IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai пуска обновения i10

Мъника се перчи с 3.5 л/100 км. и 99 г/км CO2.

Hyundai пуска обновения i10

Hyundai пуска на пазара обновения мъник i10. Модел, получил нов дизайн и нови технологии под капака.

Формите на новия i10 приемат новата дизайнерска линия на Hyundai („флуидна скулптура”), която вече познаваме от ix35 и ix20, и която го прави типичен представител на новите возила на марката.

По-интересното обаче е под капака. Там вече се помещават Евро 5 двигатели с по-нисък разход на гориво, по-малко вредни емисии и по-голяма мощност.

Един от тях е съвсем новия Kappa с ходов обем 1000 куб.см., който заменя досегашния 1,1-литров Epsilon. Двигателят е трицилиндров и се отличава с нисък разход на гориво – 3,5 л/100 км и изключително ниски нива на вредни емисии - 99 г/км CO2, при Blue версията на возилото.

По-добре познатия 1,25-литров Kappa двигател е преминал през модернизация, която му дава с 13% повече мощност (85 к.с.) и с 9.2% по-малко вредни СО2 емисии (108г/км). Разходът на гориво също е редуциран с 8,7% до 3,8 л/100 км в сравнение с неговия предшественик.

Към базовото оборудване на новия Hyundai i10 влизат екстри като климатик и вход за iPod.

