IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel увеличи пазарния си дял в Европа

През май Opel повиши продажбите си в Европа с 6%, като по този начин пазарният дял на марката достигна 7.4%.

Opel увеличи пазарния си дял в Европа
По същото време през 2010 пазарният дял на марката на Стария континент е 7%. Въпреки това, от GM все още не са доволни, според изданието Automotive News.
 
 
Всъщност пазарният дял би бил доста по-висок ако колите не са „обременени” с високата цена на немската работна сила, както и с по-високотехнологично оборудване. Наред с това на марката липсва имиджа на немски автомобил.
 
 
Това е причината марката да не може да продава своите модели на цената на която продава своите модели най-големия конкурент Volkswagen.
 
Например една Astra с двигател и оборудване съпоставимо с това на Golf, се продава с около 15% по-ниска цена. Това намалява сериозно печалбата на Opel. Това съотношение между цените на Opel и VW се запазва при всички пазарни сегменти.
 
 
Въпреки това, Opel е на път да се върне към печеливша дейност още през тази година и това вероятно спира GM да продаде марката. Този проблем на Opel може да се реши при евентуално сътрудничество с друга фирма. Говори се за сътрудничество с китайската SAIC, което може да повиши ефективността.
0 от 500
  • #20
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дори и АБ признават,че новия Фокус е със свръх тегло.И следа нямало от предишната управляемост и динамика.
  • #19
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    *** и Ford не боледуват.Те направо умират! Не е случайна тази поговорка.
  • #18
    3 rate up comment 7 rate down comment
    A3 ( преди 12 години )
    Hahahahahahahaha,wsi4ki proizvoditeli wurwqt kum namalqwane na tegloto,ponqkoga i razmerite na awtomobilte si,samo Opel wurwqt w obratna posoka-sprawka novata Astra....
  • #17
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Глупости!Новият Фокус е последен във всички тестове.
  • #16
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Striker ( преди 12 години )
    Нито ще седна да обяснявам, сравнявам и т.н. Не съм експерт. Точно пък на хора, които слагат едно до друго Ферари и Голф, примерно. В Аутобилд, дето все го плюете Фокуса има най-добър разход(по-добър и от Голф) и най-добро пътно поведение, ***! В последният брой на Кар енд Драйвър Фокус е на първо място, сравнен с Джета и Круз. Така, че ако се смяташ, че си по-умен от тези издания или пък си с по-голям шофьорски опит - здраве му кажи. Единственото субективно мнение, което изказах е за дизайна.
  • #15
    4 rate up comment 7 rate down comment
    До малоумното с Ютуб ( преди 12 години )
    Я дай тоя клип където Голфа го правят за смях ха ха. Щото Аз в Ю-туб съм виждал само клипове където Голф прави конкУрентите си за смях.
  • #14
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Megane Rs 250 cup ( преди 12 години )
    Форд и Опел са като МакДоналдс и БургерКинг.Все Американски продукти.
  • #13
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Голф 6 като размери и особено като колесна база е точно в класа на ...Опел Корса.Така,че Астра я сравнявайте с Пасат.
  • #12
    5 rate up comment 5 rate down comment
    до Striker ( преди 12 години )
    Точно Форд Фокус е с най-високо тегло в този клас.За това е и с най-висок разход на гориво и с най-лошо поведение на пътя.А за Голф,колкото и да се пънат Аутобилд,като видя два клипа в YouTube как другите го правят за смях,ми е ясно защитника на Голф какъв облъчен пубер е ,дето само го возят в семейната Голф 3-ка.Астрата е по-тежка,но е с 27 см. по-дълга от миниатюрния Голф 6.
  • #11
    6 rate up comment 7 rate down comment
    mun_cho ( преди 12 години )
    Първо - Опел има много заводи извън германия. На практика много малка част от колите им се правят от "немската работна сила"!Второ - колкото и да не понасям ВАГ и да харесвам опел, трудно някои ще ме убеди че астрата технически е на същото ниво като голфа. Опел просто не е европейска марка от нивото на WV.Некадърниците от ГМ трябва най-после да престанат с мокрите сънища. Всъщност най-добре да вземат да продадът опел, че да престанат да ги съсипват!