IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Golf VII ще се появи още до края на 2012

През последните месеци често се чуваха упреци към Volkswagen, че неговото VI поколение на Golf е по скоро фейслифт на петото.

VW Golf VII ще се появи още до края на 2012
Сега от фирмата отговарят на това, като съобщават, че новата седма генерация на най-продавания автомобил на концерна, ще бъде на пазара още през следващата година.
 
 
Според агенция Reuters продажбите на новия Golf VII ще започнат още през ноември 2012.
 
Подобна информация излиза и в списание Automobilewoche, където се цитират шефове от VW, но не се уточнява конкретна дата.
 
Новото поколение на VW Golf ще бъде първият модел на VW, който ще се прави на новата платформа MQB - Modularen QuerBaukasten или „Модулна платформа за автомобили с напречно разполагане на двигателя".
 
На тази платформа, според информация от група VW, ще се правят около 60 модела на Volkswagen, Skoda, Audi и Seat. Тя ще позволява да бъде използвана от автомобили с различна дължина и с различни модификации на каросерията, включително кабриолети, SUV модели, MPV модели и др.
 
Наред с това, на тази платформа ще могат да бъдат сглобявани и хибридни версии на различните модели. Изобщо първият автомобил от групата, който ще се сглобява на новата модулна платформа MQB, ще бъде хечбека Audi A3, чиято премиера е планирана за лятото на следващата година.
0 от 500
  • #60
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Модернист ( преди 14 години )
    Баща ми караше Костенурка, возил съм се много пъти. Производство 69-а година, с малкия стоп. Бежова, с метално табло, харесвам ги много тия коли иначе, но нито са скъпи ,нито са най-продаваните. И твоята защо не е с металното табло, то й е чара в крайна сметка.
  • #59
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Модернист ( преди 14 години )
    Volkswagen (now Germany's largest automaker) has been attempting to cultivate a more upscale, premium brand image, and the humble Beetle, with its US$7000 base price
  • #58
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Модернист ( преди 14 години )
    Всичко хубаво ти желая и на теб, обаче не е вярно това ,което казваш. Успехи.
  • #57
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Модернист ( преди 14 години )
    Тая чалга, която си ми копирал е пълна лъжа! Я вземи се информирай малко ,преди да се излагаш като кифладжия. Заводите в Мексико и другите са затворени, а 41 млн. продажби са пълни лъжи, на тоя , от който си преписал тази боза:http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Beetle Цитати:"The Volkswagen Beetle, also known as the Volkswagen Type 1, was an economy car produced by the German auto maker Volkswagen (VW) from 1938 until 2003. With over 21 million manufactured[3] in an air-cooled,rear-engi
  • #56
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Класика до Модернист ( преди 14 години )
    Прочети първо долното...:)Това е продължение...:)Искренно ти желая щастие!...:-Шефът на Volkswagen за Америка обяви, че през 2012 година немската компания ще представи последното поколение на своя легендарен Beetle. Въпреки че сегашният модел "избяга" от тематиката на класическата "костенурка" и не успя да оправдае очакванията, Volkswagen възлага големи надежди на неговия заместник. За да не си останат само с надеждите, Volkswagen ще трябва да се потрудят сериозно и да потърсят вдъхновение в историята си. Не случайно класическата "костенурка" в многобройните й превъплъщения реализира над 41 млн. продажби по целия свят.Пич,моята е от типа: GERMAN LOOK,ако не си разбрал...:)Намерил си на Краставичаря,краставици да продаваш...:)Бъди жив и здрав!Весела вечер!Не ми се спори за глупости.Но вземи прочети...:)Чаос ти,всичко най и много радост ти желая!
  • #55
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Класика до Модернист ( преди 14 години )
    Е точно тук сгреши...:)Писал съм и съм показвал,явно не ме знаеш!..:)Знам цялата история и знам къде се произвежда и днес,защото съм маниак ,имам такава и съм се интересувал,кореспондирам си и съм бил в Германия заради нея...:)Тук попадна в небрано лозе...:)Ето я мойта,още малко ми остана да я довърша!:http://prikachi.com/images/899/2693899k.jpghttp://prikachi.com/images/916/2693916R.jpghttp://prikachi.com/images/902/2693902q.jpgЕто ти малко факти и цитати:Името му е в съня на милиони мъже. То е символ на лукс, богатство, свобода. Фердинанд Порше измисли и произведе най-желаната вещ за поколения мъже, а също и жени - автомобила, носещ името Костенурка.Всъщност ролята на Порше в историята на съвременния свят е много по-голяма от това да намери място в автомобилните сънища. Германия днес дължи челното си място сред богатите индустриални държави на неговите гениални конструкции.Роденият преди 135 години инженер създава народната кола "Фолксваген", която се превърна в мотор на стопанството на следвоенна Германия и я изкачи на челно място по богатство и икономическа мощ.Не е много известен фактът, че Порше вероятно е в основата на благоденствието и на друга богата държава - Франция. Французите арестуват Порше през 1945 г., домогвайки се всячески до тайните на гениалния инженер. Две години след освобождаването му на техния пазар внезапно се появява колата, известна и до днес като "Рено".Професор Фердинанд Порше умира на 30 юни 1952 г. в Щутгарт. Той успява да види възхода на автомобилната индустрия и превръщането на измисления от него автомобил в наистина народна кола. През 50-те години фолксвагенът завладява първо Германия, а после и цяла Европа и се превръща в основата на богатството на демократична Германия.