0 от 500
  • #61
    32 rate up comment 0 rate down comment
    Орлов поглед ( преди 13 години )
    И между другото на тоя сайт съм попадал наистина на ниски разходи на гориво, получени от някои потребители. Обаче като им поглерднеш историята на каране виждаш, че са карали главно по магистрала или междуселищни пътища.
  • #60
    31 rate up comment 0 rate down comment
    Орлов поглед ( преди 13 години )
    Спокойно, това за времето от денонощието, когато се налива гориво го пише по всички автомобилни форуми. Също така съвсем лесно можеш да откриеш в нета и колко ти се повишява разхода при включване на кой да е консуматор в колата, налягането на гумите, въздушното съпротивление, теглото и така нататък. И ние сме около 40, карали сме доста - и много стари и чисто нови автомобили. Тия ограмотявания ги прави на тийнейджърчетата. Обаче все пак си дойде на думата и призна, че не винаги разходът ти е такъв, какъвто описваш. Ето ти и една диаграма за моят разход на гориво при различни зареждания:http://s47.radikal.ru/i115/1102/1a/031df6dee77e.pngТоя разход от 4.5 на сто не е верен, защото съм допълнил само десет литра, без да доливам след изключване на пистолета. Значи сложи поне литър, литър и половина отгоре и ще видиш, каква е грешката. Останалите разходи на гориво под разхода, обявен от производителя, съм ги правил главно на дълъг път с малко градско. А ето и среден показател за автомобили като моя с над 10 000 км пробегhttp://i017.radikal.ru/1102/b0/77c53198cedf.pngКакто виждаш, само 4 автомобила се вместват в данните на производителя, които са 6 л/100 км смесен цикъл. Останалите 60 дават по-голям среден разход.
  • #59
    34 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    razhoda e mnogo razteglivo poniatie i se vliae ot mnogo faktoti.ako stete atmosfernoto naliagane,vlajnostta na vazduha,temperatura,gumi,vid na patnata nastilka i t.n.dori 2 razli4ni vida asfalt ste dadat razlika.a za na4inite na 6ofirane temata e neiz4erpaema...
  • #58
    34 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Искам да питам смешкото под мен дали някога наистина е карал кола,ама честно?Защото му чета глупостите и не вярвам,че има толква застреляни селяни още!
  • #57
    34 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    "защото ако се спазват 120-130 км/ч там, разходът ще скочи доста."---------------------------------Е, значи ограниченията по магистралите в света са 120 км/ч, но нашите автомобили имат даден разход по книга, но той е при 90 км/ч, така ли?ТОВА Е МНОГО ХИТРО!Когато даден производител ми напише 10/100 в града и колата ми наистина гори 10/100 и всички по форумите напишат, че този модел гори от 9.5 до 10.5, значи производителят е дал истински данни! Дотогава можем да си пишем ли, пишем...
  • #56
    34 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    За количеството налято гориво има значение и в кой период от деня го наливаш.Аз пълня винаги рано сутрин.Ще те оставя да отгатнеш защо.Така,че и от това може да се получи разлика.На бензиностанциите АБСОЛЮТНО ВИНАГИ пълня сам.Не давам на никой служител да ми пълни колата.Когато сам си я пълня знам как и колко.Накрая изчаквам няколко сек.и допълвам.Така няколко пъти.Особено за дизела най-вече,защото много се пени и трябва да го изчакваш.Някой път с донапълване вкарвам още 4-5 л. в резервоара.
  • #55
    33 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Имам 3 коли,а не една.Ако тръгна да ти изброявам какви,как,защо ще стане дълга и широка.Смяташ ли,че за толкова години стаж не знам как се засича?Естествено,че на борд компютри не разчитам,пълня до гърловината и при следващото зареждане пак от една и съща бензиностанция и колконка.Това се прави абсолютно винаги.И не съм казал,че при всяко зареждане разхода ми е под заводския,но реша ли го постигам.Това ми беше мисълта,че разхода много зависи от задкормилното,а не само от техниката и пътя.
  • #54
    31 rate up comment 3 rate down comment
    Орлов поглед ( преди 13 години )
    Я уточни каква кола караш - модел, възраст и така нататък. Ако ще и 5 страници да изпиша, явно няма пак да ме разбереш. Имаш ли доказателства за разхода или просто ей така си го смяташ едно към гьотере? Чувал съм ги какви ли не, но общото между всички "икономични" коли е, че собствениците закръглят и то надолу. Другото общо е, че рядко някой знае как да си изчисли разхода. Ще ти кажа само едно. Един резервоар от 45 литра, дори всеки път да го пълниш догоре, може да даде разлика в порядъка на +- половин литър при засичането на разхода. Затова аз си засичам разхода не за един резервоар, а за хиляди километри. Когато напълня 5-6 резервоара и ги усредня, мога да кажа какъв е реалния ми разход. Обаче има толкова много фактори при шофиране, че само дългогодишните записки и изчисления са достоверно. Но и там вече се намесва фактора амортизация на автомобила. Намесва се и опита на шофьора, както казваш. Ако караш колата си постоянно при температура 15-20 градуса, ще се получи най-ниският разход на гориво. Тогава двигателят загрява сравнително бързо и не прегрява, климатик не се ползва, прозорци рядко се отварят. Тогава, ако галиш ***, може и да смъкнеш под заветния разход на производителя, но само при условие, че не караш само в града. То и от град до град има разлика. Аз например никога не съм постигал разход 8 л/100 км, колкото ми дава производителя за градско каране. Максимумът ми и то с климатик е около 7.6 l/100 km. Макар да карам само в рамките на града, повечето маршрути са ми по булеварди, което неминуемо смъква разхода на гориво. Но в същото време не мога да постигна средният разход на производителя, освен ако не съм на дълъг път.
  • #53
    38 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Имах едно Сузуки Суифт преди години.1000 куб.см. 56 к.с. 3 цил. моноинжекция.Това е най-икономичното нещо,което съм карал някога.По книжка му даваха 6/100 градско, а аз го смъкнах на 5-5,5/100 градско.Никой не ми вярваше и доста пари и почерпки изкарах от басове.Караше се спокойно на 5-та с 50 км/ч. в града.Скоростната кутия така са е изчислили японците,че нямаше никакъв проблем.
  • #52
    35 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    OK,съгласих се!Явно на твоята кола не става и сигурно е така щом казваш.Има и такива не споря.Поне аз не съм попадал и за това казвам,че постигам по-нисък разход от този на производителя.Преди време МБ ги бяха осъдили за неверни данни за разхода на автомобилите им.Иначе и аз изкарах С-кат 90-та год.но за икономично шофиране не е ставало на въпрос.За ограниченията не,не ги спазвам.При ограничение 50 карам с 60-65 на 5-та,а на извънградско 80-90.Номера е да започнеш да усещаш колата...