IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen се отказва от TSI двигателите?

Бензиновият двигател на Volkswagen с компресор и турбина вероятно ще бъде спрян от производство.

Volkswagen се отказва от TSI двигателите?
Това съобщава източник от фирмата пред изданието Auto News. Двигателят с обем 1.4 литра при който се монтира и турбина и компресор е доста сложен за изработка и съответно с висока цена.
 
 
Вместо него, инженерите от VW са убедени, че двигател с новата технология турбини може да постигне подобни резултати на много по-ниска цена.
 
Популярният вече двигател TSI сега се монтира на доста модели от марките на VW Group, като дори спечели за две поредни години титлата „Двигател на годината” в своя клас (2009 и 2010).
 
Този двигател е определян „за майсторско изпълнение на стратегията за навлизане на технологии намаляващи обема и размерите на двигателя (downsizing)”, както и за „двигател на бъдещето”. Сега се оказва, че изглежда няма бъдеще.
 
0 от 500
  • #51
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Maistorite ,kazvat,4e sled GOLF2 i Pasat2, vsi4ko e savsem drugo, tova be6e predi 20g.
  • #50
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    глокници да се чете кокошарници
  • #49
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Щом спонсорираното от ФВ списание започна да ги разкрива не е добре работата. Единствено хората от Перник, околността и тези с ТКЗС-арско мислене ще продължат да смятат, че тези глокници на колела са върха на сладоледа.Абе карайте си ги, но само не ми натрапвайте колко са убави щото ги знам много добре.
  • #48
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    в списанието пише,че 1.4 122 коня е доста лаком на магистрала,над 10-11 харчи.Фолксваген нещо се объркаха с тези двигатели,мислено-недомислено.Както се изказват от аутобилд "доброто качество не изглежда така".
  • #47
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Badi ( преди 13 години )
    Samo da uto4niq ponej e statiqta e podvejda6ta stava duma ne za TSI a za 1.4 TFSI 160 konq с компресор и турбина sigorno 6te go zamnqt s nqkav 1.6TSI 6te razkarat ednoto turbo i 6te uveli4at rabotniq obem.
  • #46
    6 rate up comment 5 rate down comment
    ssstarhi ( преди 13 години )
    аз имам seat altea xl с този мотор 125к.с. 6 ст.мех.скоростна кутия-средниятразход е 8.0.Около 20 процента карам в в София.На магистралата карам с 140.Навъртял съм 14000 км-колата е купенанова.Моторчето е капризно на качествотона бензина.
  • #45
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    тоя па се радва на собствния си идиотизъм
  • #44
    12 rate up comment 5 rate down comment
    как не ( преди 13 години )
    Тоя с октавията 1.8 TSI цепи мрака!5.6 при 130 км/ч харчи дизеловия голф 6 TDI CR.Октавия 1.8 турбо бензин при 90 км/ч не пада под 5.5-6/100.*** никога не се е качвал на кола,да знае каква е разликата в разхода при 90 и 130 км/ч.Зад тази лъжа пак стой казанлъшкия ***,ха,ха,ха!
  • #43
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ти вземи първо излез от кушетката тогава говори за коли
  • #42
    11 rate up comment 6 rate down comment
    как не ( преди 13 години )
    Сори,ама вярвам на теста на аутобилд.Едва ли лъжат за разхода.Освен това филма за Октавията е още една лъжа.Карал съм октавия 1.6 102 коня и при 130 не пада под 8-9/100.Тия плоски лъжи ги приказвай някъде където не са виждали кола.