IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Автосалон София 2011 отвори врати

Над 50 премиери, зрелищни концепции, състезателни модели и колекционерски експонати.

Автосалон София 2011 отвори врати

Днес се състоя официалното откриване на Автомобилен Салон София 2011, на което журналисти и гости на салона имаха възможността да видят най-новото на автомобилната сцена.

Редица експонати са показани за първи път в България на автосалона в София, но най-голям интерес предизвика представянето на китайската марка Great Wall, която както знаете стартира производство на три свои модела в Ловеч още тази година.

Интерес предизвика и щанда на Mercedes-Benz, където редом с най-новите модели на марка, са представени и 125 години история, чрез концепцията F800 Style и реплика на първия в света моторен автомобил от пионерите Готлиб Даймлер и Карл Бенц - патентования през 1886г. Patentwagen.

Точно срещу тях Peugeot показва двойния шампион в Льо Ман през 2009 - болидът Peugeot 908, който позира в компанията на напълно електрическия iOn и останалите нови предложения на фреската марка.

Напълно електрически модел показа и Renault в лицето на Fluence Z.E., който пристигна в България специално за салона.

Също по повод салона пристигна и Kia Optima, представяйки последните достижения на корейската марка.

Особен интерес предизвиква и щанда на Chevrolet, където редом с познатите модели на марката са представени драматичния Camaro (ще се продава у нас от есента) и електрическия автомобил с удължен пробег - Volt.

Само на няколко метра от тях е показан още един електромобил с удължен пробег - Opel Ampera, който ще бъде наличен у нас от пролетта на следващата година.

Интерес предизвика и новото четвърто поколение на Jeep Grand Cherokee, което е вече официално на българския пазар.

Официално на българския пазар е и Citroen DS4, който също присъства на салона, заедно със спортиста DS3 Racing.


Концепцията Ford Vertrek също може да бъде видяна и разгледана от близо, както и авангардния Range Rover Evoque и луксозния Jaguar XF.



Това са малка част от интересните автомобили, които могат да се видят на автосалон София 2011. Освен тях, на разположение на посетителите са редки колекционерски автомобили и концепции, мотоциклети, автоаудио системи и много други.

Очаквайте в близките дни подробна информация за всички премиери, много снимки и видеоматериали от събитието.

Автосалон София 2011 е отворен за посетители от 11.06.2011 до 19.06.2011 година. Припомняме, че цената на редовния билет е 6 лв., а за пенсионери и учащи – 3 лв. Деца до 7-годишна възраст влизат безплатно.

 