И до днес Германската автомобилна индустрия,дължи успехите си и стабилната икономия на продажбите от легендарната Костенурка.Броя на произведените коли надхвърля 41 милиона,тъй като тя и до ден днешен се произвежда и поръчва от свободни търговски къщи, и производството и няма възможност да се документира.Има представителства на 120 места по света и лицензирани производства в Бразилия,Мексико,Нова Зенландия и малки фабрики от Германия.До ден днешен производството и се осъществява чрез записване и интереса е впечатляващ,като крайната цена достига до 75 000 Euro!Цените на старо варират от 6000 Euro,за напълно изгнили и в лошо състояние коли,до 60 000 Euro за добре рециклирани.Това достатъчно ли е колега?Най смешното е,че точно мен ме хвана за мезе,като си мислеше,че не знам...:)Мен,лудия маниак,който съм проверил всичко за Костенурката!!!...:)...:)...:)Ето ти още нещо:Фолксваген е единствения ретро-автомобил в света, който е достигнал бройката от 41 милиона продадени коли и може да бъде възстановяван в различни стилови направления, без да загуби своята стойност и красота :CLASIC автомобила е в оригинален вид, така както е слязъл от поточната линия във Wolfsburg;CALIFORNIA LOOK най-популярния стил в света, познат от средата на 60-те г. на миналия век. Фолксваген-ът се доближава изцяло до HOT ROD стила, максимално изчистен от всякакви лайсни, броните /ако въобще ги има/ могат да са и в цвета на колата, допуска се монтаж на по-удобни седалки и волани с различни размери, използват се и тунинг части на първата фирма в света предлагаща и нещо по-така за Фолксваген EMPI. Двигателят /Тип 1/ се боядисва в различни цветове, като често се и форсира;OLD SCHOOL Старата школа познат от средата на 60-те г. на миналия век се характеризира с наличието на много хром и екстри за модела. Задължително е и оцветяването /в различен от основния цвят на купето/ на панела между предния и задния калник. Двигателите /Тип 1/ се преработват и често достигат и до 2500 см.3, монтират се и спортни филтри, колянов и разпределителен вал, 4 карбуратора, спортна изпускателна система; GERMAN LOOK убиеца на Порше-та се заражда като стил в ранните 90 г. на миналия век, в автомобила с подчертан рейсинг вид се вграждат спирачки, джанти арматурни прибори, волани и всичко каквото може да се сложи от Порше. Двигателят, в повечето случаи Тип 4, т.е. блок от късните модели на Порше 356, 901/911/, Фолксваген-Порше 914/4 използван и в късния Транспортер е форсиран често с над 200 к.с.ЕURO LOOK Европейско или Френско изглеждащият стил се заражда в средата на 90 г. на миналия век, характеризира с изчистени линии използваща най-доброто от всички стилове, върху които различни дизайнери и художници изливат своя талант, т.е. автомобилът е изрисуван по всякакъв начин;RAT LOOK мърляв като плъх така трябва да изглежда любимата кола, ако сте решили да е в този стил, придобиващ популярност в началото на 21 век. Често собствениците прибягват до различни методи за да погрознят колата, тя трябва да изглежда максимално зле, а ако има и лишеи от плесен по нея / в повечето случаи изкуствено поставен/ е най-добре, разбира се механиката на колата е в отлично състояние.Това в общи линии е най-важното, което трябва да знае собственика на Фолксваген преди да пристъпи към реставрационни действия по своята кола. НАЙ-ВАЖНОТО в изключение на CLASIC стила на всички коли окачването /на предницата или изцяло/ се снижава към земята, най-често с 2,5 инча или около 5 см. В случаите, когато само предницата е свалена ниско, то Вие членувате в клуб NOSE DOWN
  • #54
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анти-Класика ( преди 14 години )
    "Мисля ти става ясно" имах предвид в предишното си мнение. :)
  • #53
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анти-Класика ( преди 14 години )
    Това не е и моята кола,но Голф се купува само в Европа,а Европа далеч не е светът.Мисля ти става,че Голф е локална звезда.Търси се в Европа,търси се и Фиеста, и Рено Клио.Какво да се прави европейците имат право на лош вкус, доказали са го."Голф клас" са клишетата, които разпространяват немските журнлисти и облъчват европейците,никъде по света не му викат"Голф клас"Ауто-Билд/едно германско списание/ прави сравненията с Голф главно,а не другите..Голф е на 1-во място по продажби..в Европа,не света
  • #52
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Класика ( преди 14 години )
    до:Анти-КласикКазах ти колега,изобщо не ми пука за Голф,така,че не мога да се запаля...:)Работя само с Факти.Всеки който купува Голф,го купува,защото прилича на Голф!Затова се нарича Голфовия клас и всички се съревновават с неговите параметри!Като излезне нов модел,веднага го"опълчват"срещу Голф!Що не се сравняват помежду си?!?И по Топ-Гиър,и поПета предавка,и в ауто-Билд,и в всички списания и предавания веднага го сравняват с Голф,защо ли?И Голф все си е на първо място по продажби в класа си....Защото прилича на Голф и хората го знаят като Голф!-има маркентинг и показва желанието на Голфаджиите!Никой не се съобразява с теб,мен и тези които не го харесват.Желаещите да е Голф-визия са повече и такъв го произвеждат!Повече не ми се говори,това не е моята кола.......
  • #51
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Модернист ( преди 14 години )
    Костенурка не е продадена в 40 млн. екземпляра. Супер зле си информиран! Костенурката е продадена в 20 млн. броя за целия й жизнен цикъл. Костенурката днес изобщо не струва 30 или 70 000 Евро, a 7000 Долара. провери си зрението или източниците на бомбастичната ти информация, която е напълно неверна! В Германия и Нова Зеландия пък изобщо не се произвежда костенурката! Отделно откъде взе информация за многото чакащи за Костенурка :), или си присъствал на опашките... :)