IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel увеличи пазарния си дял в Европа

През май Opel повиши продажбите си в Европа с 6%, като по този начин пазарният дял на марката достигна 7.4%.

Opel увеличи пазарния си дял в Европа
По същото време през 2010 пазарният дял на марката на Стария континент е 7%. Въпреки това, от GM все още не са доволни, според изданието Automotive News.
 
 
Всъщност пазарният дял би бил доста по-висок ако колите не са „обременени” с високата цена на немската работна сила, както и с по-високотехнологично оборудване. Наред с това на марката липсва имиджа на немски автомобил.
 
 
Това е причината марката да не може да продава своите модели на цената на която продава своите модели най-големия конкурент Volkswagen.
 
Например една Astra с двигател и оборудване съпоставимо с това на Golf, се продава с около 15% по-ниска цена. Това намалява сериозно печалбата на Opel. Това съотношение между цените на Opel и VW се запазва при всички пазарни сегменти.
 
 
Въпреки това, Opel е на път да се върне към печеливша дейност още през тази година и това вероятно спира GM да продаде марката. Този проблем на Opel може да се реши при евентуално сътрудничество с друга фирма. Говори се за сътрудничество с китайската SAIC, което може да повиши ефективността.
0 от 500
  • #30
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А аз,като карам Ярис по твоята логика хептен съм беден щото не съм могъл да изкарам за Корола,а Авенсис ми е мечтата на живота.Да те еб@ в *** парче,да те еб@ в логиката!Освен всичко всяка Тойота прави смешни всички Аудита по отношение на качество и надеждност.Ама това ти няма как да го знаеш.Интересува те само по светофарите да се изрежеш пред всички,за да покажеш къв мъж си с малка *** и пред селската дискотека да ти гледат селянките лъскавото Ауди.Комплексарче си моето момче!
  • #29
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    до анонимния дето пише че ремъците на VW груп се сменяли на 200 000:Моето момче, знаеш ли какво става ако смениш ремък на ауди или коя да е кола от групата на 200 000? Става основен ремонт. Ремъците се сменят на 60 000, максимум на 80 000, защото иначе много лошо. Приятел живее в Германия от много години, кара А4 авант 2,7 би-турбо бензин 250 к.с., той казва - 50 000. Точка.
  • #28
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ха ха изстръпнало Ауди пред Корола ли бе ха ха. Изтръпнала ти е главата на тебе от тъпота. Коя Корола прави за смях Ауди? 1.6 120к.с. може би? И как го прави за смях като му гълта пушека ли? Королата може да направи за смях само някой Хюндай. Простия народ карал Ауди, умния Корола ха ха. Само не разбрах защо като са много умни не са измислили как да изкарат пари поне за Авенсис.
  • #27
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Точно така,иам много *** народ.Купили му изтръпнал голф или ауди и си мисли,че е хванал Мойсей за шлифера.После разни короли го правят за смях и селянчето побеснява.Тия по сервизите потриват ръце,немското качество как им пълни джоба.
  • #26
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    100% съм съгласен с коментара ти.Не мога да разбера защо има толкова облъчени фенове които не могат или по-скоро не искат да проумеят и признаят че понякога тяхната марка не предлага най-доброто в съотношение цена качество.
  • #25
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не сън роб на марка!Щом колата ми харесва и разполагам с достатъчно финанси купувам, ако не нещо друго по евтино.Но това да си фен на някоя марка и да даваш грешни пари за нея при положение, че виждаш че другата е по-добра и по-евтина не е за мен.Хайде със здраве и карайте умно!
  • #24
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ето я класацията за надеждност за миналата година. НАй-добре са немските и Японските коли , най-зле корейските Киа и Хюндай, най вече Kia Carnival, от която всеки четвърти автомобил явил се на преглед е бил върнат заради важни повреди: http://***.automedia.bg
  • #23
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ТОя с ангренажите да се разтреля, повечето Аудита от последните 5-6 години са с вериги а на моделите с Ангренажен ремък, същия се сменя на 200000км. тоест доста е надежден. Като пишеш глупости поне проверявай кои коли какво имат. Относно Мултимедията на Ауди е призната за най-добрата и интуитивна от всички останали. При БМВ беше доста объркваща. Команда на Мерцедес също е много добър. Електрониката на Ауди е перфект и не съм чувал за проблем с ел.стъклата. Освен ако не е някое 30г. Ауди.
  • #22
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    В момента от европейските коли:Опел на първо място, форд(европейското подразделение) на второ място и VW на трето място. Проверено много внимателно. От тези трите опел и форд са доста надеждни, което не може да се каже за VW - проблеми със скоростните кутии при ауди, ангренажните ремъци при всички модели, електрониката, ел. стъклата, инжекторите на горивото(дизел и бензин), датчици, мултимедия и още много, много...
  • #21
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Разликата в базата м/у Голф и Астра е 11 см. в полза на опела.А м/у Пасат и Астра е само 2.3 см. в полза на вагена.Така,че голфарата отдавна outdated и не е в крак с времето.А като им видиш вътрешните размери картинката за голфа още повече се сговня.За това бързат да пускат новини за бъдещ Голф 7.Новини,защото такава им е политиката,да вдигат шум около себе си.