Интересът към събора беше определено по-голям в сравнение с предишните му издания. Свидетелство за това са над 70-те автомобила участващи в състезателната част (в предишните издания те варираха между 40 и 50), както и общата бройка на автомобилите, посетили събора, които от около 150 предишните години сега бяха над 200. 
На третия национален събор се проведоха състезания в дисциплините “Опел Спийд Атак” и “Драг” за класове съответно "Дизел", до 1800 куб.см., до 2000 куб.см и над 2000 куб.см., където бяха и турбо автомобилите.
Опел Клуб България отдаде дължимото и на няколко представители на марката от близкото и далечно минало в дисциплината Ретро Рали, а желаещите да покажат уменията си зад волана участваха в състезанието "Майсторско Шофиране".
През двата дни бяха изминати над 700 състезателни километра, пълни с много емоция и страсти. Публиката имаше възможност и да участва в игрите на организаторите, като например, тегленето с въже на супер икономичния Opel Corsa EcoFlex, който ще изпитаме след броени дни.
По традиция от предишните събори и този път дъждът не подмина събитието и на втория ден се наложи да бъде отложено състезанието “Драг” поради съображения за сигурност. 





0