IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi L W12 и конкуренцията

Audi обяви цената на новия А8 L W12 в Германия.

Audi L W12 и конкуренцията
Тя започва от 137 000 евро и е по-ниска от цената на съответните модели на Mercedes и BMW с двигатели V12.
 
 
Новата генерация на А8 L W12 идва на пазара в Европа като най-дългия автомобил в своя клас – 5267 мм. Преките конкуренти от BMW 7-Series и Mercedes-Benz S-Class са по-къси с по няколко сантиметра.
 
 
И при новото поколение на модела, Audi монтира уникалния двигател W12 с цилиндри обособени в два блока по 6, с V-образна форма. Във всеки от блоковете шестте цилиндъра (три срещу три) са под ъгъл от 15 градуса, а двата блока от своя страна са под ъгъл от 72 градуса.
 
 
Така агрегатът със свързани два шестцилиндрови блока от VR6 е изключително компактен. Неговата дължина например е 500 мм, което е по-малко от класическите двигатели V8 или V12. Работният обем е достигнал 6.299 cm3, максималната мощност е 368 kW (500 k.с.), a максималният въртящ момент е 625 Nm при 4750 об/мин.
 
 
Както може да се очаква, максималната скорост е ограничена електронно до 250 km/h, а ускорението от място до 100 км/час е за 4.7 секунди. Комбинираният разход на гориво, според производителите, е 12.4 литра на 100 км.
 
 
Новост при двигателя W12 е системата за директно впръскване на горивото FSI. Стандартно при този модел е предаването на движението към четирите колела (quattro), както и автоматичната трансмисия с осем степени.
 
 
Джантите са с размер 19 цола, фаровете са изцяло от диодни светлини, има LED осветление и в интериора.
 
 
 
BMW идвата модела на Mercedes имат двигатели би-турбо. BMW 760i и VW Phaeton W12 имат и по-къси версии.
 
 
 
 
 
 
 
 
0 от 500
  • #6
    15 rate up comment 21 rate down comment
    ( преди 13 години )
    Да поясня, че А8 е по-дълго, но с по-късо разстояние между осите от 7-*** серия. В резултат А8 ще люлее като лодка заради повече изнесена маса пред предната и зад задната оси. Но от Ауди нямат избор заради разпределението на теглото като за кола с предно предаване. Макар и да правят чупки с неефективни W-образни двигатели, пак автомобилите им се получават със събрани оси и лошо пътно поведение.
  • #5
    22 rate up comment 18 rate down comment
    ( преди 13 години )
    Тези пак пуснаха като нов някакъв допотопен двигател. Максималният въртящ момент се реализира при 4750 оборота, докато при БМВ още при 1500 оборота. Написали сте и за разликата в дължините, но пропускате, че разстоянието между осите на А8 е само 3122 мм, докато на БМВ7 е 3210. Разлика от цели 8 сантиметра, което е особено важно за комфорта и стабилността. Да не забравяме, че актуалната 7-*** серия е модел от преди няколко години и въпреки това е с по-добри показатели.
  • #4
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Ипо ( преди 13 години )
    Автомобилът е уникален.Погледнете само салона на предпоследната снимка - няма друг такъв в класа.А да кажеш, че задницата е грозна, значи не си я виждал на живо, а само на снимка.А вече при запалени габарити - гледката е още по-уникална.
  • #3
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Иван ( преди 13 години )
    Незнам какво не и харесшваш на задницата, но определно това е брутална лимузина. Отзад е като супер луксозна яхта !
  • #2
    11 rate up comment 6 rate down comment
    кой е той ( преди 13 години )
    Оо да! Разбива глави това. Красиво е :)
  • #1
    14 rate up comment 8 rate down comment
    flat6 ( преди 13 години )
    като гледам тая задница и се чудя какво остана от това което Ауди беше - нарицателно за изчистен, елегантен и вечен дизайн.първата А8-ца определено ще остане в историята като еталон. за това - малко се съмнявам.