IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Състоя се третият национален събор на Opel

На писта "Дракон" в Калояново, където се събраха над 1000 фена на марката.

Състоя се третият национален събор на Opel

Интересът към събора беше определено по-голям в сравнение с предишните му издания. Свидетелство за това са над 70-те автомобила участващи в състезателната част (в предишните издания те варираха между 40 и 50), както и общата бройка на автомобилите, посетили събора, които от около 150 предишните години сега бяха над 200.

На третия национален събор се проведоха състезания в дисциплините “Опел Спийд Атак” и “Драг” за класове съответно "Дизел", до 1800 куб.см., до 2000 куб.см и над 2000 куб.см., където бяха и турбо автомобилите.

Опел Клуб България отдаде дължимото и на няколко представители на марката от близкото и далечно минало в дисциплината Ретро Рали, а желаещите да покажат уменията си зад волана участваха в състезанието "Майсторско Шофиране".

През двата дни бяха изминати над 700 състезателни километра, пълни с много емоция и страсти. Публиката имаше възможност и да участва в игрите на организаторите, като например, тегленето с въже на супер икономичния Opel Corsa EcoFlex, който ще изпитаме след броени дни.

По традиция от предишните събори и този път дъждът не подмина събитието и на втория ден се наложи да бъде отложено състезанието “Драг” поради съображения за сигурност.




 

0 от 500
  • #25
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Защо ( преди 14 години )
    всеки път като се пише за национален събор на почитателите на някоя марка започва все една и съща дискусия колко марката не струвала? Чудно ми е вие където плюете по Опел какво карате и как ще отговорите ако по същият начин говорят за колата която вие карате. Освен това, харесването на една марка автомобили си е въпрос на вкус и предпочитания както с почти всичко в живота.
  • #24
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Стефан ( преди 14 години )
    Реално погледнато съм съгласен с Ники, единствено обаче ще добава, че когато Опела е OPC има моменти в които колата вече изпъква пред конглокентите. Например Опел Инсигния OPC предлага много добри компоненти, на най-ниска цена от всички в този клас, ето тук Ники е прав цената спасява Опел, но за да се постигне тази цена явно материалите са по-зле, винаги има причина !!!
  • #23
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Niki ( преди 14 години )
    А този долу дето е казал, че е имал ХОнда и супер разочарован, ще му кажа че всичко е късмет, утре може да си купи и Г-класа и тя да се стриоши. Попринцип Хонда се водят една от най-здравите и качествени марки в световен мащаб, който е карал коли и чете за автомобили знае. Но да не забравяме тук говорим за опел, а ето и предимствата.1 - Евтина е и акто цена и като поддръжка2- сравнително здрави са за глупавата ни държаваАми май е само това в другото конглокентите им ги бият.
  • #22
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Niki ( преди 14 години )
    Брат не говори смехотии, моля ти се . Митсубиши е марка със много сериозни традиции в ралитата, а да не говорим, че и в момента правят зверски машини, всичките ЕВО-та вървят в пъти повече от Опела. За возият и Опел не ми говори, защото това е смешно. Искам да ти кажа, че единственият Опел с невероятна возия и поведение е Сенатор. А иначе ще ти кажа, че и френските кошари са страшни във возията, ама са *** като коли. Аз ти бях дал за пример Форд, ти се захвана с Митсубиши, оше по.зле за тебе !
  • #21
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Смях ( преди 14 години )
    Ей ,на с тия ХлОПЕЛи им е ръждясал дори и мозъка.Тръгнали да сравняват тия глокници,немските москвичи с Хонда.Алооо,събудете си деца.Карах преди време една служебна Корса - нова беше,трицилиндрова,уж икономична прахосмукачка - 1000 кубика и познайте - 12л. на 100 км.И това е кола уж...
  • #20
    5 rate up comment 6 rate down comment
    СМЯЯХ ( преди 14 години )
    Е НЕ,ПО ДОЛУ НЯКАКВИ КОМПЛЕКСАРИ С НИКОВЕ НА ФВ И ФОРД ТАКА СА СЕ КОМПЛЕКСИРАЛИ ,ЧЕ ОПЕЛ Е ПО ХУБАВА МАРКА ОТ *** ФВ И ФОРД,ЧЕ СИГУРНО СА ПОЛУЧИЛИ ДИАРИЯ.
  • #19
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Те хейтърите тва правят - хейтват... алоуууу бързия ориз :))) Най-голямото откритие на японските автомобилни производители в историята е това, че хартията за увиване на дюнери става и за калници и капаци. И понеже на снимката има Манта от 70те - някой има ли да покаже оНДА от тогава или още не са правели коли :)
  • #18
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Ivo ( преди 14 години )
    Че омегата има страхотна возия и че е изключително удобна за мен няма спор.(говоря за моделите от началото на 90-те) За сравнение карам по-нови коли, всичките са големи и в този клас. ПО-удобно от Омегата не съм има л, но за жалост ръждата я изяде, още малко и ще се превърне в автомобил на Флинстоун.
  • #17
    7 rate up comment 12 rate down comment
    играч ( преди 14 години )
    Пич,точно омегата е кола,колкото ти си президента на САЩ,достатъчно е само да сравниш цената и с конКУРенцията на старо.Колкото до калибра и кадет- и к'во от това,че има добра аеродинамика?Да не би да държи някакъв рекорд?Или да има най-много титли във WRC?
  • #16
    12 rate up comment 6 rate down comment
    и Ники ( преди 14 години )
    Личната ми кола в момента е Jeep Commander. Колите които съм имал и карал преди него лични и служебни са достатъчни да твърдя че немското е пред японското На СВЕТЛИННИ ГОДИНИ. САМО ИСКАМ ДА ЗАБРАВЯ И ИЗТРИЯ СРАМА ЧЕ СЪМ ИМАЛ ХОНДА... ГОЛЯМА ГРЕШКА