IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

В Женева Chevrolet показва новия седан Aveo.

Колата е с доста изразителен дизайн, изглежда агресивна и готова да стартира динамично.

В Женева Chevrolet показва новия седан Aveo.
Това е визуалното впечатление, но базисната версия е с доста слаб бензинов двигател, който вероятно ще се задъхва при динамично каране.
 
 
Така или иначе, първите впечатления са, че колата е привлекателна, особено в предната си част. Профилът показва заоблен покрив с относително малки превеси отпред и отзад. Задните врати обаче, изглеждат прекалено малки и вероятно достъпът на задните седалки е по-труден.
 
 
Багажникът е относително голям, но изглежда малко „като прилепено чуждо тяло” за останалата динамично изглеждаща част от каросерията.
 
 
За сметка на това интериорът изглежда наистина добре, макар да не е съвсем ясно (преди да се види на живо) какво е качеството на използваните материали. Воланът е доста елегантен и в същото време спортен, с диаметър 368 мм. Той е подобен на този в Astrа и Insigniа. За съжаление обаче, може да се регулира само по височина.
 
 
Предните седалки изглеждат доста удобни с големите си размери (50 x 64 cм), като тази на водача може да се свали доста ниско и да бъде удобна и са доста високи персони. За сметка на това размера на седалките отзад е относително малък (46 x 59 cм) и мястото за главите на пътниците е също по-малко.
 
 
Базисния двигател на седана повтарят този на хечбека – бензинов 1.2 с мощност 84 к.с. и максимален въртящ момент 114 Nm.
0 от 500
  • #26
    3 rate up comment 19 rate down comment
    ot Vsi4ki ( преди 14 години )
    acddca e goliam ***, basi gadnoto ***.....
  • #25
    24 rate up comment 4 rate down comment
    асддса ( преди 14 години )
    Абе наща работа далеч не е такава... ама я марш да учиш елементарен български ами не се излагай по форумите... тук има хора доста по-големи от теб.. като се вземе възрастта ти ... не повече от 15 годишен нехранимайко... може ли в 1 изречение да имаш най-малко 10 явни грешки?!Казвам едно изречение, защото никъде не видях да започваш с голяма буква.. жалка история..на какво ви учат в училище...?!
  • #24
    4 rate up comment 15 rate down comment
    тои ( преди 14 години )
    леле майко колко много разбира4и има тук-*** *** ви убити-я севижте кви щайги карате бе смешници-толкова сте жалки-избивате комплексите си...това само оба4е в гб може да го има-за пореден път се убеждавам,хаха...когато лисицата неможла да стигне гроздето казала;колко е кисело само...та и вашта работа е такава...
  • #23
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Задницата е пълна скука а предницата е взела фаровете на Елантра.
  • #22
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    @No_Name, това са нормални показатели за мотор с работен обем от 1.2 литра. Венто ползва доста по-големи мотори. От там и идва разликата. Например, моторът им с обем 1.8 литра е с мощност само 75 конски сили. Сега тая мощност се вади и от двигател с 900 кубически сантиметра работен обем. Но аз бих попитал. Що за глупост е това от 1.8 литра да се вадят 75 коня?
  • #21
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Възмутен ( преди 14 години )
    И мама им да ***, от години съжалявам, че българското издание на Ауто Билд няма сайт или форум. Толкова ме е яд понякога на глупостите, които пишат, че се разписвам в тоя сайт :) Има една мъдрост - мълчанието е злато. Това използват журналистите от Ауто Билд. Защото ако имаше възможност за коментари на статиите им съм сигурен, че Ауто Медия щеше да бледнее пред псувните там :) Хубаво е човек да изказва мнение, но нека не се крие и даде възможност и на останалите да кажат, какво мислят.
  • #20
    1 rate up comment 8 rate down comment
    No_Name ( преди 14 години )
    баси двигателя 84к.с. 114Нм , мойто Венто е 64 к.с и 122Нм , тос двигател е пален леш трбва си баси мзахиста за да си вземе6 кола с такива параметри на двигателя :D
  • #19
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Възмутен ( преди 14 години )
    @ асддса, прав си донякъде за красотата. Обаче днес четох новият брой на АБ и останах направо с отворена уста, като прочетох някаква статия за класация на автомобилите според дизайна им. Познай кой бе на първо място - изтърбушеното A7! Мамка му стара, ако бе А8, щях да си замълча, защото тая лимузина си има своя чар, но А7 ... И познай кой автомобил бих си купил аз - последния в класацията! А това е Focus III ! Тия немци са сбъркани. Не случайно загубиха 2 войни и попиляха сумати народ. Но познай кой е на трето място. Точно така. ПАСАТ! Пасат е пред Jaguar XJ, който е почти на дъното - пред Focus!!!! Така, че ще ти кажа едно. Всеки харесва неща, които другите не харесват. Няма двама човека с еднакви възгледи. Попитах преди време бившата си приятелка, която е художник, какво ще каже за Ауди A5, което бе обявено за едва ли не върха на дизайна и ако не греша, бе спечелило някакви награди. Тя просто не разбра въпроса ми и си избра розов Нисан Микра кабриолет. И наистина, въпросът ми нямаше смисъл, защото нямаше как да бъде зададен правилно.
  • #18
    3 rate up comment 8 rate down comment
    асддса ( преди 14 години )
    Да кажеш на този автомобил хубав, надежден, здрав, агресивен, уникален си е направо грях и не знам що за човек би казал, че тази купчина пластмаса е по-добра от ГОЛФ, айде няма нужда.. всички знаем за Перник, но като изключим града на запад не гледат на тези автомобили като пернишка мечта и са си съвсем на място ,, може би само при голф важи правилото, че колкото плащаш толкова получаваш... за разлика от тези шевролети с ниска продажбна цена и поддръжка като на БМВ,Мерцедес,Волво..!
  • #17
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Този материал е написан в стил АутоБилд , що за простотия на изразяване.... вероятно ще се задъхва при динамично каране.....вероятно достъпът на задните седалки е по-труден.....макар да не е съвсем ясно (преди да се види на живо) какво е качеството на използваните материали. Абе *** личи си че си голфаджия по душа , не пиши глупости за кола която даже не си виждал на живо.Това на снимките е по-красиво от който и да е голф , даже и от голф 10 който не е проектиран още , но ние знаем какъв ще е