IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Китайските коли Made in Bulgaria

Ще има и българска марка автомобили - LMC.

Китайските коли Made in Bulgaria

Рекламният мениджър на "Литекс моторс" - Кирил Георгиев съобщи, че производствените линии за автомобилния завод край ловешкото с. Баховица, където ще се произвеждат няколко модела на китайската марка Great Wall, пристигат през месец май.

Фабриката ще стартира производството с компактния автомобил Voleex, високопроходимия Hover и пикапа Steed, които ще бъдат показани на автосалон София 2011 това лято.

Капацитетът на предприятието е 50 000 коли годишно при две работни смени и 70 000 при трисменен режим. В него ще работят около 1800 души, 400 от които ще са чуждестранни експерти от Германия, Япония, Южна Корея, Китай и Италия.

От Литекс Моторс все още не посочват конкретни цени за моделите, като съобщават единствено: "цените на автомобилите, които ще произвеждаме ще бъдат с едно от най-добрите съотношения цена/качество на пазара". Няколко източника обаче посочват цена за модела Hover в България от около 22 000 лева.

Great Wall вече продава продукцията си в България. Автомобилите са внесени от Китай, като началото на годината у нас са продадени 60 возила от моделите Hover и Steed.

От информацията става ясно още, че в бъдеще предприятието ще произвежда и самостоятелна българска марка LMC - Litex Motors Corporation. Автомобилите ще бъдат базирани на китайските модели, като ще отговарят на всички европейски стандарти.

0 от 500
  • #30
    9 rate up comment 7 rate down comment
    BB ( преди 14 години )
    Ne znam, kombinaciqta kitaiski produkt proizveden v BG mi zvuchi malko sumnitelno. Dano da sa dobri koli i da se prodavat, da se razviva proizvodstvoto i da se otvarqt rabotni mesta..bih li si kupil Great Wall obache-seriozno se sumnqvam, dori da gi pusnat po 5000 lv.
  • #29
    26 rate up comment 2 rate down comment
    Ники ( преди 14 години )
    Като купуваш всички българско да беше ползвал и българската азбука, а?!?
  • #28
    18 rate up comment 2 rate down comment
    ввв ( преди 14 години )
    Според мен за джип с размерите на Тойота ланд крузер и двигател на Митсубиши цената е много добра само да не е 22 000 долара тогава вече ще е висока за китайска машива
  • #27
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Нещо не се връзва ( преди 14 години )
    Каква е тази цена 22 000лв. не е ли малко висока за недоказана марка правена в България и то за нашият пазар.
  • #26
    19 rate up comment 2 rate down comment
    do 23 ( преди 14 години )
    Колега не съм съгласен, че нямаме качествени специалисти. Друг е въпроса, че качеството на образованието падна. Дължавните ни университети бълват вишисти, но без качество на образованието като в Европа. Има страшно много малки сервизи за автомобили, чийто собственици и работници са именно способни мъже :)
  • #25
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не ви ли прави впечатление, че седалките на новите коли са някакви твърди и те заболява гърба да седиш на тях? Защо вече няма меки седалки с кадифе/велур като едно време? Дори Москвичите имаха по-меки седалки от съвременните коли!
  • #24
    17 rate up comment 4 rate down comment
    24 ( преди 14 години )
    Мисля си,че най новата концепция при автомобилостроенето може да се осъществи от китайците.Започват да се произвеждат малки,евтини и икономични автомобили с не голям ресурс на експлоатация.Примерно 5 г. колкото е гаранцията и след това автомобила се предава за рециклиране и при закупуване на нов се приспада част от цената.Така хем автомобилите ще бъдат все от ново поколение,ще отговарят на актуалните екологични норми,няма да замърсяват както старите,ще има постоядно производство,заети много хора в тази свера,работни места,и непрекъсната спирала на:производство,стока,продажби,пари...Смятам,че не е далече това време.За скъпите и луксозни автомобили естествено това не може да се случи,но за евтините градски защо не!?
  • #23
    14 rate up comment 2 rate down comment
    23 ( преди 14 години )
    А дано доживея най-после да видя,че сме станали автомобилен производител и сериозно да се намесим в пазара на МПС!Малко съм скептично настроен не за друго,а защото нямаме нужният потенциал и ресурс от специалисти,които да го осъществят.Китайците ще си ги внасят,а за нас ще остане бачкаторската работа.След време може и шерпи да си вкарват от Китай,за да им бачкат за без пари и да станем междинна точка между Китай и развитите държави от ЕС за където са се насочили китайците.Дано не се окажа прав!
  • #22
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Имат страхотни малки градски коли ,копия на Фиат и Деу Матиз Защо с тях не почнат .Ако не бъркам цената на деу матиз/ копието / е около 4000 долара Това са 6000 лева .С гаранция от поне 2 години ,ще пръснат пазара .А относно качеството --и японските и корейските коли в началотоса били кръгла НУЛА ,станали са това което са днес с крадене на технологии Младите не помнят че и България може да вади качество ,в оръжията бяхме ненадминати
  • #21
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не вярвам да паднат цените, защото в голяма част от европа вече се продават китайските коли и засега не жънат голям успех. Цените не са паднали, а и повечето фирми у нас внасят колите от западна европа така че няма как те да свалят цените заради родната конглокенция...