IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Автосалон София 2011 отвори врати

Над 50 премиери, зрелищни концепции, състезателни модели и колекционерски експонати.

Автосалон София 2011 отвори врати

Днес се състоя официалното откриване на Автомобилен Салон София 2011, на което журналисти и гости на салона имаха възможността да видят най-новото на автомобилната сцена.

Редица експонати са показани за първи път в България на автосалона в София, но най-голям интерес предизвика представянето на китайската марка Great Wall, която както знаете стартира производство на три свои модела в Ловеч още тази година.

Интерес предизвика и щанда на Mercedes-Benz, където редом с най-новите модели на марка, са представени и 125 години история, чрез концепцията F800 Style и реплика на първия в света моторен автомобил от пионерите Готлиб Даймлер и Карл Бенц - патентования през 1886г. Patentwagen.

Точно срещу тях Peugeot показва двойния шампион в Льо Ман през 2009 - болидът Peugeot 908, който позира в компанията на напълно електрическия iOn и останалите нови предложения на фреската марка.

Напълно електрически модел показа и Renault в лицето на Fluence Z.E., който пристигна в България специално за салона.

Също по повод салона пристигна и Kia Optima, представяйки последните достижения на корейската марка.

Особен интерес предизвиква и щанда на Chevrolet, където редом с познатите модели на марката са представени драматичния Camaro (ще се продава у нас от есента) и електрическия автомобил с удължен пробег - Volt.

Само на няколко метра от тях е показан още един електромобил с удължен пробег - Opel Ampera, който ще бъде наличен у нас от пролетта на следващата година.

Интерес предизвика и новото четвърто поколение на Jeep Grand Cherokee, което е вече официално на българския пазар.

Официално на българския пазар е и Citroen DS4, който също присъства на салона, заедно със спортиста DS3 Racing.


Концепцията Ford Vertrek също може да бъде видяна и разгледана от близо, както и авангардния Range Rover Evoque и луксозния Jaguar XF.



Това са малка част от интересните автомобили, които могат да се видят на автосалон София 2011. Освен тях, на разположение на посетителите са редки колекционерски автомобили и концепции, мотоциклети, автоаудио системи и много други.

Очаквайте в близките дни подробна информация за всички премиери, много снимки и видеоматериали от събитието.

Автосалон София 2011 е отворен за посетители от 11.06.2011 до 19.06.2011 година. Припомняме, че цената на редовния билет е 6 лв., а за пенсионери и учащи – 3 лв. Деца до 7-годишна възраст влизат безплатно.

 

