IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Цената на новия Passat започва в САЩ от 19 995 долара

Volkswagen показа за първи път специално разработения за САЩ Passat през януари.

Цената на новия Passat започва в САЩ от 19 995 долара
Сега фирмата публикува и цените на които автомобилът ще се продава на американския пазар. Първото впечатление е, че цената е значително по-ниска от досегашната, като специалния „американски” Passat има цена започваща от 19 995 долара (около 27 600 лева). За сравнение, цената на Passat в България започва от 39 990 лева.
 
 
Дори след като отчетем принципно различните и доста по-ниски цени на автомобилите в САЩ в сравнение с Европа, разликата остава впечатляваща. Как е постигната подобна ниска цена?
 
 
Без съмнение, Volkswagen пуска новия Passat в един много конкурентен сегмент от американския пазар, в който са популярни модели като Camry, Accord, Fusion, Sonata, Malibu и редица други.
 
Прави впечатление, че VW прилага тактиката използвана в Европа от доста време, като впечатлява с ниска цена на базисния модел, който обаче е с доста скромно оборудване.
 
 
 
Така се получават доста широки разлики между различните варианти на модела. Базисният Passat за пазара в САЩ няма да бъде с двулитров турбодвигател с трансмисия DSG, както беше с предходния модел, а с по-стария двигателят с обем 2.5 литра и пет цилиндъра, който предлага относително скромната мощност (за американските стандарти) от 170 к.с.
 
 
 
При модел 2012 на Passat двигателят 2.0T няма да се монтира. Най-скъпият стандартен бензинов вариант на новия Passat ще бъде SEL Premium на цена от 30 665 долара.
 
 
При дизеловите версии с TDI, цената започва от 26 765 долара с механична трансмисия и стига до 32 965 за версия SEL Premium TDI.
 
Най-скъпия модел на Passat е с двигател V6 с обем 3.6 литра, известен също като VR6, който е с мощност 280 к.с. и максимален въртящ момент от 350Nm, като цената е 33 720 долара.
 
 
 
Като цяло на пазара в САЩ ще се предлагат 15 различни версии на новия Passat. От VW твърдят, че възможността да се намали цената на новия Passat се е появила не толкова от промени в комплектовката или оборудването, а от преминаването към производство на модела в САЩ, което става в новия високопроизводителен и ефективен завод в град Чатануга, щата Тенеси.
 
0 от 500
  • #17
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Anonymous ( преди 14 години )
    Е когато в България цената му почне от 20000 лева ще си взема един!
  • #16
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Агента ( преди 14 години )
    Ох на батя хубавото пасатче :)
  • #15
    16 rate up comment 14 rate down comment
    МУХАХАХА ( преди 14 години )
    Пишлемета, вие май забравчте ,че Фолксваген технологично е светлини години пред Тойота,Хюндай и другите жълти ***/опс фирми/.Когато жълтурите направят спортни коли като вейрон,авентадор,мурчелаго,р8,порше 911 и лимузини като бентли ,панамера,а8 тогава ми говорете.
  • #14
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Айде феновете на тойота да започват да плюят!
  • #13
    11 rate up comment 8 rate down comment
    до Меркел ( преди 14 години )
    Прав си, американците си харесват старите технологии на тойота от 80-те години с дизайно от '79...
  • #12
    25 rate up comment 15 rate down comment
    Меркел ( преди 14 години )
    Фолсваген за пореден път лъже хората с изостаналите си технологии. Но затова в САЩ никой не ги купува, там не е Китай, в САЩ се търсят високотехнологичните и здрави коли, а не евтини Пасати с технологии от 90-те години и дизайн от 89-та.
  • #11
    19 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Еми като гледам ниската цена не е чак толкова ниска. най.евтиния модел за 19 995 долара (около 27 600 лева)всъщност има къв 6000лв. само ДДС, даък който в САЩ не съществува. Като се добави, че ще е със старите двигатели а не с новите с които се предлага в Европа, цената си е напълно нормална. Американците обаче ще си легнат най-много по V6 с обем 3.6 литра
  • #10
    13 rate up comment 18 rate down comment
    ( преди 14 години )
    до " МОООЛЯЯЯ? "Написал съм ТОЧНО ТОВА, което съм искал да напиша! Сравни междуосовите разстояния и ширината. Мондео е като великан пред Пасатчето. А Голфчето съответства на Фиеста по размери. Но това не пречи на ФВ-труп да пласират Октавия в D сегмент, което е велика хумореска. Тя и затова излиза евтино, защото я броят един клас нагоре. А тя е на базата на Голф, който пък е с междуосие на Фиеста. Много общо с В клас. На ФВ трудно можете да им насмогнете на магиите!
  • #9
    16 rate up comment 10 rate down comment
    chavv ( преди 14 години )
    Ако няма новина - повтаря се нещо за ФВ :D
  • #8
    23 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тези хептен изтрещяха.Съвремените компании предлагат нови модерни продукти с прилично ниво на оборудване и добра надеждност,а тези от ВАГ решили да орежат всички екстри и да си пробутат старите неефективни двигатели на ниска цена.Баси стратегията честно.Много са зле.А за външният вид на колите им да не говорим,че там са пълна трагедия.Никой нормален американец няма да си купи такъв ***.Най-много някой заблуден емигрант от Европа мислещ си,че от немското по-убаво и здраво нема.