IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Golf VII ще се появи още до края на 2012

През последните месеци често се чуваха упреци към Volkswagen, че неговото VI поколение на Golf е по скоро фейслифт на петото.

VW Golf VII ще се появи още до края на 2012
Сега от фирмата отговарят на това, като съобщават, че новата седма генерация на най-продавания автомобил на концерна, ще бъде на пазара още през следващата година.
 
 
Според агенция Reuters продажбите на новия Golf VII ще започнат още през ноември 2012.
 
Подобна информация излиза и в списание Automobilewoche, където се цитират шефове от VW, но не се уточнява конкретна дата.
 
Новото поколение на VW Golf ще бъде първият модел на VW, който ще се прави на новата платформа MQB - Modularen QuerBaukasten или „Модулна платформа за автомобили с напречно разполагане на двигателя".
 
На тази платформа, според информация от група VW, ще се правят около 60 модела на Volkswagen, Skoda, Audi и Seat. Тя ще позволява да бъде използвана от автомобили с различна дължина и с различни модификации на каросерията, включително кабриолети, SUV модели, MPV модели и др.
 
Наред с това, на тази платформа ще могат да бъдат сглобявани и хибридни версии на различните модели. Изобщо първият автомобил от групата, който ще се сглобява на новата модулна платформа MQB, ще бъде хечбека Audi A3, чиято премиера е планирана за лятото на следващата година.
0 от 500
  • #30
    3 rate up comment 2 rate down comment
    astrah ( преди 14 години )
    Аз от моя опит говоря,колата ми е 2008г. 1,7 дизел,дотук без проблем.Имам приятел с голф 5 1,9 2008 пак без грижи,само ми прави впечатление,че долива масло между смените и дребни проблеми с боята,иначе е доста приятна кола за каране.
  • #29
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не се палим бе търсим истината. Ама тя се базира на собствения ни опит, а при някой -на писаното по вестниците и списанията. Пък и зависи за какво ти трябва колата - за работа (т.е искаш да върви безотказно) или за гъзария, т.е. важно е какво казват другите, като те видят в Golf например.
  • #28
    5 rate up comment 0 rate down comment
    astrah ( преди 14 години )
    Защо се палите толкова?Голф са добри коли,но не и единствени,затова има много марки коли и на който,каквото му харесва.Мисля че,всички са почти еднакво надеждни,важното е да с нови и да ти харесват.
  • #27
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ми то и ти си анонимен, да не би първото ти име да е Бъчваr. По-добре не давай мнение за японки, че май никога не си карал. Не ти говоря за 15 годишни коли, а за нови. Японските коли са сто пъти по-здрави от всеки един Golf. Не ми доказвай нещо в което съм се убедил лично. Ако японците имаха баничарки, щах такава да си купя.
  • #26
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Злоба няма бе Бъчвар, само мъка, мъка! В Golf не съм сядал, няма и да седна. Имам Caddy, но същия двигател го има и Passat, Skoda а може би и Golf. Освен това на 110000 км ми отидоха амортисьорите, а колата никога не съм я товарил и наполовина от допустимото, пластмасите в купето вече се изжулиха и пр. А ти не ми цитирай TUV, а виж кой е на последно място в 100000 км тест на Ауто Билд - VW Touran. Викат му "вечният пациент". Турбото го намерих за 1637 лева същото, 2000 лева с ремонта.
  • #25
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Бъчваря ( преди 14 години )
    И наистина те карам да направиш справка за японките. Примерно за Митсубиши Галант, каквато препоръка за стар автомобил бях чел по разни форуми. На един приятел му замина едната предавка на скоростната кутия. ПОради факта, че тоя модел е произвеждан само няколко месеца, в сервиза не можаха да я поправят. По моргите също нямаше точно тоя модел така, че си кара Митсубишито без една скорост. Това би ли се случило с кой да е Голф?
  • #24
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Бъчваря ( преди 14 години )
    И айде бягай да провериш за колко пари ще ти сменбят тая част по другите сервизи. И понеже си анонимен, никой не ти вярва, освен момченцата, които още не са научили българската азбука.
  • #23
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Бъчваря ( преди 14 години )
    И кой те накара да вземаш дизел? Някой да е казал, че Фолксваген не се чупи? Има много по-меродавна статистика от твоя единичен случай. Казва се TUV и там са данните от милиони автомобили, минали технически преглед. Точно пък там, Голф V и VI са много надеждни автомобили така, че може да спестиш злобата си към Фолксваген. Честно да ти кажа, дори ме съмнява, че изобщо си сядал в нов Голф.
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    astrah ( преди 14 години )
    Сериозно ли,толкова струва турбото?
  • #21
    6 rate up comment 1 rate down comment
    astrah ( преди 14 години )
    Дизайна на Голф изобщо не е връх,както някой писа или еталон.По вкус и цвет.......