0 от 500
  • #54
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Ники С. ( преди 14 години )
    от такива като колегата субаруфен България е в такава ситуация. Не ми се мисли ако Немец каже 'не ми пука за Германия'...но това няма как да стане ,понеже ще продадат маиките си за родината,и ето го резултата- 60години след като държавата е фалирала ,разграбена и никои няма пари в банките: Пак са номер1 в Европа. Ние нали сме друга порода, хората още не са дошли с парите си, и ние обяваваме ,че е безмислено и само ще произвеждат ***.Румънците не правят по-добри коли,но все пак това им носи $
  • #53
    8 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Така е и аз това си мислех - ето, сега почваме. В последствие автомобилното производство няма да бъде прецедент и можа тук да се появят по-големите автомобилни производители. Тогава може вместо да смятаме китайски автомобили за български, да караме български Хюндаи, Тойоти, Фолксвагени, а защо не и BMW-та? Обаче за да се стигне до там, трябва да се вникне в битието на българския работник. Понеже аз съм такъв, виждам отблизо как стоят нещата, които убягват на ръководството. Много пъти съм казвал. Българинът не се нуждае от много пари, за да работи с хъс. Нуждае се от редовен стимул. Може и 20-50 лева да е през 2-3 месеца или някоя премия по Велик ден и Коледа, но стимулът трябва да го има. Една маса с началниците всеки месец, не е лоша идея за заздравяване на духа. А когато работникът смята, че е добре, той работи добре, фирмата също има печалба от това. Обаче почне ли тормозът постоянно наблюдение, караници, уволнения, наказания...нещата отиват само в една посока намаляване имиджа на фирмата в средносрочен план, понижаване качеството на продукцията ( ако преди това е съществувало), а в не редки случаи и до фалит на фирмата. А почне ли се със стачки и протести, краят е неизбежен, каквито и твърди мерки да се предприемат от ръководството. Мина времето, когато шефовете се оповаваха на хубавия лаф няма незаменими хора. Да, няма такива, но един човек с 5 или 10 годишен опит, се заменя с такъв чак след 5 или 10 години. А дотогава я камилата, я камиларя. От това, че работодателят спестява някоя друга хилядарка от повишение на заплатите, нещата почват да се влошават прогресивно и след време, само сериозна финансова инжекция може да оправи закъсалата фирма. А в нашия случай просто никой няма да търпи магариите. От една страна ще намалеят купувачите на китайски автомобили, а от друга, китайците ще си тръгнат. Просто ще си разглобят оборудването и да ги няма. Ей къде е Румъния, Турция, а малко по-нататък и най-новата членка на ЕС в скоро време Хърватско.
  • #52
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Субаруфен до fff ( преди 14 години )
    Ами лошата новина е че на мен не ми пука за родината ми, т.е. пука ми точно толкова, колкото на нея и пука за мен. Обаче Субару са направили нещо за мен - качествена и надеждна кола, която карах 190000 км. И още съм жив въпреки всички каращи пияни *** и пубертети, които са част от същата тази родина. Освен това съм се нагледал на "инвеститори", които идват да доизсмучат каквото е останало от тази *** държава с помощта на нейните управници. Но това си е мое мнение.
  • #51
    9 rate up comment 1 rate down comment
    БГ ( преди 14 години )
    Напълно съм съгласен с бъчваря, но за да станем като германците и японците все трябва да почнем от някъде и ако сега изпуснем момента и не покажем, че можем и ние българите да работим, може и да нямаме друг шанс да се докажем пред света и ще има да чакаме инвеститори, а пък те все така да ни заобикалят.
  • #50
    4 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Няма как да се мине без ръчна сглобка, още повече при такова малко производство. Но роботите ще правят заварките и някои други неща. Хората имат по-важната функция - да осигурят качествената сглобка, която се набива в очите на хората и която най-често е причина за разни уж дребни проблеми, които впоследствие може да прераснат в по-едри, ако в сервиза не открият "дребния" на вид проблем.Тогава почва и ходенето по мъките и изрази от рода на "никога повече тая марка..."
  • #49
    4 rate up comment 2 rate down comment
    fff ( преди 14 години )
    Добре де, Субаруфен, кажи какво точно е направило Субару за родината ти, да са инвестирали нещо тук, когато го направят, можеш да хулиш тези които реално вкарват пари в държавата. Защото това е което ни е жизненоважно сега- инвестиции.
  • #48
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Пардон - китайски коли
  • #47
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Каквито и заплати да дадеш на българите, те няма да работят повече. Дано да има някой друг робот в този завод, че иначе положението ще е много лошо - българи да правят коиайски коли.
  • #46
    5 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Съгласен съм с теб, но пак казвам, че 15000 за експериментална кола, базова версия, са много за мен. Не, че ще купувам скоро, защото чакам новата следващия месец, а защото покупката все още е несигурна. Ако е нещо от сорта 15000, но с пълно оборудване, включително кожен салон като крайна екстра, може. И аз като почнах с новото производство, работех само за слава, не за пари. Това помогна, но след няколко години - когато натрупах по-сериозен опит. Стараел съм се доста, но колкото и да се старае човек, когато няма нужния опит, неминуемо има много грешки. Ами да вземем едни германци например или коя да е друга автомобилна страна. И там има автомобили, правени в петък следобяд, въпреки многогодишния опит. Представи си тук какво ще бъде с тия ниски заплати. Защото не си правя илюзия, че Гришата ще даде повече от 600 лева на хората, които сглобяват автомобила. В тоя регион са доста стиснати бизнесмените. Единствено качество може да се постигне, със стимулиране в заплащането. Не виждам друг начин българинът да се стрестне и да заработи, все едно работи за себе си частпром. С камшик работите няма да стигнат до никъде. Най-много китайците да си тръгнат както англичаните, а преди тях и много други.
  • #45
    8 rate up comment 2 rate down comment
    БГ ( преди 14 години )
    Преди 20 години хората имаха съвсем друго мислене, сега вече времената са други и на всеки му е ясно че не произвежда ли качествен продукт-загива.Така че със сигурност доста ще се постараят да заслужат доверие хората работещи в завода,но и ние българите ще е хубаво да подкрепим българското,макар че има известен риск в началото по-честичко да посещаваме сервизите,но може пък и да ни изненадат приятно и това да не стане.