IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche - нов модел всяка година

Целта е удвояване на продажбите.

Porsche - нов модел всяка година

В интервю за Automotive News Europe, шефът на Porsche Matthias Mueller разкри някои интересни детайли за стратегията на марката за удвояване на продажбите до 2018 година.

"Ще пускаме нов модел всяка година", заяви Mueller. "Ще стартираме с новия 911, последван от модернизираните Boxster и Cayman", допълни той.

Подобно на Porsche 911, което предлага 22 модификации, моделите Boxster, Cayman, Panamera и Cayenne ще последват същата стратегия. Плановете за Panamera включват plug-in хибрид, модел с удължена база и купе вариант, но те ще бъдат лансирани постепенно.

"Няма да бързаме с новите варианти, тъй като в момента моделът е повече от успешен", заяви Mueller.

Шефът на Porsche сподели още, че до средата на тази година ще бъде взето решение, дали да се пуска модел, позициониран между 911 GT2 RS и 918 Spyder. Ако возилото получи зелена светлина, вероятно ще бъде обозначено като 929, и ще бъде конкурент на автомобили от ранга на  Lamborghini, Ferrari и McLaren.

Интерес предизвика и коментарът на Mueller относно електрическото бъдеще на марката. Според него EV-тата ще представляват едва 3-5% от продажбите в сектора до 2020 година, и поради тази причина Porsche ще се съсредоточи върху хибридите.

"Ще имаме хибриден вариант на всеки модел", заяви Matthias Mueller.

0 от 500
  • #19
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Субарофен,какво значи масов модел? То си е същото скъпо Порше? Масов ще стане ако и милионерите се размножат. Целта е ясна да се откраднат клиенти от други марки. Панамерата е насочена към сегмента спортни купета с четири врати, това си е отколешна територия на Мазерати,БМВ М5,РС6,Е-клас АМГ, това не са масовки а са изключително скъпи и качествени коли със изцяло спортен привкус, пригодени за всекидневна употреба.Кайен е целял да удари спортните СУВ на Мерцедес и БМВ. Това е пазар и всеки алчнее
  • #18
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Субаруфен ( преди 13 години )
    За японките хич не говори, защото те продават най-много.
  • #17
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ФГ е 1 и ще остане още дълго време на върха. Няма друга марка, която да му стъпи на джантата даже. Няма БМВ, няма Мерцедес, а за японките пък да не говорим.
  • #16
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Субаруфен ( преди 13 години )
    Айдее пак объркахме желаното с реалното. Ми то и аз го желая това Бугати, ама като нямам толкова пари. Иначе 300 бройки на 6 милиарда население си е адски много. Вярно е. Само дето се обърка същността на спора. Ако Порше започнат всяка година да вадят нов модел, качеството им ще отиде по дяволите.Ще станат масов автомобил като ФВ и Ауди. Въобще не бива да ги сравняваш с Ламборджни и Бугати. А Шкода продават много заради съотношението цена/качество. Съвсем са различни нещата.
  • #15
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До Славков ( преди 13 години )
    Абе ти да не си Иван Славков, оня така обичаша да пуска вицове и да се смее сам на себе си.
  • #14
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Какво стана с фирмата на дъното? Още чакам да я кажеш? Май запецна нещо? Ламборгини продават 2430бр. моделите им струват над 200 хилядарки и според повечето фенове на спортни коли е най-добре изглеждащата спортна марка. За Бугати всичките 300 бройки които са предвидили от ФВ да бъдат произведени от модела Вейрон са продадени 2г. преди да започне производството му. Най-скъпата кола, май е била доста желана а? Или бъркаш дъното с върха? Фалирала марка да е най-бързата,желана и скъпа кола в света!
  • #13
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Субаруфен ( преди 13 години )
    Ей кат са се размечтали тези милиардери и милионери, не е истина. Чакай да сметна колко са 1000% че нещо не мога. Да пробваме с пример - ако Ламборджини са продавали по 1 автомобил на година сега продават по 1000. Аз аз се чудя защо всеки ден виждам по 2-3 Ламборджинита. Кога смогват да ги произведат. Не знаех че Шкода е фалирала и тогава са я купили ФВ, ама те може и в Шкода да не знаят. Много надъхани Голфаджии ей!
  • #12
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Първо проверете и тогава пишете кой е отишъл на дъното. Относно Нисан ГТ-Р темата отдавна е изчерпана, фактите са: На Нюрбургринг, Порше е с по-добро време, тоест от Нисан лъжат, справки в страницата на Нюрбургринг. А десетките клипа в интернет на съревнования между Порше и Нисан показват, че единственото което виждат шофьорите на Нисат ГТ-Р когато се състезават с Порше е задницата на Поршето. Тоест, плоската реклама търсеща плоски мозъци за клиенти. Освен по-бърза Порше е и много по-здрава кола
  • #11
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Коя марка се е "оженила" за ФВ и е отишла на дъното? Бугати! Фалиралата фирма, купена от ФВ и сега е мечтата на милиардера. Ламборджини, фалиралата фирма купена от ФВ, сега е с 1000% увеличение на продажбите за последните 10г. и една от най-харесваните спортни коли. Бентли, фалиралата английска марка, сега мечтата на милионера. Шкода, фалиралата чешка марка, сега е в най-добрите си времена откакто е създадена. ФВ купува Ауди от Мерцедес и сега са с по-големи продажби от БМВ и Мерцедес в Европа.
  • #10
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Славков ( преди 13 години )
    Важнотое че Nissan GT-R ги уби направо. и със цена и със характеристики.