиш че тойота пак са километри назад... като излезне следващото поло бъди сигурен че пак ще е с по-добри параметри от японката...
  • #34
    1 rate up comment 3 rate down comment
    offfffff ( преди 12 години )
    off новината нещо е сбъркана. 1.33 бензин е с ръчни скорости а MultidriveS e опция а не серийно оборудване. А дизела освен с ръчни скорости се предлага с ММТ кутия а не MultidriveS. Просто не знам кой си съчинява статиите. Ужас. По-добре без нищо отколкото глупости.
  • #33
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Значи Тойота 25 г. според теб не търпи никакво развитие?!?!?!По-голяма глупост скоро не бях чувал.Споменаваш и Дайхацу.Не те знам карал ли си или изобщо качвал ли си се на Дайхацу,но да ти кажа бих го предпочел пред всеки Форд.Ако поне малко имаш обща култура свързана с автомобилите щеше да знаеш защо.Освен това забелязвам странният факт,че ти оценяваш автомобилите само по интериор/екстериор и хабер си нямаш какво има под капака,а за ТТД да не говорим.Същият си като жена ми.Да не си обратен?
  • #32
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А при 10-11 годишните,където е истината да се знае кое колко е здраво Яриса е на 4-то място,а Фиестата на 57-мо от 70,при 6-7 годишнитш Ярис е на 11-то,а Фиеста на 17-то,при 2-3 годишнитш Ярис е на 15-то,а Ярис на 26-то.От където и да го погледнеш,каквото и да си изсмучеш от пръстите/клавиатурата фактите са неоспорими и Ярис се оказва много по-надежден автомобил.А това с хрома,алуминия,ванадиум,титан и какви ли не още метали за модел от този клас в купето е някаква смешка и болна фантазия.
  • #31
    4 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Повечето от вас пишат глупости. Опитвам се да бъда безпристрастен, но тоя Ярис е доста противоречив модел за мен. Отвън е добре, но отвътре черните пластмаси създават впечатление за една отдавна отминала епоха. Ако имаше малко хром или алуминий, бих приел тия форми. Но черни пластмасови уреди не ми допадат. Визията е от една отдавна отминала епоха. Като дадох снимка към Омега, имах предвид точно тия уреди. За 25 години почти никакво развитие в Тойота. Вместо да доразвият идеите си в досегашните модели на Ярис, те искат автомобилът им да прилича на Дайхатсу. Това сигурно е добре за пазарите, на които се продава Ярис, но лично мен не ми допада. На живо може да изглежда по-добре и да греша, но на тия снимки не ми грабва окото. А за минусите ще кажа, че на мен ми ги нацвъкахте за различното мнение, което изразявам. Който е писал посред нощ с мен знае, че аз не давам нито минуси, нито плюсове. Просто дискусията си върви в нормален тон. А за изрази от рода на Форд и *** не работят зимно време мога да кажа, че тия, които ги казват, са спрели да се развиват преди повече от 10 години. Точно пък Фиеста е най-добрият малък автомобил заедно с полублизнака си Мазда 2 при 4-5 годишните возила според TuV. Ярис е доста по-назад, а преките конглокенти като Корса и Поло са почти в дъното на класацията. http://***.autorevue.cz/nejspolehlivejsi-auta-dle-tuv-report-2011А ето и какво казва DEKRA за новата Фиеста, какъвто и автомобил карам в момента: http://***.maengelreport.com/index.php?id=6&L=1The current Fiesta racks up unbeatable top scores and is the winner in the mini/small car class (0 - 50,000 km).Така, че моля не намесвайте Фиеста в споровете си. Може да не е най-добрия автомобил в класа си, защото всеки от нас има различни изисквания, но е достатъчно добър. И пак да се върна към минусите и плюсовете, които някои от вас не харесват да им се дават. Ами просто спрете и вие да давате оценки. Когато аз изказах мнението си за таблото на Ярис, веднага получих 5 минуса. Нито думичка не съм споменавал за Фиеста. Избягвам да говоря за колите си, освен ако някой не подхвърли умишлен и злобен коментар за Форд или кой да е друг автомобил. Ако се сещате, преди няколко месеца аз бях един от малкото, които одобриха и защитиха дизайнът на новия Ярис. Тогава бяха показани снимки само на екстериора и някои от вас веднага лепнаха прякора снегорина идва. Трябва ли да съм кон с капаци и да харесвам Ярис и отвътре? Очаквах нещо повече, но тия черни пластмаси никак не ми харесват. Връщат ме назад в миналото. А за новата ми Фиеста мога да говоря и пиша много, но само който се качи на тоя автомобил може да разбере, защо говоря така за тоя автомобил. Днес демонстрирах на един колега, какво може колата в серия от завои. 99% от автомобилите по нашите пътища в момента, биха се завъртяли със скоростта, с която преминавам. Казвам го, защото имам база за сравнение. Ето, оня ден, един Опел Астра с транзитен номер се правеше на шофжор. Влезе в един завой с голяма скорост, а аз бях зад него. Астрата поднесе два пъти, докато през това време аз спокойно го настигнах в завоя и изпреварих задницата му. Направих го ей така, за проба да видя на какво е способна IVD системата на Форд в завои. Така, че по-спокойно с определенията за тоя автомобил. Той си е напълно съвременен, с отлична изработка, чудесно управление и добър комфорт. Който иска повече, нека взема ван. Нямам нищо против Ярис. Дори преди 5 години влизаше в плановете ми, но Тойота не предлагаха добри условия при закупуване на лизинг, а цените му почваха с 5000 лева над цената на базова Фиеста. Това е доста в тоя клас и още повече на БГ пазара. Така, че изборът ми на Фиеста като първи нов автомобил, не е продиктуван от някаква фенщина, каквато изразяват повечето от вас тук.