IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-НЕнадеждните според TÜV

Автомобилите в дъното на класацията на немска асоциация за технически прегледи.

Най-НЕнадеждните според TÜV

След като ви показахме 10-те най-надеждни автомобили в тазгодишната класация на TÜV, е редно да ви представим и аутсайдерите в изследването.

Kia Carnival е позиционирана в дъното на класацията в категориите за автомобили на възраст 2-3, 4-5, 6-7 години. При автомобилите на възраст 8-9 години последен е подреден Fiat Stilo, а при тези на възраст 10-11 години - Ford KA.

На таблиците долу ще откриете най-ненадеждните автомобили според TÜV, на възраст 2-3, 4-5, 6-7, 8-9 и 10-11 години.

автомобили на възраст 2-3, 4-5 и 6-7 години

автомобили на възраст 8-9 и 10-11 години

Експертите от TÜV са извършили 7,253,709 задължителни технически прегледа в периода между юли 2009 и юли 2010 за доклада за 2011 година. Резултатите показват, че в сравнение с миналата година средният процент на сериозни дефекти при всички проверени автомобили се е повишил с 1,9% - на 19,5%.

В групата на автомобилите, използвани между 2 и 3 години, експертите са открили сериозни дефекти при 5,5% от колите (2010: 5,1%). При петгодишните автомобили сериозни дефекти проявяват 10,4% (2010: 9,9%), при седемгодишните – 16,7% (2010: 14,7%), а при автомобили над 9 години - 21,4%. При 11 годишните автомобили засегнати от сериозни дефекти са 26% (2010: 24,1%). От всички проверени коли - около 7 милиона - всяка втора (52,2%) не е проявила никакъв дефект, докато 28,2% са имали леки дефекти.

"Ние смятаме, че увеличаването на процента на дефекти в новите автомобили е в резултат на финансовата криза" обяснява д-р Клаус Брюгеман, Директор на изпълнителния комитет на VdTÜV. "Но въпреки трудните времена и недостига на пари, водачите не бива да пестят от поддръжка и ремонти на превозните средства. Редовното обслужване на автомобилите допринася за личната и общата безопасност на пътното платно".

Инспекторите на TÜV са открили особено много дефекти по осветителните уредби на автомобилите, предните и задни оси, както и спирачните маркучи на проверените автомобили.

"Нивото на дефектните осветителни системи се запазва удивително високо през последните години" заяви д-р Брюгеман. "Проблемите със светлините на автомобилите показват колко е важно водачите да демонстрират чувство за отговорност. Проблемът обаче не е само във водачите и в сервизите, които поддържат автомобилите – дефектите в предните и задните оси могат да бъдат отнесени към дизайна, заложен от производителите", допълни той.

0 от 500
  • #25
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Vik the Dick ( преди 14 години )
    Както винаги всеки си плещи каквото му е угодно и си тълкува нещата както си знае, според това коя марка му харесва и коя - не! Смешно, че и дразнещо!!! Обективността не е характерна черта за форумите в BG.
  • #24
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Като гледам има два корейско модела,които вече не се произвеждат.Но стой та гледай какво става с германския талаш и то актуални модели!Започвам:Ford Mondeo,Ford Ka,Ford Galaxy,Ford Ka,..опааа,ми то май не остана форд!После,VW Sharan,Seat Arosa,Seat Alhambra,Skoda Felicia.Изводът е,че най-големия *** е Ford,после са тоягите на VAG.
  • #23
    13 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 14 години )
    "глокиоз" да се чете КУРиоз! Да го набия този глок на сисадмина, дето години го влачи този обсурд и всяка дума в която има *** (повтарям: ***, ***, ***!!!) се замества с "глок". Затова пишете *** в думите само с главни букви, тогава не се замества. Има много думи в които присъства съчетанието ***. Внимавайте и ги научете добре. Сисадмина иска да вижда *** само с главни букви, а вероятно и всички в тази утрепана медия...
  • #22
    8 rate up comment 6 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Карал съм мнооооооооого коли. Някои от сополанковците тук дори не са се возили на толкова коли, колкото съм имал. И ще ви кажа, че Рено е сравнително качествен автомобил. И като нов и като стар. Има си детски болести но определено е над средното ниво. Точно при прехвалените марки съм се хващал за главата. И там всички викат - уж е немско (или японско), а се счупи. И казват - за глокиоз на френското (или италианското) нищо му няма. Аз да ви кажа - всяка марка се чупи, няма много разлика!
  • #21
    3 rate up comment 6 rate down comment
    пи*ка ви майчина ( преди 14 години )
    Рендето пак клати опашката по качество наред с к.Урейските ***.Правете си сметка,пичове!Тва колко трее да си балък за да предпочетеш тия коли пред нещо нормално???
  • #20
    6 rate up comment 8 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Ако малко помислим - тук се броят дефектирали автомобили. Например на 100 Аудита на 1 едно му тече картера, а на едно му се е скъсал маркуч за охлаждането и е прегряло. На един Приус от 100 са му отказали НАПЪЛНО спирачките. И на цели 5 Рена от 100 са им изгорели по една крушка на габаритите. Извод - най-качествената кола е Приус, после Ауди и Рено е последно. Хайде сега да се смеем!!!
  • #19
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ако има нещо най-надеждно за оценка на даден автомобил то това е ТЮФ.При тях няма мой-твой,немски-френски и т.н.Оценява се качествено и се гледа абсолютно всичко по колата.Цялата процедура трае 1 час.Правят ти всякакви възможни замервания.Ако има нещо нередно го записват и те пращат да го оправиш.Абсолютни цербери.Нищо не пропущат,защото ако го направят и нещо се случи на пътя те носят после отговорност.Това е най-строгият технически преглед в света за това и автопарка им е в такова състояние.
  • #18
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До аматьор и другите ( преди 14 години )
    Това долу беше към аматьор и другите заблудени
  • #17
    8 rate up comment 5 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Личи си,че си аматьор,тук говорим за задължителни годишни технически прегледи, какви фирмени сервизи те бъркат,още по-лошо,че и след фирмените сервизи, които трябва да са поправили повредите, немските трошки са на дъното след проверката на техническия преглед! И за другите аматьори да поясня-В ТЮВ се взима под внимание каква е повредата- износен шарнир или проблеми по скорости носят повече наказателни точки в индивидуалното досие на автомобила, износени чистачки са лека повреда-и така се отчита
  • #16
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хаха нали уж KIA беше най-качествената марка според auto bild? Май се видя кой е лапнал корейските уони в куфарче за да напише измислени факти!