IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Оrlando дойде в България

Премиерата на Chevrolet Оrlando се състоя снощи в София.

Оrlando дойде в България

На изискана церемония в Софийска градска художествена галерия, Chevrolet представи новото си попълнение - функционалният Оrlando.

Американците се бяха постарали да създадат типично американска атмосфера, за да подчертаят корените на този модел. Името Оrlando е заето от едноименният град в щата Флорида, който е известен със своя приключенски дух, благодарение на множеството атракционни и природни забележителности, които събират милиони семейства всяка година.


Задачата на Chevrolet Оrlando е много близка с тази на града Орландо - да бъде идеалното място за всяко семейство. Автомобилът е създаден като семеен модел, съчетава качествата на ван и формите на спортен кросоувър, и обещава добра ергономия, просторен, сигурен салон и качествени задвижващи агрегати.

За съжаление по време на представянето на модела, нямаше възможност за истински тест. Ние все пак успяхме да го разгледаме отблизо и да се запознаем с основните му качества.


Дизайн

Chevrolet Оrlando е семеен автомобил, с голям багажник, функционален салон, и спортен, нетипичен за този клас дизайн. Всъщност това не бива да ви изненадва. Chevrolet са известни с това, че винаги се стараят да съчетават функционалността с вдъхновяващи форми, дори при автомобили като Corvetre и Camaro.

Още от пръв поглед ни направи впечатление височината на Оrlando. Той е сравнително нисък, което предполага добра стойка на пътя. Височината и снижаващата се назад линия на покрива обаче не влияят на простора в салона, въпреки, че седалките са разположени амфитеатрално.

Както вече споменахме, автомобилът е седем местен, с три реда седалки. Вторият ред има функция за сгъване и изместване напред на външните две седалки, което значително улеснява достъпа на пътниците на третия ред.

Възможни са многобройни конфигурации на седалките - едновременно или индивидуално сгъване на втория и третия ред с цел увеличаване на обема на багажника с изцяло равен под.

Той от своя страна предлага обем от 1487 литра при сгънати седалки на втория и третия ред или 852 литра на ниво под прозорците. Налични са също така типичните за класа многобройни места за съхранение на дребни предмети.

Цялата тази функционалност е умело съчетана с арматурно табло, вдъхновеното от Corvette. Оформлението е с така нареченият „двоен кокпит”, като разполага с индиректното синьо осветление на централната конзола.

Съчетанието на спортен дух с функционални форми не са подминали и външността на Оrlando - атрактивна предна част, широки арки на калниците (запълнени с 16,17 или 18-инчови джанти) и снижаваща се назад линия на покрива, които опаковат функционален, просторен салон.


Двигатели

Зад едрата радиаторна решетка на Оrlando се интегрират три двигателя - един бензинов и два дизелови.

Бензиновият задвижващ агрегат е с работен обем 1.8 литра и развива максимална мощност 141 к.с. при 6200 об/мин. Максималният въртящ момент е съответно 176 Нм при 3800 об/мин, а върховата скорост на задвижваната от него версия възлиза на 185 км/ч. Нивото на емисиите и разходът на гориво са съответно 172 г/км и 7.3 литра средно на 100 километра пробег.

Двата дизелови двигателя разполагат с еднакъв работен обем, но предлагат два варианта по отношение на максималната мощност и динамичните характеристики. По-мощният от двата мотора развива максимум от 163 к.с. при 3800 об/мин, като предлага въртящ момент от 360 Нм при 2000 об/мин. Втората версия на двигателите постига мощност 130 к.с. и 315 Нм при същия оборотен режим.

Максималната скорост на Orlando, задвижван от дизеловия агрегат с мощност 130 к.с. е 180 км/ч, а при този със 163 к.с. – 195 км/ч. Количеството на СО2 в емисиите и показателите за средния разход на гориво при двата са съответно - 159 г/км и 6 л/100 км.

Трансмисиите са автоматична и механична със шест степени.


Цени

Цените на Оrlando в България започват от 23 730 лв. без ДДС за бензиновия двигател и от 26 775 лв. без ДДС за дизеловите версии. Седемте фабрични места на модела дават право на данъчен кредит.

Безспорно, Chevrolet Оrlando обещава много. Колко точно, ще разберем съвсем скоро, когато вземем модела за тест.



0 от 500
  • #12
    19 rate up comment 6 rate down comment
    IT ( преди 14 години )
    асддса...баце...туарана изглеждал по- добре от това шеви...!?!? :) ,човечее ти да не си настинал...изпий едно упсаринче :)) сложи си капки за очи в очите че нещо са раздразнени и тогава ходи да ги сравняваш :))Туарана е толкова безличен,сив и никакв че простоо нема на каде повече !!:)) Това Шеви предлага много повече индивидуалност и стил :) Ааа така като гледам и цената е доста добра :)
  • #11
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Пич карай си почти новия ML -а за 10 хил. и не се коси за другите.
  • #10
    5 rate up comment 2 rate down comment
    !?!? ( преди 14 години )
    Малка са откраднали задничката: http://***.netcarshow.com/kia/2009-borrego/1024x768/wallpaper_2f.htm, ама иначе е симпатично, пък и доста достъпно
  • #9
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Това се пройзвежда в Корея и си е чисто ДЕУ, Шевролет купиха ДЕУ и му смениха само името, пък и ДЕУ не са лоши коли.
  • #8
    11 rate up comment 16 rate down comment
    асддса ( преди 14 години )
    Цената за сметка на качеството мойто момче.. важи за всички автомобили ... един *** пример.. Мерцедес 200 хил .. Шевролет 40 хиляди ... за пари говорим... НЕ може за 40 хил да имаме качеството и екстрите на Мерцедеса... същото е и при Орландо и Туран ...Турана изглежда доста по-добре... това е ужасно ..
  • #7
    13 rate up comment 2 rate down comment
    (НЕ)РАЗБИРАЧЪТ ( преди 14 години )
    Как обаче е изработен, какво е качеството му - нямам представа.
  • #6
    22 rate up comment 5 rate down comment
    (НЕ)РАЗБИРАЧЪТ ( преди 14 години )
    Цената е много добра даже. За 1.8 двигател със 141к.с. е 28 476лв. с ДДС. За сравнение с ФВ Туран, където най-ниската базова цена е 35 988лв. с ДДС, също бензинов двигател но 1.2TSI 105к.с. и третият ред седалки е опция.А пък двигателя им с аналогична мошност е 1.4TSI 140к.с. и цена с ДДС 45 481лв. Сериозна разлика бих казал - 13бона ...Колкто до самият Орландо като автомобил - интериорно и екстериорно ми харесва повече от Туран и Зафира.
  • #5
    9 rate up comment 23 rate down comment
    асддса ( преди 14 години )
    Именно това имах предвид... пускат го на цена 15 хил лева... и до оборудване да стигне 25-30 хил лева... хич не е ефтин като се вземе предвид качеството и лукса който ти предоставя... за 30-40 хил лева си взимаш един прекрасен баварец или Мерцедес..., няма нужда от този шефролет които ще ръждяса след 5 години ... и е много малко вероятно да съществува 5 години ... имам предвид ще изгние.., докато може за тази сума да си вземеш Мерцедес на 5 години и да те кара още 10...
  • #4
    13 rate up comment 21 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Какви американци, това ДЕУ е корейски ***, по-смотан дори от Клюндай, ако въобще това е възможно.
  • #3
    9 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абсолютна сапунерка :)))))