IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Оrlando дойде в България

Премиерата на Chevrolet Оrlando се състоя снощи в София.

Оrlando дойде в България

На изискана церемония в Софийска градска художествена галерия, Chevrolet представи новото си попълнение - функционалният Оrlando.

Американците се бяха постарали да създадат типично американска атмосфера, за да подчертаят корените на този модел. Името Оrlando е заето от едноименният град в щата Флорида, който е известен със своя приключенски дух, благодарение на множеството атракционни и природни забележителности, които събират милиони семейства всяка година.


Задачата на Chevrolet Оrlando е много близка с тази на града Орландо - да бъде идеалното място за всяко семейство. Автомобилът е създаден като семеен модел, съчетава качествата на ван и формите на спортен кросоувър, и обещава добра ергономия, просторен, сигурен салон и качествени задвижващи агрегати.

За съжаление по време на представянето на модела, нямаше възможност за истински тест. Ние все пак успяхме да го разгледаме отблизо и да се запознаем с основните му качества.


Дизайн

Chevrolet Оrlando е семеен автомобил, с голям багажник, функционален салон, и спортен, нетипичен за този клас дизайн. Всъщност това не бива да ви изненадва. Chevrolet са известни с това, че винаги се стараят да съчетават функционалността с вдъхновяващи форми, дори при автомобили като Corvetre и Camaro.

Още от пръв поглед ни направи впечатление височината на Оrlando. Той е сравнително нисък, което предполага добра стойка на пътя. Височината и снижаващата се назад линия на покрива обаче не влияят на простора в салона, въпреки, че седалките са разположени амфитеатрално.

Както вече споменахме, автомобилът е седем местен, с три реда седалки. Вторият ред има функция за сгъване и изместване напред на външните две седалки, което значително улеснява достъпа на пътниците на третия ред.

Възможни са многобройни конфигурации на седалките - едновременно или индивидуално сгъване на втория и третия ред с цел увеличаване на обема на багажника с изцяло равен под.

Той от своя страна предлага обем от 1487 литра при сгънати седалки на втория и третия ред или 852 литра на ниво под прозорците. Налични са също така типичните за класа многобройни места за съхранение на дребни предмети.

Цялата тази функционалност е умело съчетана с арматурно табло, вдъхновеното от Corvette. Оформлението е с така нареченият „двоен кокпит”, като разполага с индиректното синьо осветление на централната конзола.

Съчетанието на спортен дух с функционални форми не са подминали и външността на Оrlando - атрактивна предна част, широки арки на калниците (запълнени с 16,17 или 18-инчови джанти) и снижаваща се назад линия на покрива, които опаковат функционален, просторен салон.


Двигатели

Зад едрата радиаторна решетка на Оrlando се интегрират три двигателя - един бензинов и два дизелови.

Бензиновият задвижващ агрегат е с работен обем 1.8 литра и развива максимална мощност 141 к.с. при 6200 об/мин. Максималният въртящ момент е съответно 176 Нм при 3800 об/мин, а върховата скорост на задвижваната от него версия възлиза на 185 км/ч. Нивото на емисиите и разходът на гориво са съответно 172 г/км и 7.3 литра средно на 100 километра пробег.

Двата дизелови двигателя разполагат с еднакъв работен обем, но предлагат два варианта по отношение на максималната мощност и динамичните характеристики. По-мощният от двата мотора развива максимум от 163 к.с. при 3800 об/мин, като предлага въртящ момент от 360 Нм при 2000 об/мин. Втората версия на двигателите постига мощност 130 к.с. и 315 Нм при същия оборотен режим.

Максималната скорост на Orlando, задвижван от дизеловия агрегат с мощност 130 к.с. е 180 км/ч, а при този със 163 к.с. – 195 км/ч. Количеството на СО2 в емисиите и показателите за средния разход на гориво при двата са съответно - 159 г/км и 6 л/100 км.

Трансмисиите са автоматична и механична със шест степени.


Цени

Цените на Оrlando в България започват от 23 730 лв. без ДДС за бензиновия двигател и от 26 775 лв. без ДДС за дизеловите версии. Седемте фабрични места на модела дават право на данъчен кредит.

Безспорно, Chevrolet Оrlando обещава много. Колко точно, ще разберем съвсем скоро, когато вземем модела за тест.



0 от 500
  • #22
    9 rate up comment 2 rate down comment
    До Батито ( преди 14 години )
    В заводите на GM в Южна Корея отдавна няма останало нищо от Daewoo. Новите дизели на шевролет са си съвсем 6:) Виж, обаче двулитровия дизел на Лачети-то е пълна скръб. Наистина харчи много има проблема с филтъра за твърди частици. Текущите обаче са просто перфектни.
  • #21
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Дебелия ( преди 14 години )
    Дизелите не са на ДЕУ, а на VM motori
  • #20
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Субарувич ( преди 14 години )
    до асддса:И как изведнъж реши че ще изгние за пет години? Може би имаш ясновидски способности? А може би никога не си чувал за поцинкована каросерия? до тия с ДЕУ-то:Всъщност тази кола е на платформата на Опел Астра, една от най-качествените европейски компактни коли. Таблото и материалите също са разработвани с Опел, така че какво ДЕУ, какви пет лева.
  • #19
    7 rate up comment 15 rate down comment
    slr ( преди 14 години )
    затвор за създателите на това нещо
  • #18
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Batito ( преди 14 години )
    Дизелите на Шевролет са трагедия, има един скапан DPF филтър за твърди частици, който се запушва от често градско каране, пуска се една регенерация и ако я прекъснеш трябва смяна на масло. И харчат адски много нафта.
  • #17
    20 rate up comment 5 rate down comment
    forsata ( преди 14 години )
    Големи разбирачи сте. Хайде първо вижте за какво става въпрос и тогава коментирайте. Автомобила е страхотен и като визия и като изпълнение и като цена.Все пак 5 години гаранция или 150 хил. км. сами говорят за себе си. В всеки шоурум ги има-разгледайте, покарайте и тогава с коментарите.
  • #16
    3 rate up comment 8 rate down comment
    асддса ( преди 14 години )
    Говорите глупости колкото да не е на моето .. ще видим колко от вас ще го притежават сега или след 2 години и на цената на какво ...
  • #15
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Niama zna4enie kade e proizveden edin televizor ,a kak se vijda i 4uva.
  • #14
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Mnogo, ama mnogo si tap, vaprosa e ka4estvata na kolata ne kade e zavoda.
  • #13
    5 rate up comment 4 rate down comment
    тъп съм ( преди 14 години )
    каква кореякакво деукакви глупости се пишат тъкзавода е в русияразбирачи