IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel Astra ecoFlex със среден разход от 3.9 л. на 100 км

Средният разход на гориво на дизеловия Opel Astra 1.3 CDTI ecoFLEX е сред най-ниските в своя клас – 4.1 л. на 100 км.

Opel Astra ecoFlex със среден разход от 3.9 л. на 100 км
Ниският среден разход е съпроводен и с ниски вредни емисии от 109 г/км. което прави хечбекът на Opel един от най-екологичните автомобили предлагани днес на пазара.
 
 
Въпреки това обаче, от европейското подразделение на GM продължава да усъвършенства модела и да прави тази версия на Astra още „по-зелена”. Сега този модел ще бъде на пазара с технологията Start and Stop от ново поколение. Тази система ще помогне на Astra ecoFLEX да намали вредните емисии от 109 на 104 г/км. Средният комбиниран разход ще падне от споменатите 4.1 литра, на 3.9 литра на 100 км. Версия комби (Sport Tourer) на Astra ecoFLEX вече ще има разход от 4.1 литра на 100 км и вредни емисии СО2 от 109 грама на км.
 
 
Всички модели от серията ecoFLEX са оборудвани с активна система за достъп на въздух, която може да насочва повече въздух към двигателя при ниска скорост, което подобрява охлаждането. При висока скорост достъпът на охлаждащ въздух се ограничава, което подобрява обтекаемостта на колата и намалява въздушното съпротивление. Монтираната в предната решетка система се комбинира с подобрена аеродинамика на долната част на автомобила.
 
Двигателят е дизелов с обем 1.3 литра и мощност 95 к.с. Комбинира се с механична скоростна кутия с пет степени. Оборудван е и с филтър за твърди частици (Diesel Particulate Filter - DPF) още в стандартната си версия.
 
В Германия цената на екологичната Astra ecoFLEX е 19 780 евро, като купувачите имат максималното възможно данъчно облекчение, предлагано в страната.
0 от 500
  • #29
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Tisho ( преди 14 години )
    Прочетете на кого е тоя двигател 1.3 при ОПЕЛ и на кого благодарение вади толкова нисък разход на гориво! Но пак не е споменат!Жалко.
  • #28
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    FIAT и технологии,...и от кога това?Пример.... За това са пред фалит в момента!FIAT никога не са били сериозна фирма,никога!Сега най-малко.
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    321 ( преди 14 години )
    1753 куб.см. 320 Н.м. 125 к.с...???...къде ебило това?И колко харчи,...упссс,кофти въпрос!Няма такъв филм.
  • #26
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Разбиращ ( преди 14 години )
    До анонимния гей.Абе *** нещастен.Киа и Хюндай са на светлинни години от технологиите на Фиат.Случайно да знаеш , че тая компания е собственик на Ферари и всичко после се вкарва серийно в ниските класове.Карай си ги тия корейски недоносчета , но поне не ръси глупости , че са най-добрите автомобили.Просто са много далече от истината и никакви гаранции и промоции няма да ги направят нещо повече от евтини кашони.
  • #25
    2 rate up comment 1 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    Миризма това е двигател на 10 години.
  • #24
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    *** 1686 373 Нм 156 к.с.,не са 1753 320 Нм 125 к.с.Да не говорим за прехвалените TSI простотии на ФауВе и Ауди.Аутобилд мечки си бият с един Голф 1.4 TSI.На магистрала не горял просто повече,а зверски много,редакторите били втрещени!Минавал 11-12/100 и много повече.И те правят извода,че TSI са гола вода,хвалби за нищо.Куха реклама.В същия брой са супер разочаровани от DSG,много проблеми.Съветват да се избягвала.За мен топова не е новина.Имал съм ваген,при това нов.Не,мерси!Вече не се лъжа.
  • #23
    2 rate up comment 2 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    Миризма никой не ти се връзва на простотиите.Ето ти един двигател стар като света - 1753 куб.см. 320 Н.м. 125 к.с.
  • #22
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Дано поне тази Astra да е икономична.Защото според продължителния тест на Аутобилд,на същата такава Astra 1.7 дизел разхода на гориво е катастрофално висок.Там между другото пише и за проблемната електроника при последната Форд Фиеста.И това не било отделен случай.Това е лошата новина за Форд.А добрата е,че тези проблеми не били само при Фиеста,а при всичките модели на Форд..:)))
  • #21
    1 rate up comment 5 rate down comment
    до смешника ( преди 14 години )
    frankofona,***!Като искаш въртящ момент на ниски обороти,виж Hyundai ix35 1.7 CRDi ,пика на въртящия момент започва от 1250 об/мин и стига до 2750 об/мин.Да дадеш някакъв пример с Фиат или Опел за по-ниска стойност?Хайде,чакам!
  • #20
    5 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 14 години )
    Настрана от спора за това кой прави по добри ДВг-та. Според вас, тези цифри реални ли са. защото ми се струва,че обявените от производителите разходи, значително ще се разминават с реалните . Днес дори WV библията Ауто билд призна, че разхода на тествания от тях Голф с 1.4 тфси мотор се различава двойно от заводския! В предишния брой същото бе казано и за Тигуан с 1,4 тфси (11.2 Тестов разход) тогава какво правим. До сега не виждам никой да тества и публикува колко "аджаба " горят тези даунсайз