По същото време през 2010 пазарният дял на марката на Стария континент е 7%. Въпреки това, от GM все още не са доволни, според изданието Automotive News.
Всъщност пазарният дял би бил доста по-висок ако колите не са „обременени” с високата цена на немската работна сила, както и с по-високотехнологично оборудване. Наред с това на марката липсва имиджа на немски автомобил.
Това е причината марката да не може да продава своите модели на цената на която продава своите модели най-големия конкурент Volkswagen.
Например една Astra с двигател и оборудване съпоставимо с това на Golf, се продава с около 15% по-ниска цена. Това намалява сериозно печалбата на Opel. Това съотношение между цените на Opel и VW се запазва при всички пазарни сегменти.
Въпреки това, Opel е на път да се върне към печеливша дейност още през тази година и това вероятно спира GM да продаде марката. Този проблем на Opel може да се реши при евентуално сътрудничество с друга фирма. Говори се за сътрудничество с китайската SAIC, което може да повиши ефективността.