IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Започна серийното производство на Audi Q3

Започна серийното производство на малкия SUV модел Audi Q3.

Започна серийното производство на Audi Q3
Новият модел се сглобява в завода на Seat в град Марторел, Каталуния, Испания. Това е един от най-големите заводи на групата VW, като в момента в него са заети над 10 000 души.
 
 
Построен е през 1993 година, а сега за да подготвят производството на Audi Q3 от VW инвестираха в него 330 милиона евро, както за ново оборудване, така и за модернизиране на инфраструктурата. Интересно е, че това е първи модел на фирмата от Инголщат, който се сглобява в завод на Seat.
 
 
От Audi планират да правят годишно по около 100 000 броя от малкия SUV модел Q3, като заводът ще работи на три смени. Най-малкият член на серия Q на Audi се сглобява на платформата на VW Tiguan.
 
 
Първоначално Audi Q3 ще се предлага с три четирицилиндрови двигателя – двулитров турбодизел с мощност 177 к.с., и двулитров бензинов турбодвигател с две версии на мощност, 170 и 211 к.с.
 
На по-късен етап ще се добави и по-ефективен 2.0 TDI с мощност 140 к.с., както и бензинови двигатели с по-малък обем.
0 от 500
  • #43
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А кога да очакваме Q2, Q1, Q4, Q6, Q0.5 и останалите Q-та, както и разбира се "горещото" Q?
  • #42
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Селяндур ( преди 12 години )
    Винаги ще предпочета 5 годишно BMW пред чисто нова Дачия :)
  • #41
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А да не говорим че тия истории за-абе бързо искам да се отърва от колата понеже не ми пука за това че мога да взема повече-тая кола е карана само от дядо в западна европа и за 5 години е навъртял само 15 хил кмтова са глупостите на продавачите от горубляне... точно всеки богаташ е стиснат и си прави сметка за всяка стотинка, а ти си мисли че се е минал и понеже толкова не го интересува ти я е дал на аванта а се оказва след година че и трябва ремонт за няколко хиляди евра...
  • #40
    3 rate up comment 0 rate down comment
    pepino ( преди 12 години )
    @анонимен,Така е, който кара премиум продава набързо, НО предимно на официалния представител, от където я е купил, или на продавача на новия си автомобил.. От там вече, как като краен клиент якупуваш евтино тази кола, не ми е ясно.. По-скоро този с по-евтината кола ще се пробва да ти я продаде директно, за да премахне посредниците..Това за потдържането на колата е до човек, не до пари. Ако говорим за БГ - и двата случая са над средния стандат..
  • #39
    1 rate up comment 4 rate down comment
    jok ( преди 12 години )
    mnogo prosto,az sym se obosnoval,selsko e da obijda6,ne6to koeto ne haresva6,kakto e i selsko da si hvyrlia6 boklucite kadeto ti padne,abe mnogo seliania ima v bg,mani mani
  • #38
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Проблема при премиума не е в цената а в доста по-скъпата поддръжка. Горе долу цените на консумативи и части е 3-4 пъти по-скъпа отколкото при средния клас автомобили. А Пре Автомобили като А8,Ес-клас и 7-*** серия цените са 10-торно по-високи.
  • #37
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    pepino е прав. Само да уточня, че селяците с пари си купуват вече и нови Мерцедеси, БМВ-та и Аудита.
  • #36
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ако трябва да се избира кола втора ръка то трябва да се избира премиум. Това отдавна е доказано в много предавания. Причината е много проста. Човека, който си купува премиум клас кола разполага с пари и си поддържа перфектно колата в сервиз и на 3-та и на 5-та година. Освен това бързо му омръзва, купува нова и търси бърза продажба на старата, без да се вълнува, че ще изгуби доста пари и продава доста под цената, а който купува евтино търси после висока цена, защото цени парите защото не ги копа.
  • #35
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До джокчо ( преди 12 години )
    И какво общо има между фаса в джоба ти и това, че някой не харесвал Ауди?
  • #34
    2 rate up comment 2 rate down comment
    pepino ( преди 12 години )
    @анонимен,всеки сам си решава. Аз не говорех за себе си, просто имам познати с афинитет към новото и им познвам мисленето. За мен единственият плюс пред 2-3 годишната потдържана кола е възможността за доста изгоден лизинг.Колкото до 5-те години - нищо против тях, даже в заради гнусната БГ данъчна политика са много важна граница.. Както и да го погледнем, ако гледаме автомобил за 20к - един нов, един не премиум на 4 години и един премиум на 6-7, селяка в 80% взима последното..