IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Успех за дивизия „М” на BMW

През миналата година подразделение „M” на BMW постигна сериозен успех, който надхвърли и най-смелите очаквания.

Успех за дивизия „М” на BMW
През 2010 бяха продадени общо над 17 хиляди автомобила с буквата „М” в логото. Това е ръст от 14.2% спрямо 2009 година. Конкретните числа говорят ясно: продажбите на X5 M и X6 M, общо достигнаха до 5860 автомобила, което е с много малко в повече от продажбите на M3 Coupé, които са 5729 броя.
 
 
Продажбите на седана M3 са 1.843, а на кабриолета М3 - 2.544. Така семейството на М3 общо е постигнало 10 116 продадени автомобили по света. За M5 и M6 продажбите не са много, но сега се очакват новите поколения на тези модели и вероятно продажбите ще скочат.
 
 
Не е изненада, че най-силен пазар за „М” моделите на Баварската фирма е този в САЩ, където са продадени около една трета от всички „горещи” автомобили на BMW. На второ място е пазарът в Германия, а на трето, този във Великобритания. Много бърз е ръста на продажби на „М” модели в Китай – над 350%.
 
 
Успешна беше миналата година и за BMW Individual, където са регистрирали над 24 хиляди поръчки. Изключително популярен е бил през миналата година и фабричния тунинг с пакети M Sport. Срещу доплащане, тази възможност са използвали над 140 хиляди бъдещи собственици на модел от BMW. Това е доста висок процент от продадените общо през миналата година около 1 милион нови автомобили BMW.
0 от 500
  • #63
    4 rate up comment 2 rate down comment
    асддса ( преди 14 години )
    Точно пък при предното при надолнище ти се губи контрола... докато при задното !?Свикнеш ли със задното ... си бог!И след това като се качиш на предно няма изобщо да забележиш....
  • #62
    2 rate up comment 2 rate down comment
    - V8 - ( преди 14 години )
    :)
  • #61
    6 rate up comment 6 rate down comment
    до: 35987000001 ( преди 14 години )
    Абе ти нещо си сбъркан ми се струва кой я погледни времената на автомобилите които са дали като ОФИЦЯЛНИ аз там виждам само един Ford Focus RS 8:26 но всички BMW са преди него най слабото е Е92 335i което си е абсолутно обикновенна всекидневна кола без претенции за някакъв голям спортист като се вижда BMW E36 M3 което на 20г. вече има по добро време с 4 сек. за какво изобщо говорим бива бива да си тесногръд ама чак толкова !?
  • #60
    4 rate up comment 2 rate down comment
    35987000001 ( преди 14 години )
    V8, Форд нямат модел със задно в Европа от времето на Сиера. Иначе може да направя подсказка - Mustang.
  • #59
    3 rate up comment 2 rate down comment
    35987000001 ( преди 14 години )
    Коригирам се - под 8 минути.
  • #58
    7 rate up comment 4 rate down comment
    35987000001 ( преди 14 години )
    @асддса, тия смешни клипчета дето пускаш, си ги запази за колекцията. Естествено, че на сняг се тръгва с добри гуми и не може да се сравняват нещата. Предното на сняг и лед е много по-добро по простата причина, че винаги може да владееш колата. при задното не е така, ако нямаш ESP. Хилядите тестове доказват това и при мокра настилка - автомобилите със задно са доста по-бавни по трасетата. Предимството на задното е друго - удоволствието от шофирането. Но това удоволствие не е за всички, а само за майсторите. Останалите по-добре да си вземат 4х4 или автомобил с предно предаване. Е, сега електронните системи подпомагащи стабилността са почти задължителни, но ние българите има още доста хляб да изядем, докато стигнем до тях. Но и един автомобил с предно доказва, че може да прави бързи обиколки. Пример Focus RS, който успя да мине Нюрбургринг под 7 минити. Една единичка на BMW е доста по-бавна над 20 секунди. За какво да си говорим? Забележи все пак на втората минута и 35-тата секунда какво става. Много красива гледка еднa червена тройка.
  • #57
    2 rate up comment 4 rate down comment
    - V8 - до v10 ( преди 14 години )
    2008-*** година е форда. Стар е наистина :ДАма върви... Криво ляво :Д
  • #56
    2 rate up comment 2 rate down comment
    35987000001 ( преди 14 години )
    @asddsa, кой от какво се интересува в България, личи от продажбите. Аз съм далеч от мисълта, че някой бизнесмен чете тоя или подобен на тоя сайт. Не, той просто си знае своето - BMW, Mercedes или AUDI. И това не е продиктувано от знание или незнание за автомобилите, а от знание за имиджа, който би имал. Обаче истината е друга. 95 % може би нямаме възможност да си позволим нещо повече от автомобил на старо или нов автомобил от нисък клас. Затова интересите ни са насочени точно към Фолксваген, Опел, Форд, Хюндай и тем подобни нови автомобили, а не към новостите, предлагани от БМВ, Мерцедес, Ауди. Истината е, че тия новости ги има и в така да се каже работническите марки. Разликата е в цената и старанието, с което се изработват по-евтините модели. Това не пречи евтините автомобили да са качествени, колкото и скъпите. Е, ще се разделим с кожата и дървото, но винаги една качествена пластмаса може да се монтира наистина качествено така, че да не скърца и изглежда добре. А това, че Форд имат многомилиардна печалба ще разбуни толкова духовете, че новинките за BMW и Mercedes ще бледнеят. Това ще обезсмисли целия тоя сайт, както и 90 % от коментарите в него. Затова явно и Аутомедия не пускат тая новина.
  • #55
    3 rate up comment 4 rate down comment
    до:Обективен ( преди 14 години )
    Абе човек ви видял ли си Мercedes AMG 4matic ??? По тази причина няма да има и BMW M Xdrive освен на SUV моделите !!! тези модели не се правят за рали а за да са 4х4 а взаимстват технологи от пистовите шампионати , където има само RWD задвижване ти какво мислиш, че във F1 немогът да направят болид 4х4 могат но ще е най бавен от всички ! И стига с това зимата кой какво карал аз от 14г. карам автомобил със задно нито съм се въртял нито съм закъсвал по виждам прехвалените газари с 4х4 в канавките
  • #54
    4 rate up comment 0 rate down comment
    асддса ( преди 14 години )
    При тези спортни автомобили които изброи там е задължително 4х4, и много ясно поради РЕД причини .. по-добър контрол.. по-добро сцепление... и т.н.!Но тук говорим за друг вид автомобили .. истина е, че 4х4 е най-добре, но не спорим за това.. това няма кой да го оспори ...