IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Golf VII ще се появи още до края на 2012

През последните месеци често се чуваха упреци към Volkswagen, че неговото VI поколение на Golf е по скоро фейслифт на петото.

VW Golf VII ще се появи още до края на 2012
Сега от фирмата отговарят на това, като съобщават, че новата седма генерация на най-продавания автомобил на концерна, ще бъде на пазара още през следващата година.
 
 
Според агенция Reuters продажбите на новия Golf VII ще започнат още през ноември 2012.
 
Подобна информация излиза и в списание Automobilewoche, където се цитират шефове от VW, но не се уточнява конкретна дата.
 
Новото поколение на VW Golf ще бъде първият модел на VW, който ще се прави на новата платформа MQB - Modularen QuerBaukasten или „Модулна платформа за автомобили с напречно разполагане на двигателя".
 
На тази платформа, според информация от група VW, ще се правят около 60 модела на Volkswagen, Skoda, Audi и Seat. Тя ще позволява да бъде използвана от автомобили с различна дължина и с различни модификации на каросерията, включително кабриолети, SUV модели, MPV модели и др.
 
Наред с това, на тази платформа ще могат да бъдат сглобявани и хибридни версии на различните модели. Изобщо първият автомобил от групата, който ще се сглобява на новата модулна платформа MQB, ще бъде хечбека Audi A3, чиято премиера е планирана за лятото на следващата година.
0 от 500
  • #70
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kristian ( преди 14 години )
    xaxax spokono fenovete na golf mogat da si karat troikite ,sedmicata njma da e mnogo po razli4na na vun6en vid!!!
  • #69
    0 rate up comment 1 rate down comment
    .. ( преди 14 години )
    e kvo kolko ti edna evropoeika kola kolko ti e edna mazda ili edna toyota 4isto nova i koq durji pove4e cena edna nemska kola ili edna japonska.A puk i tova 4e ti haresva6 qponski koli nezna4i 4e vseki trqbva da kara qposnka kola razli4ni hora razli4ni intresi i vkusove
  • #68
    3 rate up comment 3 rate down comment
    michel ( преди 14 години )
    "Опел фв и Форд са най-масовите автомобили в България" Бих добавил и френските. И после българинът се слави като разбирач от коли (и жени), да бе да! ако българинът разбираше от коли масово щяха да се карат японски.
  • #67
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Класика до Модернист ( преди 14 години )
    Приятелю,прочети първо най долното,защото нещо засече!...:)Ще те чакам утре цял ден за отговор...:)С здраве и весела вечер..:)
  • #66
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Какви немски, какви френски ви гонят? Немските не само, че са прехвалени и нямат чак такова качество не са и красиви, френските са с много красив дизайн, но са некачествени. Само японските отговарят на моите критерии - качествени, на разумна цена, а и на мен винаги ми е харесвал японският дизайн.
  • #65
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Класика до Модернист ( преди 14 години )
    Ти не членуваш в Фолксваген боксер клуб и ми е трудно да ти обясня.На всеки 3 месеца,имаме събор на Панчарево!На скара и бира и обменяме информация.....:)Но ето какво ще направим:Ако си от София,вземи си и приятели,ако нещо ти е тревожно,аз ще дойда с жена си,само кажи откъде да те взема в Събота след 10 ч.Ще ти покажа всичката документация и списанията за продажби.Ще дойда с кола"Хот-род",защото Костенурката още не е готова,ще ти покажа и нея..:)Утре на компа след 11часа,ще влезна,а ти кажи откъде да те взема?-сега ще гледаме Манчестър с Берба..:)
  • #64
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Класика до Модернист ( преди 14 години )
    Трудно е да обясня на човек който не членува в Volkswagen K
  • #63
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Класика до Модернист ( преди 14 години )
    Почна дазасича,пич-не мога да ти предам-ще пробвам:-Но е трудно да обясняна на човек който не членува в Volkswagen K
  • #62
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Класика до Модернист ( преди 14 години )
    Нещо засече...:)Прочети първо долното!!!Това е продължение:-Аз не пиша само в тоя форум,а в още пет и там си кореспондирам!Но е трудно да обясняна на човек който не членува в Volkswagen K
  • #61
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Класика до Модернист ( преди 14 години )
    Виж внимателно какво съм писал и ти какво си чел!Не ме интересува некомпентентни списания!Бяхме при четвъртия заместник директор на Фолксваген ,Берндт!Жена му е Българка,познаваме се одтук,още преди да се ожени за нея!Казва се Тина.Обиколихме целия завод в Волфсбург,цял ден ни трябваше,колкото малък град е в България!Там разгледахме цялата документация,така,че не е меродавно какво си ми показал.гледал си друго,не различаваш моделите-имат минимална разлика!!!!!Само Volkswagen 1200,има 20 милиона продадени!http://***.auto-zimmerli.ch/thumb_uc_9207_w570_Kaefer_De_Luxe_11_VW_1200_Coupe_4-Gang_H-Handschaltung.jpg-след това Volkswagen 1300,има 6 милиона,предницата е изправена и фаровете вече не са полегати: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/78/Vw_kaefer_1300_2_v_sst.jpg-след това Volkswagen 1302,предницата наподобява на Порше,но стъклото още е право.С още 9 милиона!http://***.karmannfreunde.de/cms/images/stories/News/kaefer_1302.jpgИ накрая най великата- с стъкло като на Порше и предница,с още 6 милиона бройки е Volkswagen 1303:http://***.oldierent.de/fileadmin/bilder/oldies/VW_Kaefer_Cabriolet_1303_S.jpgТи си чел само за един модел,защото не знаеш какво да търсиш...:)Виж цените на Костенурката в mobile.de-немски сайт ,от колко почват за коли не в движение !!!!!!!!!..,и доколко стигат,като хубави !!!!!Не ми цитирай измислени и непълни статии!ето ти mobile.de-колко просто!А за да видиш до къде стигат цените -до 60 000 евро нагоре ,вземи специализираното списание: VW Scene,което само с това се занимава!!!!Аз не пиша само в тоя форум,а в още пет и там си кореспондирам!Но е трудно да обясняна на човек който не членува в Volkswagen K