IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Състоя се третият национален събор на Opel

На писта "Дракон" в Калояново, където се събраха над 1000 фена на марката.

Състоя се третият национален събор на Opel

Интересът към събора беше определено по-голям в сравнение с предишните му издания. Свидетелство за това са над 70-те автомобила участващи в състезателната част (в предишните издания те варираха между 40 и 50), както и общата бройка на автомобилите, посетили събора, които от около 150 предишните години сега бяха над 200.

На третия национален събор се проведоха състезания в дисциплините “Опел Спийд Атак” и “Драг” за класове съответно "Дизел", до 1800 куб.см., до 2000 куб.см и над 2000 куб.см., където бяха и турбо автомобилите.

Опел Клуб България отдаде дължимото и на няколко представители на марката от близкото и далечно минало в дисциплината Ретро Рали, а желаещите да покажат уменията си зад волана участваха в състезанието "Майсторско Шофиране".

През двата дни бяха изминати над 700 състезателни километра, пълни с много емоция и страсти. Публиката имаше възможност и да участва в игрите на организаторите, като например, тегленето с въже на супер икономичния Opel Corsa EcoFlex, който ще изпитаме след броени дни.

По традиция от предишните събори и този път дъждът не подмина събитието и на втория ден се наложи да бъде отложено състезанието “Драг” поради съображения за сигурност.




 

