IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Автосалон София 2011 отвори врати

Над 50 премиери, зрелищни концепции, състезателни модели и колекционерски експонати.

Автосалон София 2011 отвори врати

Днес се състоя официалното откриване на Автомобилен Салон София 2011, на което журналисти и гости на салона имаха възможността да видят най-новото на автомобилната сцена.

Редица експонати са показани за първи път в България на автосалона в София, но най-голям интерес предизвика представянето на китайската марка Great Wall, която както знаете стартира производство на три свои модела в Ловеч още тази година.

Интерес предизвика и щанда на Mercedes-Benz, където редом с най-новите модели на марка, са представени и 125 години история, чрез концепцията F800 Style и реплика на първия в света моторен автомобил от пионерите Готлиб Даймлер и Карл Бенц - патентования през 1886г. Patentwagen.

Точно срещу тях Peugeot показва двойния шампион в Льо Ман през 2009 - болидът Peugeot 908, който позира в компанията на напълно електрическия iOn и останалите нови предложения на фреската марка.

Напълно електрически модел показа и Renault в лицето на Fluence Z.E., който пристигна в България специално за салона.

Също по повод салона пристигна и Kia Optima, представяйки последните достижения на корейската марка.

Особен интерес предизвиква и щанда на Chevrolet, където редом с познатите модели на марката са представени драматичния Camaro (ще се продава у нас от есента) и електрическия автомобил с удължен пробег - Volt.

Само на няколко метра от тях е показан още един електромобил с удължен пробег - Opel Ampera, който ще бъде наличен у нас от пролетта на следващата година.

Интерес предизвика и новото четвърто поколение на Jeep Grand Cherokee, което е вече официално на българския пазар.

Официално на българския пазар е и Citroen DS4, който също присъства на салона, заедно със спортиста DS3 Racing.


Концепцията Ford Vertrek също може да бъде видяна и разгледана от близо, както и авангардния Range Rover Evoque и луксозния Jaguar XF.



Това са малка част от интересните автомобили, които могат да се видят на автосалон София 2011. Освен тях, на разположение на посетителите са редки колекционерски автомобили и концепции, мотоциклети, автоаудио системи и много други.

Очаквайте в близките дни подробна информация за всички премиери, много снимки и видеоматериали от събитието.

Автосалон София 2011 е отворен за посетители от 11.06.2011 до 19.06.2011 година. Припомняме, че цената на редовния билет е 6 лв., а за пенсионери и учащи – 3 лв. Деца до 7-годишна възраст влизат безплатно.

 

