IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen се отказва от TSI двигателите?

Бензиновият двигател на Volkswagen с компресор и турбина вероятно ще бъде спрян от производство.

Volkswagen се отказва от TSI двигателите?
Това съобщава източник от фирмата пред изданието Auto News. Двигателят с обем 1.4 литра при който се монтира и турбина и компресор е доста сложен за изработка и съответно с висока цена.
 
 
Вместо него, инженерите от VW са убедени, че двигател с новата технология турбини може да постигне подобни резултати на много по-ниска цена.
 
Популярният вече двигател TSI сега се монтира на доста модели от марките на VW Group, като дори спечели за две поредни години титлата „Двигател на годината” в своя клас (2009 и 2010).
 
Този двигател е определян „за майсторско изпълнение на стратегията за навлизане на технологии намаляващи обема и размерите на двигателя (downsizing)”, както и за „двигател на бъдещето”. Сега се оказва, че изглежда няма бъдеще.
 
0 от 500
  • #41
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    1,4 TSI незнам колко харчи с 120-130 на магистрала, но 1,8 TSI на Octavia няма проблем. При 120-130 на 6-та моментият разход го дава около 5.6, едва ли 1,4 TSI харчи 12-13 на 100.
  • #40
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ти хабер немаш колко гори този моторточно този мотор монтиран на голф гори малко над 8 градско и малко над 5 изжанградско пак зажиси как се кара де тожа е нормален разход за конете които има 122к.с.ти аккжо искахс мосхност безпожисхажане на разход-а ?
  • #39
    12 rate up comment 1 rate down comment
    SD ( преди 13 години )
    Какво очаквате,да си признаят инжерните гафове!И на *** ще стане ясно каква е причината.В пресата ги разпънаха за разхода на гориво.
  • #38
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Purvo vsi4ko tova pravqt za pari.Vtoro kak si predstavihte turboto da vkara pove4e vuzduh i po malko gorivo za da moje ru4kaiki se po svetofarite da vi dava 1.2 na sto.Kolkoto i da vi se iska tova ne6to nqma kak da stane KOZATA SI SAKA PRU4 ako ste q 4uvali taq duma povi6eno koli4estvo kislorod zna4i i povi6eno koli4estvo gorivo v opredelenata proporciq.To ne slu4aino ima edno ne6to deto mu vikat debitomer i edno dr deto se kazva upravlqva6t blok ili za tuning maniqcite kompiutar
  • #37
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Achtung_el ( преди 13 години )
    poslednite dva posta sa dosta smisleni, no nemislq 4e razhoda na gorivo e prichinata da se spre dvigatelq ot proizvodstvo, pri analogichna moshtnost na drugi dvigateli razhoda e sravnim, kolkoto do resursa na motora ne sum zapoznat. vsu6tnost prichinata e sushtata koqto nakara VW da se otkajat ot PD i da minat na CR a imenno po niskata cena za proizvodtvo, a cenite shte si ostanat sushtite-visoki=>PECHALBA!!!
  • #36
    24 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Уловката в разхода на производителите е,че се мери при 90 км/ч и при градски цикъл,по определена методика,спирание тръгвания и т.н.Но няма разход при 120 или 130 км/ч.При 90 км/ч оборотите са ниски,няма натоварване,TSI работят с бедна смес и са икономични.Но при 130 км/ч картинката е точно обратната.Оборотите са по-високи,двигателя се натоварва,сместа се обогатява.Освен това и увеличения въртящ момент не идва от нищото.Турбината тъпче повече въздух,но за него трябва и гориво за него
  • #35
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Турбо-бензина не може да е икономичен.Бензиновата смес не може да варира в съотношение както дизеловата.Това е огромната разлика.Колкото въздух вкара турбината,трябва и съответното гориво.Само в някой случаи на ненатоварен двигател директното впръскване позволява обеднена смес от порядъка на 1:30-1:40.Иначе е 1:13-1:14.
  • #34
    9 rate up comment 6 rate down comment
    bex ( преди 13 години )
    Нормално е, ако нещо е футуристично, високо КПД, бързо... да е скъпо.. Съграсете се. Кола те ке купува всяка година, ама с тези изцедени малки обеми, може и да се наложи...Истината си е един V8, ама е неприятно за околната среда..
  • #33
    16 rate up comment 3 rate down comment
    reventon ( преди 13 години )
    6te vidim kakuv kenef,6te sutvorqt sega..
  • #32
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Otvori Mobile.D. i sravniavai.Edva li si karal, ina4e niama6e da pi6e6 idiotizmi.