IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дизел и 4х4 за Insignia комби

Най-дългото комби в средния клас получи силен дизелов двигател и предаване на движението към четирите колела.

Дизел и 4х4 за Insignia комби
Подобна комбинация в този сегмент е доста търсена, а Opel разполагаше с всички компоненти за нея.
 
 
При това, превръщането на задните колела в задвижващи не е променило височината на пода на багажника и не е затруднило достъпа до него.
 
 
Най-доброто при тази версия е двигателят. Макар доскоро за този модел да се предвиждаше дизелов двигател с 6 цилиндъра, сега монтирания двулитров двигател с мощност 118 kW е най-силният не бензинов агрегат, който можете да получите с Opel Insignia Sports Tourer. Максималният въртящ момент е 350 Nm, като е наличен между 1750-2500 об/мин.
 
 
Макар собственото тегло на тези версия да се е повишило с 80 кг, двигателят се справя, не се задъхва и работи плавно, макар да се чува по-силно отколкото сме свикнали при този модел. Мощността от 158 к.с. (118 kW) като цяло изглежда, че е достатъчна.
 
 
Системата 4х4 е четвърта генерация на Haldex и я познаваме от Passat и Superb, по при Opel тя е допълнена от активен заден диференциал eLSD, което веднага личи при различно съпротивление изпитвано от задните колела.
 
 
Insignia 4х4 има среден разход от около 7.0 литра на 100 км. извън града разхода е с около литър и половина по-малък. Багажникът е с обем 540 литра.
 
 
Както подобава на едно комби, просторът в интериора е впечатляващ, както и възможностите за разполагане на багаж. Като цяло комфорта в автомобила и поведението му на пътя са сред най-добрите в този сегмент, се отчита при различни тестове на модела.
0 от 500
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Кико ( преди 12 години )
    Не, че нещо, ама темата е за Опел. Къде се отплеснахте с тази мазда?
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    за дизелите
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Човека пише за двигателите в опел , а те са производство на фиат , не за мазда
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до: ttt ( преди 12 години )
    Кой двигател бе джанъм?На Мазда ли.Значи не бил на Пежо,а на Фиат така ли?Това е нов бисер.БРАВО!Продължавай да разсмиваш.Невероятен си.Поне вземи малко се поинтересувай,попрочети нещо,че много се излагаш!
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ТЮФ са тези които отговарят за качество и надеждността,защото АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ автомобили в Германия минават ТЮФ.При тях не е някаква извадка,а 100% обхват на МПС-тата движещи се в немско.Това е техният технически преглед.Та някой ако ще ми говори за надеждност да си свери часовника с тях,а не с някакви измислени фирми,които така или иначе не казват критериите по които поставят оценката за надеждност.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    предното беше до: pffff
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Пишеш абсолютни простотии.Не е нужно да се ходи в салоните за да видиш кое колко струва.Влез в ***.mazda.dewww.opel.deнаправи сравнение и ела пак да си говорим кое било по-скъпо.Това пък,че Пежо им правел дизелите е най-големия бисер над бисерите.Влез в час и не лъжи!На колегата с Декра ще му кажа спокойно да не им вярва на тези.Те не са фактор в оценките за надеждност.При тях се набляга на екологията и безопасността на автомобилите и не само.T
  • #17
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ttt ( преди 12 години )
    Едно уточнение за двигателя, не е от Пежо, а е от Фиат...Да наистина е много качествен, само не мога да разбера защо като е вграден в Опел, в Сааб или Кадилак е супер, а когато си го ползват от Фиат, Алфа или Ланча се появяват проблеми в съзнанието на потребителите...
  • #16
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не знаеш философията на Мазда.Фирмата никога не е произвеждала много на брой автомобили и никога не се е стремяла към това.Произвеждат малко,но за сметка на това много качествени коли.Който иска голямо разнообразие отива при масовите марки.Преди имаха и автоматици и 4х4,но явно са преценили,че техните клиенти в Европа не ги купуват толкова.Опел с това 4х4 и тази цена на автомобила не знам къде са тръгнали.За тези пари си вземаш Субару,което е по-добър избор от където и да го погледнеш.
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    На Мазда къде е 4Х4 модела в този клас и къде са автоматичните скоростни кутии за дизелите? И къде са версиите на Мазда с по-над 200, че и над 300 к.с. за Европа?Мазда е красив автомобил, но с много ограничени модификации, CX-7 е може би най-красивия малък SUV, обаче дизел 1 бр. и то само ръчка, това е определящо за избора на модел за много хора.