IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дизел и 4х4 за Insignia комби

Най-дългото комби в средния клас получи силен дизелов двигател и предаване на движението към четирите колела.

Дизел и 4х4 за Insignia комби
Подобна комбинация в този сегмент е доста търсена, а Opel разполагаше с всички компоненти за нея.
 
 
При това, превръщането на задните колела в задвижващи не е променило височината на пода на багажника и не е затруднило достъпа до него.
 
 
Най-доброто при тази версия е двигателят. Макар доскоро за този модел да се предвиждаше дизелов двигател с 6 цилиндъра, сега монтирания двулитров двигател с мощност 118 kW е най-силният не бензинов агрегат, който можете да получите с Opel Insignia Sports Tourer. Максималният въртящ момент е 350 Nm, като е наличен между 1750-2500 об/мин.
 
 
Макар собственото тегло на тези версия да се е повишило с 80 кг, двигателят се справя, не се задъхва и работи плавно, макар да се чува по-силно отколкото сме свикнали при този модел. Мощността от 158 к.с. (118 kW) като цяло изглежда, че е достатъчна.
 
 
Системата 4х4 е четвърта генерация на Haldex и я познаваме от Passat и Superb, по при Opel тя е допълнена от активен заден диференциал eLSD, което веднага личи при различно съпротивление изпитвано от задните колела.
 
 
Insignia 4х4 има среден разход от около 7.0 литра на 100 км. извън града разхода е с около литър и половина по-малък. Багажникът е с обем 540 литра.
 
 
Както подобава на едно комби, просторът в интериора е впечатляващ, както и възможностите за разполагане на багаж. Като цяло комфорта в автомобила и поведението му на пътя са сред най-добрите в този сегмент, се отчита при различни тестове на модела.
0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    pffff до долните ( преди 13 години )
    Много добре казано! Сравнете цените на резервните части(за пример в EURO 07)- по-евтина е подръжката на МБ, БМВ и Ауди от японската zoom zoom zooom:)
  • #13
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ceko ( преди 13 години )
    Евала, че колегата под мен е изкопал линка от DEKRA, че ми писна да чета разни профански мнения кое било в челото на класации и как било качествено по принцип. Хората са си го написали черно на бяло - за 2011 - Insignia-та е най-здравия автомобил - толкова - ако някой има друго мнение - моя линк с доказателства :)
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Къде и Инсигнията? ( преди 13 години )
    http://***.automedia.bg/news/article_11568.html"DEKRA Automobile GmbH - Opel Insignia постига най-добрият резултат във всички автомобилни класове.Резултатите на организацията за технически надзор DEKRA, сочат, че Opel Insignia е автомобилът с най-малък брой дефекти в отчета за 2011 година."Ето там е Инсигнията. А за цените, Маздата е по-скъпа - това може да се провери с едно посещение в салоните на двете марки.
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    еди кой си ( преди 13 години )
    Вярно,че в класациите Мазда се нарежда на челните места,но пък тези 100 000 в Германия например се навъртат бързо.След което няма да е зле да се отърве човек от такава кола,че започне ли да се разваля,парите за ремонт ще са все едно поддържаш мерцедес или бмв.
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    pffff ( преди 13 години )
    Пак разбирачи почнаха да пишат. Точно за мазда не ми говори за класи в качеството на интериора или пък за цената или за екстрите, а камо ли за цените на резервни части. Нека само някой от вас да влезе във форума на мазда да прочете за какви суми говорим> пример: маркуч за турбото на мазда 3 1.6d 109hp - 367лв от стар моторс; Същия от мото-пфое - 188лв(ако някой не знае мазда3 се прави на базата на форд фокус и ползват дизелови двигатели на пежо). А сега да ми каже някой кое е по рентабилно?
  • #9
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Добре са я направили спор няма.Да се сравнява с Мазда обаче е несериозно.Има голяма разлика в класите,качеството,екстрите и цената в полза на Маздата.Не на празно Мазда са едни от най-качествените автомобили на първо място в 100 хил. тест на АутоБилд,а и не само там а и по всички класации за качество по света.Инсигнията къде е че не мога да се сетя?
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    цецо ( преди 13 години )
    колицата е изключително качествена пълна с екстри и с добър дизаин въпреки че съм фен на френските коли не мога да не призная че това е страхотна кола
  • #7
    4 rate up comment 11 rate down comment
    kristian ( преди 13 години )
    kato si izbirah kola karah po4ti vsi4ko,ako sravnjvame opela i mazda 6 iskam da vi kaja 4e e napravo smehotvorno!Ne sum fen na nito ednata no Mazdata e 2 klasi otgore ,moga da vi kaja 4e ako si tursite kola v tozi klas pokaraite naistina mazdata dori i sus 2.2 130hp
  • #6
    10 rate up comment 4 rate down comment
    До №1 ( преди 13 години )
    И откъде си сигурен, че си я купил за по-малко пари след като в статитята не се споменава нищо за цената? А и дали твойто шестичка има 4х4?
  • #5
    20 rate up comment 4 rate down comment
    pffff ( преди 13 години )
    Има момченца, за които опел се олицетворява с моделите Кадет, Вектра А и тн, вярно е имаха проблем с ръждата, но от Вектра Б насам , няма такова нещо. Но *** има навсякаде и то доста от тях са тук!!!