IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Успех за дивизия „М” на BMW

През миналата година подразделение „M” на BMW постигна сериозен успех, който надхвърли и най-смелите очаквания.

Успех за дивизия „М” на BMW
През 2010 бяха продадени общо над 17 хиляди автомобила с буквата „М” в логото. Това е ръст от 14.2% спрямо 2009 година. Конкретните числа говорят ясно: продажбите на X5 M и X6 M, общо достигнаха до 5860 автомобила, което е с много малко в повече от продажбите на M3 Coupé, които са 5729 броя.
 
 
Продажбите на седана M3 са 1.843, а на кабриолета М3 - 2.544. Така семейството на М3 общо е постигнало 10 116 продадени автомобили по света. За M5 и M6 продажбите не са много, но сега се очакват новите поколения на тези модели и вероятно продажбите ще скочат.
 
 
Не е изненада, че най-силен пазар за „М” моделите на Баварската фирма е този в САЩ, където са продадени около една трета от всички „горещи” автомобили на BMW. На второ място е пазарът в Германия, а на трето, този във Великобритания. Много бърз е ръста на продажби на „М” модели в Китай – над 350%.
 
 
Успешна беше миналата година и за BMW Individual, където са регистрирали над 24 хиляди поръчки. Изключително популярен е бил през миналата година и фабричния тунинг с пакети M Sport. Срещу доплащане, тази възможност са използвали над 140 хиляди бъдещи собственици на модел от BMW. Това е доста висок процент от продадените общо през миналата година около 1 милион нови автомобили BMW.
0 от 500
  • #73
    0 rate up comment 0 rate down comment
    trex ( преди 14 години )
    Тия големи хвалби удариха, 10 000 бр. продажби - смях до сълзи.
  • #72
    0 rate up comment 1 rate down comment
    35987000001 ( преди 14 години )
    Съгласен съм с вас колеги @V8 и @асддса. По принцип в статиите за Форд понякога се разразяват големи спорове. В последната статия за Форд се говорти за китайски модел, който никой няма нито да види, нито да чуе. Не е интересно просто да дъвчем тая тема. Иначе винаги някой може да подметне нещо от рода на коментара под мен и да стане мазало. Сега си замълчавам.
  • #71
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Как да пише някой за Ford,като това е най-смотаната фирма.Ти сам си го осъзнал.
  • #70
    4 rate up comment 2 rate down comment
    асддса ( преди 14 години )
    Лека и от мен :)
  • #69
    6 rate up comment 3 rate down comment
    - V8 - ( преди 14 години )
    Извод: Задкормилното устройство е много важно особено при коли със задно предаване ;)Лошо няма всеки да си кара каквото иска и каквото може да си позволи. Само трябва да се уважаваме и толерираме на пътя. И не само там. Лека нощ от мен.
  • #68
    2 rate up comment 3 rate down comment
    асддса ( преди 14 години )
    Пичове, има нова статия за ФОРД... защо всички идвате да пишете и злобеете тук ... ,защото в статията за ФОРД са писали 7 човека, а в статията за БМВ 60..Синът ми е на 16 години, от 15 годишен му давам да кара колата, когато е с мен разбира се.. винаги спазва скоростта според ограниченията,пътната настилка,времето и прочие.. и на 2та автомобила на които се е учил са със задно ... до сега никога не му е поднасяла кола, нито е гаснала, какъв е извода, спазваш=проблеми нямаш, газар=проблеми!!ИЗВОД?
  • #67
    1 rate up comment 1 rate down comment
    - V8 - do 3598700000 ( преди 14 години )
    Прав си за задното колега, напълно съм съгласен с последния ти пост. Относно жокера - също :)
  • #66
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Приятелчета, боли, а? Един Focus с предно предаване бие почти всички BMW-та :) Просто замълчете. Знаем ги задните предавания. За шоу нямат равни на себе си, но в реалният живот са пълен Shit :)
  • #65
    11 rate up comment 3 rate down comment
    35987000001 ( преди 14 години )
    @асддса, карал съм автомобил със задно като новобранец. Докато свикна , добре, че имах късмет и при завъртането на най-обикновен лек завой, нямаше автомобили срещу мен. И пак ще се повторя. Задното е супер за дрифт и спортно шофиране, но не е за новобранци. А повечето с BMW-та са такива. Когато човек улегне, търси други предизвикателства - като наслаждаването от комфортната возия.
  • #64
    4 rate up comment 4 rate down comment
    35987000001 ( преди 14 години )
    Това е доказателство, какво може предното предаване. А официалните времена на Нюрбургринг са си официални. Може дълго да размишляваме над тях. Факт е, че Focus с предно предаване смъкна под 8 минути. Това доказва някои неща. Предното не е за изхвърляне, 300 к.с. се държат добре и с предно и Форд не напразно носи славата за най-добро окачване сред автомобилите с предно предаване.