IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новата Toyota Yaris

По-качествен, по-стилен и по-ефективен.

Това е новата Toyota Yaris

Toyota представи новото поколение на бестселъра Yaris, който японците описват като по-качествен, по-стилен и по-ефективен. Моделът е получил по-агресивен дизайн, нов, по-комфортен салон и модернизирани по-динамични и по-икономични двигатели.

Отвън веднага се набива на очи по-динамичният дизайн с изострени линии, който заменя умерените форми, с които се отличава второто поколение на колата.

Промяната е дори по-видна в салона, където откриваме изяло ново табло и по-качествени материали. Уредите вече са позиционирани пред водача, вместо на централната конзола, бутоните за управлението на климатичната инсталация са хоризонтално разположени, а над тях се е открило място за цветния 6.1-инчов чувствителен на допир дисплей на мултимедийната система Touch&Go.

Автомобилът също така се отличава и с променени размери - дължината е увеличена със само 100 мм (3,885 мм), което прави Yaris един от най-компактните модели в своя сегмент. Ширината е останала непроменена - 1,695 мм, а междуосието е увеличено с 50 мм. Новият модел се отличава и с намалена с 20 мм височина (1,510 мм.), което влияе положително на пътното поведение. Радиусът на завой е само 4.7 метра.

Под капака на новата Toyota Yaris се поставят познатите от предишното поколение двигатели, които обаче са преминали през модернизация и са базирани на Toyota Optimal Drive - предлага редица технологии и компоненти, понижаващи потреблението на гориво и врените емисии, без това да се отразява на мощността или максималния въртящ момент.

Трицилиндровият бензинов VVT-i двигател с обем 1.0-литра, мощност 69 к.с. и 98 Нм максимален въртящ момент, се куплира с 5-степенна механична трансмисия и изразходва средно по 4,8 л/100 км. Вредните емисии са  в рамките на 111 г/км.

По-мощният бензинов 1.33-литров Dual VVT-i двигател, генерира 98 к.с. и 125 Нм. Разчита на новата Multidrive S трансмисия, като изразходва средно по 5.0 л/100 км и отделя 118  г/км вредни CO2 емисии.

Дизеловият 1.4-литров D-4D двигател се куплира с 6-степенна ръчна трансмисия, но може а бъде екипиран с Multidrive S трансмисия. Генерира 89 к.с. и 205 Нм, като изразходва средно по 3.9 л/100 км и отделя 103 г/км вредни CO2 емисии.

Новата CVT трансмисия Multidrive S, включваща режим "Sport", предлага ръчен и автоматичен режим, като при ръчния водача може да превключва седемте предавки, както от лостчетата зад волана, така и то самия скоростен лост.

Новата Toyota Yaris вече може да бъде поръчвана, като доставките ще стартират през месец септември. За сега са известни единствено цените във Великобритания - от £11,170.

ВСИЧКИ СНИМКИ

 

0 от 500
  • #30
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Аз ( преди 12 години )
    Колега,какво им обясняваш на заблудените ФВ-фенчета!Те четат само Ауто Билд и вярват ли вярват.Само в това списание Поло е по-добро от Ярис.Някой по-долу спомена и Фиеста.Е тя пък е на светлинни години от Яриса.Форд подобриха визията на автомобилите си в последните години,но това не е достатъчно за един автомобил да се нарече добър и надежден.Има още много хляб да ядат докато започнат да се мерят с големите.Единствено Корса се доближава най-близко до Яриса.
  • #29
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ако погледнем двигателите. 1.0 3 цилиндров на Тойота Ярис дава среден разход от 4.8/100км. само 111гр/км. емисии,а е и по-мощен от Поло 1.0,което също е 3 цилиндров двигател,но е 60 конски сили,по-бавен е,повече харчи с близо 1 литър повече средно 5.5/100км.,емисии от 128гр./км.,нататък 1.33 4 цилиндровия двигател на Тойота Ярис е 100 конски сили с разход от едва 5.0/100км. и емисии 118 гр./км.С просто око се вижда,че двигателите на Ярис са по-модерни от тези на Поло.
  • #28
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хм анонимен странно заключение правиш на база на грешна информация.Всъщност Ярис е по-добър от Поло по повечето ако не всички показатели. Започвам от радиус на завой,който при сегашния Ярис е 10 метра,при Поло е 10,6 метра,преминавам към багажника на сегашния Ярис е 275 литра,на Поло е 280 литра,но новия Ярис ще е с по-голям багажник от Поло.Преминавам към ширината При Ярис е 1695мм.,при Поло 1682мм.Междуосието на новия Ярис е 2510мм.,на Поло е 2468мм.
  • #27
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хахаха на опел омега приличало таблото на яриса.абе ти в ред ли си?дори и линк си дал за да докажеш колко са различни и колко нямат нищо общо.ВЪРВИ СЕ ПРЕГЛЕДАЙ!Спешно!
  • #26
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    *** бъчварче пак почна с минусите.Спомене ли се нещо лошо за форд или не дай си боже за фиеста той е на среща и праска минуси на поразия.Елементарна личност.Вместо да каже нещо, да поспори като човек той действа,като комплексар.Така е бъчварче,Яриса слага фиестичката ти в малкото си джобче въпреки минусчетата.От истината няма как да се скриеш.
  • #25
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Субарувич ( преди 12 години )
    Колко много дървени философи. И все анонимни. На мен лично ми харесва както отвън, така и отвътре.
  • #24
    5 rate up comment 12 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Всъщност, Фиестата е доста добра. не знам, всеки си има вкусове за дизайна. А като споменах за таблото, имах предвид скоростомера и оборотомера. наподобяват тия от таблата на Опел преди години. Същата черна пластмаса и почти същите форми. Ето ти табло на Омега 1995 г.:http://***.avtodiagnostika.ru/content/cars/opel/Opel%20Omega-95-interior.jpgАко трябва да анализирам и останалата част, то тия пластмасови бутончета са толкова наивни, колкото конструктор Лего.
  • #23
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Полото е класи над яриса по всички параметри - повече място, по-хубав интериор, по-голяма максимална скорост, яриса е много къс и няма багажник, само за града става. Това си е мое мнение.
  • #22
    10 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Що бе да не би Фиестата да е по-добра от Ярис?Или понеже си фен на Фиеста от нея по-убаво нема?Карал съм предният Ярис и мога да ти кажа,че е много добър градски автомобил.Тва Поло,Фиеста и Корса пасти да ядат.На времето имах Опел Омега и не намирам АБСОЛЮТНО никаква прилика с Яриса.Кажи кое по-точно си прилича,че наистина явно много трябва да ти е развинтена фантазията за да кажеш нещо подобно.
  • #21
    2 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Абе вие сте некви ненормалници бе, явно карате некви супер щайги, веднъж и тойота да направят що годе добър интериор на ярис, щото на миналия модел беше трагичен и вие го оплювате. А централното табло е супер зле и супер тъпо седи изсрано на средата