През 2010 бяха продадени общо над 17 хиляди автомобила с буквата „М” в логото. Това е ръст от 14.2% спрямо 2009 година. Конкретните числа говорят ясно: продажбите на X5 M и X6 M, общо достигнаха до 5860 автомобила, което е с много малко в повече от продажбите на M3 Coupé, които са 5729 броя.

Продажбите на седана M3 са 1.843, а на кабриолета М3 - 2.544. Така семейството на М3 общо е постигнало 10 116 продадени автомобили по света. За M5 и M6 продажбите не са много, но сега се очакват новите поколения на тези модели и вероятно продажбите ще скочат.

Не е изненада, че най-силен пазар за „М” моделите на Баварската фирма е този в САЩ, където са продадени около една трета от всички „горещи” автомобили на BMW. На второ място е пазарът в Германия, а на трето, този във Великобритания. Много бърз е ръста на продажби на „М” модели в Китай – над 350%.

Успешна беше миналата година и за BMW Individual, където са регистрирали над 24 хиляди поръчки. Изключително популярен е бил през миналата година и фабричния тунинг с пакети M Sport. Срещу доплащане, тази възможност са използвали над 140 хиляди бъдещи собственици на модел от BMW. Това е доста висок процент от продадените общо през миналата година около 1 милион нови автомобили BMW.


2