IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen се отказва от TSI двигателите?

Бензиновият двигател на Volkswagen с компресор и турбина вероятно ще бъде спрян от производство.

Volkswagen се отказва от TSI двигателите?
Това съобщава източник от фирмата пред изданието Auto News. Двигателят с обем 1.4 литра при който се монтира и турбина и компресор е доста сложен за изработка и съответно с висока цена.
 
 
Вместо него, инженерите от VW са убедени, че двигател с новата технология турбини може да постигне подобни резултати на много по-ниска цена.
 
Популярният вече двигател TSI сега се монтира на доста модели от марките на VW Group, като дори спечели за две поредни години титлата „Двигател на годината” в своя клас (2009 и 2010).
 
Този двигател е определян „за майсторско изпълнение на стратегията за навлизане на технологии намаляващи обема и размерите на двигателя (downsizing)”, както и за „двигател на бъдещето”. Сега се оказва, че изглежда няма бъдеще.
 
0 от 500
  • #21
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не са много хората които си нямат хабер. Един единствен е само пише под няколко имена, страхилия Миризливец от Айтос. Миризмата като знае че Хюндай още не са създали кола да бие Голфа и от яд и насерация пак е издрънкал сумати простотии. Те всъщност Хюндай не могат да бият нито един спортем модел и в най-евтиния клас марки. И какво му остава на миризмата да напише. Че най.мощния почти 4литров мотор с 330к.с. губи от 2.0-литровия Голф R20 ли?Не почва да фъфли За ФВ който никога не може да има.
  • #20
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Аре другия ***. Човек трябва елементарна представа да няма от работата на турбо моторите че да пише такива простотии. Турбото при гонка харчело повече. Ах колко зле са някой хора, че и търпение нямат да си публикуват незнанието. За това ли БМВ и те минават при М-моделите на турбо? Елементарни ми приятелю. Напротив точно при турбото разхода е по-нисък при гонки, ако караш нормално в ниски обороти, може дори да не ползваш турбината. Тя нагнетява мощност в оборотите над 1800-2000.
  • #19
    9 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 13 години )
    а ако малко повече си запознат със сервизната политика а VW (в България поне),за което подозирам че е точно така :) ще си признаеш ,че никой в сервиза не успорва смятаната на мотор. Просто го правт и така ,,, И аз нямам против да вярам в чудеса , но за жалост , коледа мина. Не може хем мощност , хем динамика , хем издръжливост, хем икономия и екология. Нека оставят турбината на 1.8 и нагоре а за малките коли дасе правят с редуцирано тегло на общи платформи и така ...
  • #18
    14 rate up comment 3 rate down comment
    56 ( преди 13 години )
    Не,ти прочети тестовете в аутобилд.Там наистина са ги тествали.И точно толкова пише,че харчи голф 6 с такъв двигател.А тези награди за двигатели ги знаем.Те и БМВ печелят,но всички знаят колко са чупливи.
  • #17
    14 rate up comment 2 rate down comment
    123 ( преди 13 години )
    Не всики от нас си нямат "хал хабер" от ДВГ-та и тенденциите в съвремнното автомобилостроене. и не трупаме тоя опит от аутомедия , слава богу. Една друга марка предлага мотор атмосферен , който дори не е с директно впръскване 1.4 109 кс. От личен опит ти казвам ,че макара и с по малък въртящт момент ,разхода е значително по добър от TSI. монтиран на аналогичен клас купе. ярно динамикатае по-малка ,ноова едва ли е толкова съществено. Да карал съм TSI и знам какво говоря.
  • #16
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    O6te predi 20g. turboto rabote6e s podobno K.P.D. pri normalna eksploatacia dava6e prili4en razhod, no pri gonka ska4a6e dvoino.
  • #15
    12 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Вправи впечатление, че най-много коментари оставят хоата които хал хабер си нямат от коли и двигатели. 1.4 харчел 12-13л. ехаааа , частите се износвали за 2-3 години ейййй. Прочетете хубаво статията.Точно този тип двигатели са оптималното съотношение разход и мощност. Не напразно печелят наградите в този литраж. Не напразно са смятани за бъдещето. Просто стратегията на всяка фирма е да намали разходите, намери ли са друг начин и така. Това е при всяко предприятие в света! Елементарно.
  • #14
    19 rate up comment 4 rate down comment
    123 ( преди 13 години )
    ай-после спряха с простотиите и си признаха. Турбо ,хубаво , ама каскадно пълнене то на малки мотори. За 3 -4 литров мотор съм съгласен ,че има бъдеще , дории икономия може да реализира сравнение с конвенционален атмосферен мотор , но за тези еднолитрови агрегати ...и то монтирани на огромни и тежки купета... Всикчо е трик на пазара. Защо сега всики спряха да лансират дизелите,който преди години бяха "модерни" . Нека се развие още малко тази технология. тогава ще има истински икономии!
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Slav78 ( преди 13 години )
    Те си знаят.
  • #12
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    V AutoBild i sravnenie disel sre6tu benzin, br. N 1 ot 2009g.V druk br. na sa6toto spis. e obiaven razhod ot 20 L. na magistrala sre6tu 9 na dizela pri 200 k.h.