IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai пуска обновения i10

Мъника се перчи с 3.5 л/100 км. и 99 г/км CO2.

Hyundai пуска обновения i10

Hyundai пуска на пазара обновения мъник i10. Модел, получил нов дизайн и нови технологии под капака.

Формите на новия i10 приемат новата дизайнерска линия на Hyundai („флуидна скулптура”), която вече познаваме от ix35 и ix20, и която го прави типичен представител на новите возила на марката.

По-интересното обаче е под капака. Там вече се помещават Евро 5 двигатели с по-нисък разход на гориво, по-малко вредни емисии и по-голяма мощност.

Един от тях е съвсем новия Kappa с ходов обем 1000 куб.см., който заменя досегашния 1,1-литров Epsilon. Двигателят е трицилиндров и се отличава с нисък разход на гориво – 3,5 л/100 км и изключително ниски нива на вредни емисии - 99 г/км CO2, при Blue версията на возилото.

По-добре познатия 1,25-литров Kappa двигател е преминал през модернизация, която му дава с 13% повече мощност (85 к.с.) и с 9.2% по-малко вредни СО2 емисии (108г/км). Разходът на гориво също е редуциран с 8,7% до 3,8 л/100 км в сравнение с неговия предшественик.

Към базовото оборудване на новия Hyundai i10 влизат екстри като климатик и вход за iPod.

