IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Golf VII ще се появи още до края на 2012

През последните месеци често се чуваха упреци към Volkswagen, че неговото VI поколение на Golf е по скоро фейслифт на петото.

VW Golf VII ще се появи още до края на 2012
Сега от фирмата отговарят на това, като съобщават, че новата седма генерация на най-продавания автомобил на концерна, ще бъде на пазара още през следващата година.
 
 
Според агенция Reuters продажбите на новия Golf VII ще започнат още през ноември 2012.
 
Подобна информация излиза и в списание Automobilewoche, където се цитират шефове от VW, но не се уточнява конкретна дата.
 
Новото поколение на VW Golf ще бъде първият модел на VW, който ще се прави на новата платформа MQB - Modularen QuerBaukasten или „Модулна платформа за автомобили с напречно разполагане на двигателя".
 
На тази платформа, според информация от група VW, ще се правят около 60 модела на Volkswagen, Skoda, Audi и Seat. Тя ще позволява да бъде използвана от автомобили с различна дължина и с различни модификации на каросерията, включително кабриолети, SUV модели, MPV модели и др.
 
Наред с това, на тази платформа ще могат да бъдат сглобявани и хибридни версии на различните модели. Изобщо първият автомобил от групата, който ще се сглобява на новата модулна платформа MQB, ще бъде хечбека Audi A3, чиято премиера е планирана за лятото на следващата година.
0 от 500
  • #50
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анти-Класик ( преди 14 години )
    Класика, ти колко глупости си изписал в едно мнение, та чак се чудя звездите ли ти го говорят. Традиция или анти-прогрес. Вземи си уточни мисълта. Традиция не означава непрогресивност и ползване на демодирани двигатели до 2010 година като 1.4 80 коня,който е на 15 години най-малко,както 1.6 102 коня!Традиция не означава еднакво табло 20 години, нито еднакъв дизайн външен. Ако клиентите по света разчитат на Фокксваген половината ще измрат докато изкарат нов модел и цял живот са обречени на 1 Голф
  • #49
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Класика ( преди 14 години )
    до:ГолфарчеСкъпи приятелю,не съм Голф маниак,нито ми харесват освен Голф 1 и 2!Исках даже да си приличат повече с Голф 1и 2!Но да приличат си по принцип!Затова се продават!Колкото повече си приличат,толкова повече се продават!Това е наследство,традиция и имидж!Да знаеш ,че като седнеш в колата е Голф!А не като всички останали модели,коренно различни визии и само емблемата ги "подържа",да ги познаеш!Голфа е наследник на Костенурката и затова е взел златната традиция!Явно още действа!Костенурката 40 години се произвеждаше с едно лице!И стигна до 41 милиона продадени бройки-самотен и единствен рекорд!И днес чрез търговски къщи си поръчваш нова Костенурка,но се чака-желаещите са повече от производството за определите за целта производствени мощности в Германия,Нова Зенландия и Бразилия!-и то при цена от 30 000 евро,до 70 000 евро,според двигателите и модификациите!!!!!!!!!!!!!!-говоря ти за старата Костенурка,не за пародията с преден двигател!Затова Голф следва непреходната традиция!!!!Колкото по дълго я следват,толкова по дълго ще са първи!
  • #48
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Голфарче ( преди 14 години )
    Очакайте голф 7,8,9,10 и тн... и всички те ще бъдат съвсем различни да! Ще имат нова предна броня и решетка!
  • #47
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    до продавача на части
  • #46
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ти си много умен бе..ми като VW+Opel са ти 50 процента от българския автопарк какви части според теб ще се търсят бе.
  • #45
    3 rate up comment 1 rate down comment
    vel_co ( преди 14 години )
    Железен софтуер за текста - още една дума излиза култово :)))
  • #44
    5 rate up comment 2 rate down comment
    vel_co ( преди 14 години )
    И аз се усъмних в тази информация за мексиканското производство,но реших да споделя - нали за това е форумът. А относно спора "немски-френски-японски" мисля,че няма голямо значение какво караш(аз съм карал почти само френски коли),всичко е танто-за куглокигу,всеки има плюсове и минуси. Важното е да не е ново - смятам новата кола за неразумен разход(в повечето случаи). 7-10г. е най-балансиран вариант,така мисля аз.
  • #43
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Рамбо ( преди 14 години )
    Опел фв и Форд са най-масовите автомобили в България, затова ти се продават частите! Японските се чупят по-малко, но пък за сметка на това ремонта ти е в пъти по-скъп!
  • #42
    7 rate up comment 4 rate down comment
    тнт ( преди 14 години )
    От голф 2 насам всички са все едно фейслифт!
  • #41
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ima vozia kato che li si sednal na darvena skameika