0 от 500
  • #84
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Няколко цитата от дъъългият пост малко по-долу:произвеждахме рекордно количество продукция,Толкова не сме правили никога, откак линията бе пусната през 2002 година.произвеждахме 3 пъти повече продукция от австрийците, от които взехме линията,Ние, подчинените, произвеждахме рекордна продукция и то с добро качество.и следва това:Тоя човек така и не можа да разбере, че техника на 30 години не е конглокентноспособна в Европейския съюз.Вземи чети какви глупости пишеш!
  • #83
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Утре ще я сменим.
  • #82
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Проглокор, проКУРорДа сменим темата
  • #81
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе ти, дето защитаваш работодателите...КОй предизвика кризата? Първо почна от медиите през септември 2008 година. Октомври-ноември имах разправия с шефа си и той спомена за тая криза, че я имало в щатите. Въпреки всичко, ми вдигна заплатата с 200 лева. Защо? Нали си знае финансовото положение. Нали знае, че ще има криза. Тогава произвеждахме рекордно количество продукция. Толкова не сме правили никога, откак линията бе пусната през 2002 година. И знаеш ли какво направи работодателя, когато произвеждахме 3 пъти повече продукция от австрийците, от които взехме линията и от които получавахме 5 пъти по-малки заплати? Ами просто си сложи измислено ограничение на брутните заплати и останалите парички отгоре си ги гушна. Почна да реже за щяло и нещяло и то в момент, когато всички работеха яко, защото вземаха пари за тая работа. Когато обаче разбраха, че шефа няма да им даде заработените пари, почнаха да мрънкат. Според теб, трябва ли работодателят да ограничава заплатите при определена договорка за заплащане и произведено огромно количество продукция? Само след 3 месеца, шефа ни събра и каза следното момчета, налага се да намаля заплатите или избирайте няма да ги намалям, но ще съкратя хора. Намалението бе около 30 %. Естествено, нали работникът не иска да е причина за уволнението на някой свой колега, предпочете да му намалят заплатата, докато отшуми кризата. Естествено обаче, нали капиталистът кара S8-ца, GL и тем подобни, реши да метне работниците. Уволни ги и остави заплатите ниски. След това спря да плаща заплати, скришом регистрира нова фирма и работниците увиснаха с 2 до 6 заплати. Някои *** продължиха да работят половин година без пари, защото шефа не им даде нови договори от новата фирма. После го съдиха, но съда отсъди само минималната заплата, която не се знае кога ще се вземе. Банките почнаха да разпродават имуществото на фирмата, включително автомобилите, начело с неговата S8. Познай какво стана. Пак забави заплатите, изкупи си служебните автомобили, автобуси и камиони на търг, спря храната и дрехите на работниците, наложи какви ли не икономии и в крайна сметка почна да плаща по половин заплата на работниците. И ти ми говориш, че работодателите не били причина за кризата. Точно те са причината, защото не могат да ръководят добре фирмите си. Да, за няколко месеца намаляха поръчките от Западна Европа, но всичко се възстанови. Ако тая фирма бе ръководена добре, то тя нямаше да има десетки милиони дългове към банки, направени заради много лоши инвестиции в покупка на стара техника, която нито е производителна, нито работи както трябва. И тия дългове бяха натрупани преди така наречената криза. Тоя човек така и не можа да разбере, че техника на 30 години не е конглокентноспособна в Европейския съюз. А ние работим главно за там. За мен вината е единствено в моя работодател. Ние, подчинените, произвеждахме рекордна продукция и то с добро качество. Работя в тая фирма над 12 години и знам всичко от до. Ако има някаква причина за неуспехите, то това е единствено ръководството.И ще става още по-зле, защото намалиха работната ръка, не купуват резервни части за машините, съкратиха почти цялата поддръжка на техниката, не плащат заплати навреме и дължат много стари заплати. Аз дори да искам да работя, моите подчинени постоянно ми напомнят, че няма заплати, няма дрехи, няма храна, имат дългове и така нататък. Аз не мога да тръгна срещу тях, защото съм един от тях! Да и аз имам подчинени, но се старая да се отнасям с тях максимално либерално. Когато кажат, че има мач, няма проблеми. След това обаче, когато се налага, си вземам и моето. Така нито аз се сърдя, защото и мен натиска началството, нито те пък се сърдят, когато трябва да се работи яко. Обаче не мога да искам от някой качествена работа, когато взема мижава заплата и то с голямо закъснение. А знаеш ли, колко е просто, когато човек е мотивиран да работи? Може би не, защото не си се пекъл на такъв огън. Самата мисъл, че цял живот трябва да работиш за почти минимална заплата, те кара да не си даваш зор. Защото работникът работи понякога най-тежката и *** работа. Човек не е създаден 40 години да се рови в мизерията и напълно оправдавам поведението на доста българи. Цялата помия се дължи първо на политиците ни, след това на мафията и ръководителите ни. Нямам предвид само работодатели, а и такива, които ръководят останалите примерно съдии, проглокори, началници на отдели и така нататък. Разслоението е огромно. Знам как е, защото бях и от двете страни тая на съдиите, проглокорите и адвокатите и тая на работниците. Знам за какви се смятат едните и за какви другите. Не искам да вземам страна, но повечето простотии се правят от управляващите или така да ги нарека ония с костюмите и вратовръзките.
  • #80
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Той ( преди 14 години )
    Яко оспамихте темата, ама поне намерихте къде да си излеете душата. А на някой не му ли хрумва, че няма права и грешна страна и едните са виновни и другите, въпрос а гледна точка. Но за мен най-виновни са политиците, които са ни заробили от край време и гребят безнаказано и от едните и от другите. Така че , защо не насочите отрицателната си енергия в тази посока.
  • #79
    7 rate up comment 0 rate down comment
    рокдок ( преди 14 години )
    Ставаше въпрос точно за такива мрънкащи неграмотници, като теб, които даже не смятат за нужно да пишат на кирилица и смятат ,че все някой друг им е виновен за "нещастния"животец,който водят
  • #78
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Badi do anonimniq ( преди 14 години )
    Mn znae6 be *** stiga naliva akal vinovei sa rabotodatelite i menijarite 4e davat niski zaplati no sa po 100 po vinaovni sami gradjani 4e ne protestirat do dukpa kakto v drugite strani nqma kak da si motiviran da zima6 200-300EUR dokato gleda6 kak 6efa ti kara kola za 100K EUR.
  • #77
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Кризата може да е измислена,но реално и на Запад е имаше и у нас продължава да е има.То всъщност ние отдавна сме ударили дъното и в момента копаем още по-надолу.Работника явно не осъзнава,че колкото по-ниска е неговата ефективност,толкова по-ниски ще са крайните резултати,които се отразяват директно и индиректно върху неговото трудово възнаграждение и като цяло върху икономиката на държавата.Вероятно болшинството разсъждават негативно и отбиват номер,като ходят на работа и поради това сме зле.
  • #76
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    взема болнични за щяло и нещяло,мрънка,недоволства,оплаква се,парите не му стигат колкото и да взема,клюкарства,прави интриги,завижда,говори зад гърба на другите,не е квалифициран,не иска да се учи,не се усъвършенства и единственото,което знае е:колкото ми плащат,толкова ще бачкам.Ей за тва сме на това дередже и за това на Запад не ни искат.Навсякъде има пазар на труда и производителност на труда.Когато тези 2 понятия се изравнят със Западните тогава може реално да се искат Западни заплати.
  • #75
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    БГ е на последно място в Европа по стандарт,не заради работодателите,а заради калпавите работници,които не могат ръцете от *** си да извадят.Не всички са такива,но болшинството са.Точно поради това никой не идва у нас да инвестира,защото няма кой да работи,а не защото няма кой да управлява.Те инвеститорите си идват с управленски екип.Истината е че българският работник знае винаги повече от началника си,мързелив е,скатава се,кръшка,закъснява,идва махмурлия,не е работоспособен,краде,взема болничн