След като ви показахме 10-те най-надеждни автомобили в тазгодишната класация на TÜV, е редно да ви представим и аутсайдерите в изследването. .jpg)
Kia Carnival е позиционирана в дъното на класацията в категориите за автомобили на възраст 2-3, 4-5, 6-7 години. При автомобилите на възраст 8-9 години последен е подреден Fiat Stilo, а при тези на възраст 10-11 години - Ford KA.
На таблиците долу ще откриете най-ненадеждните автомобили според TÜV, на възраст 2-3, 4-5, 6-7, 8-9 и 10-11 години.
автомобили на възраст 2-3, 4-5 и 6-7 години
автомобили на възраст 8-9 и 10-11 години
Експертите от TÜV са извършили 7,253,709 задължителни технически прегледа в периода между юли 2009 и юли 2010 за доклада за 2011 година. Резултатите показват, че в сравнение с миналата година средният процент на сериозни дефекти при всички проверени автомобили се е повишил с 1,9% - на 19,5%.
В групата на автомобилите, използвани между 2 и 3 години, експертите са открили сериозни дефекти при 5,5% от колите (2010: 5,1%). При петгодишните автомобили сериозни дефекти проявяват 10,4% (2010: 9,9%), при седемгодишните – 16,7% (2010: 14,7%), а при автомобили над 9 години - 21,4%. При 11 годишните автомобили засегнати от сериозни дефекти са 26% (2010: 24,1%). От всички проверени коли - около 7 милиона - всяка втора (52,2%) не е проявила никакъв дефект, докато 28,2% са имали леки дефекти.
"Ние смятаме, че увеличаването на процента на дефекти в новите автомобили е в резултат на финансовата криза" обяснява д-р Клаус Брюгеман, Директор на изпълнителния комитет на VdTÜV. "Но въпреки трудните времена и недостига на пари, водачите не бива да пестят от поддръжка и ремонти на превозните средства. Редовното обслужване на автомобилите допринася за личната и общата безопасност на пътното платно".
Инспекторите на TÜV са открили особено много дефекти по осветителните уредби на автомобилите, предните и задни оси, както и спирачните маркучи на проверените автомобили.
"Нивото на дефектните осветителни системи се запазва удивително високо през последните години" заяви д-р Брюгеман. "Проблемите със светлините на автомобилите показват колко е важно водачите да демонстрират чувство за отговорност. Проблемът обаче не е само във водачите и в сервизите, които поддържат автомобилите – дефектите в предните и задните оси могат да бъдат отнесени към дизайна, заложен от производителите", допълни той.


3