IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-НЕнадеждните според TÜV

Автомобилите в дъното на класацията на немска асоциация за технически прегледи.

Най-НЕнадеждните според TÜV

След като ви показахме 10-те най-надеждни автомобили в тазгодишната класация на TÜV, е редно да ви представим и аутсайдерите в изследването.

Kia Carnival е позиционирана в дъното на класацията в категориите за автомобили на възраст 2-3, 4-5, 6-7 години. При автомобилите на възраст 8-9 години последен е подреден Fiat Stilo, а при тези на възраст 10-11 години - Ford KA.

На таблиците долу ще откриете най-ненадеждните автомобили според TÜV, на възраст 2-3, 4-5, 6-7, 8-9 и 10-11 години.

автомобили на възраст 2-3, 4-5 и 6-7 години

автомобили на възраст 8-9 и 10-11 години

Експертите от TÜV са извършили 7,253,709 задължителни технически прегледа в периода между юли 2009 и юли 2010 за доклада за 2011 година. Резултатите показват, че в сравнение с миналата година средният процент на сериозни дефекти при всички проверени автомобили се е повишил с 1,9% - на 19,5%.

В групата на автомобилите, използвани между 2 и 3 години, експертите са открили сериозни дефекти при 5,5% от колите (2010: 5,1%). При петгодишните автомобили сериозни дефекти проявяват 10,4% (2010: 9,9%), при седемгодишните – 16,7% (2010: 14,7%), а при автомобили над 9 години - 21,4%. При 11 годишните автомобили засегнати от сериозни дефекти са 26% (2010: 24,1%). От всички проверени коли - около 7 милиона - всяка втора (52,2%) не е проявила никакъв дефект, докато 28,2% са имали леки дефекти.

"Ние смятаме, че увеличаването на процента на дефекти в новите автомобили е в резултат на финансовата криза" обяснява д-р Клаус Брюгеман, Директор на изпълнителния комитет на VdTÜV. "Но въпреки трудните времена и недостига на пари, водачите не бива да пестят от поддръжка и ремонти на превозните средства. Редовното обслужване на автомобилите допринася за личната и общата безопасност на пътното платно".

Инспекторите на TÜV са открили особено много дефекти по осветителните уредби на автомобилите, предните и задни оси, както и спирачните маркучи на проверените автомобили.

"Нивото на дефектните осветителни системи се запазва удивително високо през последните години" заяви д-р Брюгеман. "Проблемите със светлините на автомобилите показват колко е важно водачите да демонстрират чувство за отговорност. Проблемът обаче не е само във водачите и в сервизите, които поддържат автомобилите – дефектите в предните и задните оси могат да бъдат отнесени към дизайна, заложен от производителите", допълни той.

0 от 500
  • #5
    19 rate up comment 0 rate down comment
    Zlobcho ( преди 14 години )
    Е ха де, карам стило от 4 години и до сега съм сменил само rpm sensor-а, не съм имал други проблеми, JTD 3 врати. :) Винаги има изключения знам, но на днешно време всичко се прави в името на profit-а ... нищо не трябва да ви измумява. :p
  • #4
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Коки ( преди 14 години )
    Присъствието на Волво ХС90 и М-класата на Мерцедес е странно, всичко друго е ***-дойди...
  • #3
    24 rate up comment 5 rate down comment
    аматьор ( преди 14 години )
    Прочетете само последното изречение-цитат и ще ви стане ясно какви спецове са ТЮФаджиите....За мен класациите им винаги са били поръчков ***! В Германия, собствениците на премиум марки примерно, ползват услуги само на фирмените си сервизи и пътна помощ. Тия реално имат достъп и наблюдения само върху най-евтините марки.
  • #2
    20 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Наща мила Алфа и тя винаги присъства ...къде без нея ....
  • #1
    26 rate up comment 10 rate down comment
    Niki ( преди 14 години )
    Renault и Citroen са яко не надеждни май, като гледам :)