IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дизел и 4х4 за Insignia комби

Най-дългото комби в средния клас получи силен дизелов двигател и предаване на движението към четирите колела.

Дизел и 4х4 за Insignia комби
Подобна комбинация в този сегмент е доста търсена, а Opel разполагаше с всички компоненти за нея.
 
 
При това, превръщането на задните колела в задвижващи не е променило височината на пода на багажника и не е затруднило достъпа до него.
 
 
Най-доброто при тази версия е двигателят. Макар доскоро за този модел да се предвиждаше дизелов двигател с 6 цилиндъра, сега монтирания двулитров двигател с мощност 118 kW е най-силният не бензинов агрегат, който можете да получите с Opel Insignia Sports Tourer. Максималният въртящ момент е 350 Nm, като е наличен между 1750-2500 об/мин.
 
 
Макар собственото тегло на тези версия да се е повишило с 80 кг, двигателят се справя, не се задъхва и работи плавно, макар да се чува по-силно отколкото сме свикнали при този модел. Мощността от 158 к.с. (118 kW) като цяло изглежда, че е достатъчна.
 
 
Системата 4х4 е четвърта генерация на Haldex и я познаваме от Passat и Superb, по при Opel тя е допълнена от активен заден диференциал eLSD, което веднага личи при различно съпротивление изпитвано от задните колела.
 
 
Insignia 4х4 има среден разход от около 7.0 литра на 100 км. извън града разхода е с около литър и половина по-малък. Багажникът е с обем 540 литра.
 
 
Както подобава на едно комби, просторът в интериора е впечатляващ, както и възможностите за разполагане на багаж. Като цяло комфорта в автомобила и поведението му на пътя са сред най-добрите в този сегмент, се отчита при различни тестове на модела.
0 от 500