0 от 500
  • #51
    32 rate up comment 1 rate down comment
    Орлов поглед ( преди 13 години )
    Аз имам кат "C" от 1990 година. Значи, почнах октомври с обучението, а изпитът ми бе май или юни, ако не греша. Първият срок учихме БДП, a преди това и по време на това - "ДВГ", "Ел.Обзавеждане на автомобила" и тем подобни. Смея да твърдя, че много неща се казват. Освен това има и доста практика, където наистина се казват интересни неща. Лично аз попаднах на чудесни учители, които не ни преподаваха по учебник, а ни обясняваха нещата от практиката. Друг е въпросът, ако влизат през едното и излизат през другото ухо. Освен това, имам хиляди списания - "Наука и техника за младежта", "За Рулем", "Авто-мото свят", "Беда", "Авто Труд", "Ауто Билд", "Ауто Мотор инд Шпорт", "Топ Гиър... Смея да твърдя, че ЗНАМ как да карам икономично! Говориш глупости! Казах го! 65 е минималната скорост на пета скорост при кола като моята 75 бензинови к.с. Колко време може да караш с тая скорост при нашите условия? Не говоря за това да се пуснеш от София до Стара Загора по Тракия, да се влачиш със 70 и накрая да имаш 10 километра градско, което не може да окаже кой-знае какво влияние на разхода! Говоря за съвсем нормално каране спазване на ограниченията 50 в града на трета, максимум 4-та и 90 извън града. Магистралата изобщо не я слагам, защото ако се спазват 120-130 км/ч там, разходът ще скочи доста. Друг е въпросът, ако си решил да караш в аварийната лента. И още нещо. Сбъркал си адреса. Купих си новата кола през 2006 година и точно тогава гумите ми бяха на 3 атмосфери, а разходът ми най-голям средно 7.2 на сто. И това поне година и половина след това. Когато колата се разработи, а аз взех да спазвам ограниченията, разходът падна до 6.7 l/100 слредно. Сега колата мина 60 000 и разходът не се е повишил, а напротив закотви се на една средна стойност. Аз карам лятото с климатик нонстоп. От там и разходът ми се качва до 7-7.5 л/100. През есента и пролетта пада до 6-6.5 л/100, а зимата при голям сняг и големи студове 7.5 до 8.5 л/100 км. Каквито и шашми да правиш, 5.5 л/100 км е непосилен разход! Ако ще цяло лято да се потиш без климатик, двигателят ти ще прегрява, от там перката на охлаждането ще е постоянно включена, а фаровете светнати според новите закони! Направи сметка сега, колко преразход правиш с тия две нещица. Сигурен съм, че след като си минал стотици хиляди километри, знаеш! Съгласен съм, че всичко зависи от задкормилното устройство, но тук просто не си прав. Ще ти препоръчам един сайт. Може да се регистрираш, за да си записваш данните за налятото гориво, разходите по ремонти и така нататък. Може и само да почетеш, за да видиш реалносттта. Препоръчвам ти в търсачката да зададеш пробег на автомобила няколко десетки хиляди километра примерно 40 000. Тогава реално ще разбереш, колко горят колите на хората. В тоя сайт има над 1 милион потребители.http://***.spritmonitor.de/en/overview/178-Access/0-All_models.html?powerunit=2
  • #50
    33 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 13 години )
    Сега на същото мнение ли си че ттези неща си ги учил,като си карал глоксовете?Аз съм професионален шофьор.Преди 20 г. глоксовете бяха 6 месеца.Практика,теория,кормуване и т.н. а не като сега.Така че ако тогава са ме учили на тези неща щях да ги знам от там ама не са а и не съм чувал някой да го учат и да го има залегнато в програмата за обучение.Ако инструктора е печен и ги спомене е друг въпрос.Надявам се да приложиш това което споменах и да се похвалиш с нисък разход!
  • #49
    34 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 13 години )
    Влияние оказват гумите,колко са напомпени,правилното масло,вискозитет,отлична центровка на двигателя и още много други.Много важно е окачването също да е в ред.Поне веднъж в годината да се ходи на реглаж и мерене на геометрията.Никой не го прави и после що много харчели.Едно от най-важните неща при кара не е да се ползва при всяка възможна ситуация РЕЖИМ НА ПРИНУДИТЕЛЕН ПРАЗЕН ХОД.Като карам на дълго не държа само натиснат *** на газта а от време на време го отпущам за да влезна в РЕЖИМА
  • #48
    35 rate up comment 1 rate down comment
    Patanov ( преди 13 години )
    Добре бе, момчета и момичета, какво спорите за този разход изобщо?!? Аз карам Хюндай и30 1.6 бензин, 122 к.с. и съм имал среден разход за 250 км 17.6 л. на 100 км. За долу горе същото разстояние съм свалял до 5.8 л на 100 км, но сам се изнервям от бавното си каране. Да отбележа, че и в двата случая говоря за извънградско шофиране. Колите горят толкова, колкото им налееш и колкото ги настъпиш!!!
  • #47
    33 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 13 години )
    НЕ карам никой да вярва,а само споделям как стоят нещата при мен и ако някой има акъл да си каже,че не е само от колата разхода или условията на пътя,а и много зависят от задкормилното устройство.Естествено е че няма как да ти гори малко колата,ако не е в отлично техн.състояние.В БГ повечето обаче не са,не се поддържат правилно,слагат се филтри ментета и при такива условия просто няма как.Освен това говоря не само за 1 място където го постигам по-ниския разход,а навсякъде.
  • #46
    32 rate up comment 3 rate down comment
    Fa ( преди 13 години )
    Смешникът mk: да беше проверил поне в някой форум,да се освддоми,че точно Тойота Аурис 1.6 бензин е като ламя.Тойота за това сменят този двигател с напълно нов за 2012.Средно харчи 8-9/100,а при 90-100 км/ч не пада под 6/100.Така,че тоя *** да лъже някъде другаде.Бил карал,.... карал,на баба си хвърчилото!
  • #45
    32 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Сеат Ибиза 2002г. 1,9 ТДИ ПД 101 к.с. София-Сандански 3,8 срена скорост 80(двама души с малко багаж), Самоков-Горна Баня 3,6 средна скорост 60-70.Това е при икономично каране ако се напъне човек и кара с 60 може и още да свали.Нормално извън градско 5-5,5 при газ-спирачка може и 7 да качи извънградско.Служебен Партнер 1,9 2005г. чист дизел по каталог 8,8 градско, повече от 8,4 не мие давало при нормално каране без икономии.
  • #44
    32 rate up comment 3 rate down comment
    mk: ( преди 13 години )
    az karam toyota auris 1.6 kubika so 126 konja benzin.kogato jaa karam sas 65 km na cas v 5 skorost tja harci 4.6 litri na 100 km.no kogato ja potkaram v 1 skorost pokazva 38 litri na 100 km.nov auris ot 2008 godina
  • #43
    32 rate up comment 4 rate down comment
    mk: ( преди 13 години )
    az karam deu matiz nov prv sopstvenik proizvedn noemvri 2006 godina 800 kubika 51 konq.ot pleven do pernik ima 200 km i poharciv 10 litra i 100 grama benzin.kolata bese sas 3 coveka i mnogo mnogo bagaz.karah ja kato az mislam ce ste poharci najmalko.
  • #42
    38 rate up comment 2 rate down comment
    Орлов поглед ( преди 13 години )
    В нета има написано, но това се учи от всички кандидат шофьори. Поне кандидат професионални. Ще ти дам моята кола. Ще караш всеки ден до работа, както аз правя. Ако постигнеш 5.5 на сто за един резервоар, ти я подарявам! Може и много стаж да имаш. Аз също. Но дори и на 5-та със 60, трудно ще се доближиш до 6 на сто през есента или пролетта, когато не се ползва климатик и температурите са идеални. Зависи как и къде караш. В голям град е абсурд да смъкнеш с половин литър под обявения среден разход. Ако караш на дълъг път, дори да минаваш планински проходи и отвреме на време да изпреварваш, е лесно да се смъкне под средният разход. Обаче нека се има предвид, че производителят дава много по-нисък разход на гориво от средния при извънградско шофиране. Човек, аз съм карал като баба, галил съм колата, но България не е една безкрайна магистрала! Разни селца и паланки те спъват. Карат те да намаляваш, сменяш скорости и ускоряваш. А в България те са толкова на гъсто, че реално тук не съществува изразът извънградско. Всеки ден изминавам 28 километра до работа, като се стремя да карам на пета с 60. Е не става за един резервоар! Ако е за момента, да! Обаче да изпразниш резервоар, както аз винаги правя, не става! Записвеал съм си разхода на гориво в продължение на близо 50 000 км с тая кола. В момента той е 6.7 л/100 км, при обявен от производителя 6 л/100 км. А аз не съм от тия, дето искат винаги да са отпред. Напротив. Както казах, почти всички ме изпреварват в ежедневието! Писал си анонимен ник, което ме кара да мисля, че само ни провокираш, без реално да можеш да докажеш това, което твърдиш. Аз мога, но няма да го направя в тоя сайт, а само на приятели.