0 от 500
  • #64
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Лошото в цялата работа е че глобите ти са незаконни, защото в тази държава работниците все са милите онеправдани и прецакани от гадните капиталисти (работодатели) и Кодекса на труда е от 1986 г. и е като за "Социализъма в действие". Никой не мисли какво ти струва цялото това напрежение, лишения в личния живот и борба с простотиите в държавата, само ти броят парите и съжаляват "онеправданите" работници.
  • #63
    18 rate up comment 4 rate down comment
    edin ( преди 14 години )
    "Тя е тяхното 2-ро семейство и всеки негов член е отговорен то да съществува. "Фирмите в България не са семейство, те са "дом за сираци" . Тлъстите шефчета като се научат да уважават работещия за тях, тогава да очакват уважение! Каквото повикало- такова се обадило!
  • #62
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Отначало имаше недоволни,но им казах,че никой не държа на сила.Освен това им разясних,че единствено от тях зависи фирмата дали ще съществува.Ако те съботират работата и не я вършат,аз ще фалирам,а те остават на пътя.Лошото е че в манталитета ни е все да прецакваме някого и да правим интриги.Такива хора не търпя.Казал съм,че фирмата им принадлежи и те пренадлежат на нея.Трябва да е чувстват,като своя,за да просперира.Тя е тяхното 2-ро семейство и всеки негов член е отговорен то да съществува.
  • #61
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Бил съм работника сега съм управител и собственик.Казвам го не някой да си мисли,че се хваля,а да се разбере,че са ми ясни и двете позиции.С галене,коткане и банкети работата не става.Трябва да има стимули,но само с тях не става.Единственият начин да накараш български работник да работи е като му бръкнеш в джоба.Въвел съм глоби за закъснение,несвършена работа,некачествена такава,ненавреме свършена,пушене в нерегламентирано време и т.н.С глобите работата потръгна и всички научиха как се работи.
  • #60
    4 rate up comment 14 rate down comment
    emil milanov ( преди 14 години )
    nikakvi kitaiski koli ne iskam,karal sam nemski mashini,i kategori4no vi kazvam 4e ot nemskoto po dobro niama zanashite patishta,za predpo4itane e wv-golf
  • #59
    11 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Навремето имах такъв началник, дето всеки месец почти правеше по една маса със служебните пари, които му даваха по-големите началници, за да се храни на обяд. И да си кажа честно, всички работници го уважаваха, въпреки, че когато трябваше, беше строг. За жалост по-големите началници не го долюбваха и го преместиха на друга длъжност. В България отдавна сме разделени на класи. Бил съм и от двете страни, та знам мисленето и на работниците и на елита, дето ни ръководи. Работник съм но вземам вече вeче втора нова кола. Според мен, както съм казвал и друг път, доста хора могат да си позволят нова кола, но мисленето ги ограничава. Тоест, не вярват, че новото би било добър вариант за тях. Тоя манталитет е свързан и с работата. Българинът е на дъното на доста класации по раждаемост, по инфаркти и други болести, по заплати в Европа, по най-малко продадени нови автомобили на човек от населението и по куп други странни неща. Чудно ми е, как сме най-болната нация, след като имаме толкова прекрасна природа и други идват при нас да почиват. Още по ми е странно, как 7-8 милиона население успява да се представи толкова зле. Най-лесно е да хвърля вината на *** и другото голямо малцинство турците, но това не ни оправдава. Човек, трябва да е най-напред Човек и след това всичко останало. Според мен е нужна съвсем малка промяна в мисленето на българина, за да се измъкне от дъното на световните класации. Не сме толкова прости, защото навремето бай Тошо се погрижи да ограмоти над 80 % от населението. Други народи и страни могат само да мечтаят за това, включително и Съединените Щати. Ама акъла на повечето стига май само да откраднат или излъжат нещо. Типичен пример, колко е лошо да си умен, но да нямаш култура. А тоя сайт е пример за това, какво реално представлява българина, когато никой не му дърпа ушите за приказките, които говори. Затова тук се подвизават гаменчета, които биват изхвърляни на момента от други подобни сайтове. Прочетете коментарите и ще разберете, какво реално представлява нашата нация, когато не е ограничена. За мен картинката е много лоша.
  • #58
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хора, не е на добре - все повече започват да се делят нещата на класи! Богат си - купуваш си лекарства и живееш! Богат си - купуваш си качествена храна и живееш! Богат си - купуваш си западна кола и оцеляваш! Възможностите не са ми проблем, карам нова немска кола но въпроса е че бедните все повече ги обричат което не е най-правилното... както и да е успех на новите коли, аз никога не бих си купил китайска кола но затова хората са различни :)
  • #57
    12 rate up comment 4 rate down comment
    БГ ( преди 14 години )
    "Една маса с началниците всеки месец, не е лоша идея за заздравяване на духа"-с две ръце съм "ЗА"такова сплотяване на колектива,но за съжаление колко началника го правят това? P.S. Аз ако бях един началник щях да да я направя тази работа ама...за сега не съм:(
  • #56
    2 rate up comment 9 rate down comment
    INJENER_JEEP ( преди 14 години )
    аз съм вашият Бог на автомобилите
  • #55
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Николайчо, Николайчо, аз не съм политик моето момче. И понеже 12 години се опитвам да правя бизнес в тази *** държава, мога да потвърдя само думите на мой колега: "Във всяка държава има мафия, само в България, мафията си има държава." Освен това съм живял 2 години в Германия и те моля въобще не сравнявай *** с германците. А виж и японците - пращат космонавт три месеца след земетресението....