IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

В Женева Chevrolet показва новия седан Aveo.

Колата е с доста изразителен дизайн, изглежда агресивна и готова да стартира динамично.

В Женева Chevrolet показва новия седан Aveo.
Това е визуалното впечатление, но базисната версия е с доста слаб бензинов двигател, който вероятно ще се задъхва при динамично каране.
 
 
Така или иначе, първите впечатления са, че колата е привлекателна, особено в предната си част. Профилът показва заоблен покрив с относително малки превеси отпред и отзад. Задните врати обаче, изглеждат прекалено малки и вероятно достъпът на задните седалки е по-труден.
 
 
Багажникът е относително голям, но изглежда малко „като прилепено чуждо тяло” за останалата динамично изглеждаща част от каросерията.
 
 
За сметка на това интериорът изглежда наистина добре, макар да не е съвсем ясно (преди да се види на живо) какво е качеството на използваните материали. Воланът е доста елегантен и в същото време спортен, с диаметър 368 мм. Той е подобен на този в Astrа и Insigniа. За съжаление обаче, може да се регулира само по височина.
 
 
Предните седалки изглеждат доста удобни с големите си размери (50 x 64 cм), като тази на водача може да се свали доста ниско и да бъде удобна и са доста високи персони. За сметка на това размера на седалките отзад е относително малък (46 x 59 cм) и мястото за главите на пътниците е също по-малко.
 
 
Базисния двигател на седана повтарят този на хечбека – бензинов 1.2 с мощност 84 к.с. и максимален въртящ момент 114 Nm.
0 от 500
  • #36
    5 rate up comment 3 rate down comment
    асддса ( преди 14 години )
    Ахаха, стана му кисело и гадно ся... и взе да пише от моя ник ... жалка работа сте деца
  • #35
    2 rate up comment 5 rate down comment
    асддса до Възмутен и ( преди 14 години )
    Аз тамън да му го вкарам, и той избяга...
  • #34
    6 rate up comment 2 rate down comment
    V8 до 'тои&#039 ( преди 14 години )
    Всъщност се пише 'той'. Струва ми се, че колегите по-долу са прави. Прекалено много деца или недорасли възрастни има тук. А по повод на другите глупости които си писал ще ти кажа само това: Всеки кара каквото може да си позволи (в някои случаи-каквото харесва). Въпреки различните си мнения и пристрастия спазват бон-тон който бе нарушен единствено от теб! Колкото до колата от статията по-горе - не знам как ти дойде на акъла да я наречеш кисело грозде...
  • #33
    4 rate up comment 4 rate down comment
    асддса ( преди 14 години )
    Щото сме доволни от ***, аххха!
  • #32
    2 rate up comment 8 rate down comment
    до Възмутен и асддса ( преди 14 години )
    Защо не вземете да се ***?
  • #31
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Възмутен ( преди 14 години )
    Да, сега автомобилите са издръжливи. 5 годишна кола вече не е като 5 годишно Жигули навремето. След 5 години нормално каране, едва започва да се забелязва някаква разлика в сравнение с новия автомобил. И това е главно по тапицерията, боята и светлините отпред, които са подложени постоянно на удари от камъчета. Антикорозионната защита също е добра за повечето нови автомобили така, че 10 години не са проблем дори и за най-евтините. Що се отнася до задвижването, 100 000 км са като един първоначален тест. Частите на двигателя са все още в толерансите за нови такива. Тия ***, дето караме тук, внесени уж като почти нови, са поне със 100-150 000 км по-голям пробег от действителния и поне половината от тях са били блъскани и след това ремонтирани. От тая гледна точка, аз смятам за риск покупката на кола от автокъщите в България. Виж, ако човек отиде на място, може да има и по-голям късмет, ако не го измамят. Защото съм далеч от мисълта, че всички измами стават само на територията на България. Напротив. Автомобилите се обработват на запад и след това се внасят тук. Човек ги вижда на автовоза и казва ето тая е моя. Лично моят автомобил, макар и каран само в България, е с редовно попълвана сервизна книжка. Ако търсех стар автомобил, бих се насочил към такъв, закупен на лизинг в България, но само личен. За служебен изобщо не си заслужава. В последния брой на Ауто Билд има инаформация, колко коли са продадени в Германия през януари, 2010 година. Има и една малка табличка, колко са личните и колко служебните автомобили. А нали никой не си мисли, че някой жали служебния автомобил в Германия? Например Фолксваген Голф има близо 17000 продажби, като само 5586 са на частни клиенти. Докато при Нисан Кашкай съотношението е много по-добро 2452/1539. И от тая гледна точка, покупката на стар автомобил си е чист късмет
  • #30
    8 rate up comment 4 rate down comment
    асддса ( преди 14 години )
    Всъщност ако се водеше нормален разговор и всичко беше ок, нямам нищо против да споря с тях .., обаче това съвсем не е така.. хвърчат разни обиди и малолетни ми разправят, че си имало майстори за колите.. и прочие глупости... всеки разбира никой не подбира и са на мнение, че чисто нов такъв шевролет е в пъти по добре от 5 годишен мерцедес... или дори 10 годишен ..Още са на по 14-15, ама всичко се видели, прочели, чули и от всичко разбират, не става то така..
  • #29
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Възмутен ( преди 14 години )
    @асддса, тук се занимаваме с деца. Понякога не си ли мислиш, че на живо никога не би спорил с тях? Жалко, че няма информация за възраста на пишещите тук. Ако имаше, едва ли аз или ти щяхме да обръщаме внимание на коментарите им. Нека си спорят с връстниците, коя кола по-по-най.
  • #28
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    KAVAL ne6tasten.
  • #27
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Като корейски производител,тази марка не стои добре.Ако Hyundai е корейския Мерцедес,корейските шевролети са нещо като Рено,Фиат и Опел.Посредствено изпълнение.