0 от 500
  • #35
    11 rate up comment 1 rate down comment
    opel ( преди 14 години )
    Извинявам се за почерка, ама пиша с левия шарнир, че десният нещо ми потропва и придърпва на една страна - ако пиша с него, хептен няма да ми разчетете. А и малко недовиждам - изгоряха ми оригиналните немски крушки на фаровете, сложиха ми китайски. Сега все едно съм не с фарове, а с кандилца...... Това е дневникът на живота ми.Ден първи - Германия, 15.11.1998 гЧувам немска реч - това е добре. Значи са ме сглобили немски инженери. Сигурно съм "BMW" или "Мерцедес". Е, айде от мен да мине - може и "Ауди". Ще си отживея като аристократ!Ден първи - Германия, 15.11. 1998 г., в края на работния ден, в края на конвейера: Продължавам да чувам немска реч - това е добре. Но виждам надпис "Opel" на изхода на завода - това не е добре. Значи съм "Опел" - скапах!Ден втори - Германия, в склада на завода на "Опел": Само на два дена съм, а ръждата вече ме яде! Няма лъжа, няма измама - "Опел" съм!Ден трети - На ферибота за Италия: Отчаян съм - не само че съм "Опел", но и ме карат за продажба в Италия!Ден четвърти - Милано, Италия: Навсякъде чувам италианска реч. Шарнирите ми треперят от ужас, акумулаторът ще ми гръмне от напрежение - италианци ще ме карат! Едно семейство вече се спря на мен... Къш-къш-къш! Господи, дано да не запаля от първия път и да ми се размине.Ден четвърти - Милано, Италия: Мамка му, нали все пак съм немска машина, запалих от първия път и ме купиха! Семейство Олдани - луди, млади, с две *** жабарчета-олигофренчета, които започнаха да акат, да пикат и да се боричкат по велурените ми седалки. Ех, защо Вермахта не мина и през Италия някога!?Ден пети - Милано, Италия:Не е истина как кара тоя италианец! Мислех, че ще съм семейна кола, а станах състезателна - от "Формула" 1! Жална ми майка на съединителя и скоростната кутия!Ден шести - магистралата Милано-Торино:Започвам да се съмнявам дали съм с двигател 1.6 или 3.6!? Защото преди малко изпреварих едно "Ферари" - а скоростната ми кутия още не се е разпаднала!Ден шести - магистралата Милано-Торино, на бензиностанция:Видях се с един "Опел", който уж с бензинов двигател, пък тракаше, като че е с дизелов. "Защо така бе, братко!?" А той, горкият, ми изстена: "Защото не са ми сменявали маслото от 5 години!" Шарнирите ми пак стрепереха, от страх щях да изпикая целия бензин, който Олдани ми зареди...Ден десети - на градско в Милано:Мама мия, сеньора Олдани ме подкара! Мислех, че съм състезателна кола, оказа се, че съм каскадьорска - минавам на червено, на жълто, на стоп, на обратно движение... Само на автосервиз не минавам, а всичко вече ми тропа!Година първа: Карам с половин картер масло - двигателят загрява, Олдани - не![/b]Година втора:Карам с по-малко от половин картер масло - двигателят загрява, та прегрява, Олдани - не!Година трета:Карам без масло, а се чувствам... смазан!Година десета:Ни жив, ни умрял съм - значи съм "Опел"!Година петнадесета:Умрял съм - значи отивам в България!Година петнадесета, ноември, Горубляне:Умрял съм, но ви убеждават, че съм жив и вие вярвате - значи сте българи!Година двадесета:Умрял съм и никой не вярва вече, че съм жив - значи отивам в Перник!Година двадесета, минавайки на червен светофар в София:Безсмъртен съм! Затова на задното ми стъкло е залепен надпис "NO FEAR!" А регистрацията ми е пернишка...п.п. Ще се видим в Ада
  • #34
    2 rate up comment 5 rate down comment
    do t.t ( преди 14 години )
    AZ imam edno skromno Fiat Bravo 1.6 16v 103konq i uverqvam te 4e 6e ti nakasam az rajdivoto korito na 400 metra.Moqta pak gori 11/100 v grada,i e v otli4no sastoqnie. 6TE KAJA 4E BMW 318IS KUPE GO DARPAM S POLOVIN KOLA -400M. DAVAI TAPATA ASTRA BRE
  • #33
    5 rate up comment 6 rate down comment
    OPEL LOVER ( преди 14 години )
    СЕЛЯНДУРИСОПЕЛИСПРЕТЕ ДА СЪСИПВАТЕ РЕПУТАЦИЯТА НА МАРКАТА. НЕ КРИЙТЕ ЧЕ МЪЖКИТЕ ЛАСКИ В РАДВАТ - МОЖЕ И ДА ВИ ЗАДОВОЛЯТ.
  • #32
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    г
  • #31
    3 rate up comment 6 rate down comment
    mugen ( преди 14 години )
    Може ли един толкова слаб събор да бъде публикуван? Защо нямаше никой на нашия събор? Не видях нищо др освен еднакви Астри всички с Ц20ХЕ мотор и нищо по интересно! Половината само даваха газ, др-те пък надули музиката и нищо!!! Аутомедия, посещавайте съборите и на другите марки, не само на германските ви "любимци"
  • #30
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Космос ( преди 14 години )
    Абсолютно си прав Texaco. Виждам че си се изказал пестеливо. Аз обаче ще си го кажа - ОПЕЛДЖИИТЕ СА ***. (жалко но факт-де да беше само мое мнение)В Обединенто кралство Воксхол е прилична кола и не се кара от слеяндури,но какво да се прави - тук е друго.
  • #29
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Texaco ( преди 14 години )
    Опел е най-слабата немска масова марка. Всеки каращ опел обаче я мисли за нещо по велико от пирамидите. Жалко че много от коментаторите в сайта карат опели и ще сложат по минус.
  • #28
    3 rate up comment 6 rate down comment
    t.t ( преди 14 години )
    imam durta astra 92 1.8 mono 90konq i kurtq vsi4ko ot toq klas daje i nagore..na 400 metra biq mondeo 97 115konq, s GOLF GTI 115k do 150 sme abolutno ravni, s rover 1.4 104konq su6to sme naravno A3 1.9,90k mu kusam 6alvarite s pone 100 metra prednina na 400, megan 1.6 90 knq su6to qde boi ,da podrejdam li o6te diga 200km na 4 ta predavka v 6100oborota ...gori 10/100 i posle pak plute opel . .super evtina i dobra kolica ...super acceptable
  • #27
    5 rate up comment 5 rate down comment
    коня ( преди 14 години )
    Е тука в казанлък видях една пръдлива Астра 95г. И на задния джам с лепенка Опел клуб бг. Със смешните тасове и лепенките по вратите. 1.4 мотор. Селенийка братлета това сте опелжиите
  • #26
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До Смях ( преди 14 години )
    Трицилиндрово моторче 60к.с. колко да харчи, бе готин, като не си отпускал газта за момент дори - основен фактор за разхода на гориво е задглокмилното устройство. :) Те тия оНДИ хем вървят, хем не харчат - хем вечерно време краката ти отвити :))))