Това е визуалното впечатление, но базисната версия е с доста слаб бензинов двигател, който вероятно ще се задъхва при динамично каране.

Така или иначе, първите впечатления са, че колата е привлекателна, особено в предната си част. Профилът показва заоблен покрив с относително малки превеси отпред и отзад. Задните врати обаче, изглеждат прекалено малки и вероятно достъпът на задните седалки е по-труден.

Багажникът е относително голям, но изглежда малко „като прилепено чуждо тяло” за останалата динамично изглеждаща част от каросерията.

За сметка на това интериорът изглежда наистина добре, макар да не е съвсем ясно (преди да се види на живо) какво е качеството на използваните материали. Воланът е доста елегантен и в същото време спортен, с диаметър 368 мм. Той е подобен на този в Astrа и Insigniа. За съжаление обаче, може да се регулира само по височина.

Предните седалки изглеждат доста удобни с големите си размери (50 x 64 cм), като тази на водача може да се свали доста ниско и да бъде удобна и са доста високи персони. За сметка на това размера на седалките отзад е относително малък (46 x 59 cм) и мястото за главите на пътниците е също по-малко.

Базисния двигател на седана повтарят този на хечбека – бензинов 1.2 с мощност 84 к.с. и максимален въртящ момент 114 Nm.


1