IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel Astra ecoFlex със среден разход от 3.9 л. на 100 км

Средният разход на гориво на дизеловия Opel Astra 1.3 CDTI ecoFLEX е сред най-ниските в своя клас – 4.1 л. на 100 км.

Opel Astra ecoFlex със среден разход от 3.9 л. на 100 км
Ниският среден разход е съпроводен и с ниски вредни емисии от 109 г/км. което прави хечбекът на Opel един от най-екологичните автомобили предлагани днес на пазара.
 
 
Въпреки това обаче, от европейското подразделение на GM продължава да усъвършенства модела и да прави тази версия на Astra още „по-зелена”. Сега този модел ще бъде на пазара с технологията Start and Stop от ново поколение. Тази система ще помогне на Astra ecoFLEX да намали вредните емисии от 109 на 104 г/км. Средният комбиниран разход ще падне от споменатите 4.1 литра, на 3.9 литра на 100 км. Версия комби (Sport Tourer) на Astra ecoFLEX вече ще има разход от 4.1 литра на 100 км и вредни емисии СО2 от 109 грама на км.
 
 
Всички модели от серията ecoFLEX са оборудвани с активна система за достъп на въздух, която може да насочва повече въздух към двигателя при ниска скорост, което подобрява охлаждането. При висока скорост достъпът на охлаждащ въздух се ограничава, което подобрява обтекаемостта на колата и намалява въздушното съпротивление. Монтираната в предната решетка система се комбинира с подобрена аеродинамика на долната част на автомобила.
 
Двигателят е дизелов с обем 1.3 литра и мощност 95 к.с. Комбинира се с механична скоростна кутия с пет степени. Оборудван е и с филтър за твърди частици (Diesel Particulate Filter - DPF) още в стандартната си версия.
 
В Германия цената на екологичната Astra ecoFLEX е 19 780 евро, като купувачите имат максималното възможно данъчно облекчение, предлагано в страната.
0 от 500
  • #49
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хайде ,бе казанлъшки мамул,къде го тоя 1.8 дизел от преди 10 години с 320 Нм?А бе,просто момче,стискай си пъпките и не се занимавай с неща които не разбираш.
  • #48
    2 rate up comment 2 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    1.7 CRDI доста прилича на товаhttp://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/42164.html
  • #47
    7 rate up comment 0 rate down comment
    АZ ( преди 14 години )
    "Познайте каква динамика има тоя автомобил с това моторче."-каза тъмния балкански субект и запали своята Фиеста с 75 к.с.
  • #46
    3 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 14 години )
    BGRS Типото беше първият опит на фиат по пътяа към вдигане на качеството :) и ако сравниш едно типо с едно браво ще видиш че има подобрение...аа с по новите модели подобрението се чувства още по-усезаемо:)но пак казвам всепак това не са премиум автомобили и нали се сещаш че за повече се плаща повече и то в един момент като теглиш чертата се оказва "танто за куглокиго"..:))едното малко по се чупи ама евтина поддръжка другото по не се чупи ама като се счупи направо през кръста те реже :) така че се един дол дренки те ами...кто и да е ;)
  • #45
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    IT, Фиятя влизат в пътя още от 1989-та, когато Типо се появи масово. Така и не влязоха горките. Иначе големи реклами, голяма работа бе тогава - Типо се сглобява не на конвейр, а на нещо като платформа от един Робот. Цифровото му табло вибрира, за да имитира движение на автомобила и се провери за неизправности. Да, ама не. Таблата си гаснеха и всичко друго отиваше по дяволите, започвайки от гърнетата. Имиджът не е напразен, колкото и да симпатизирах и симпатизирам на тия коли.
  • #44
    0 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Познайте каква динамика има тоя автомобил с това моторче. Точно така. По-добре да не изпреварвате. Опел определено страдат от липса на модерни мотори. А разхода едва ли някой го интересува, тъй като така и така пенсионерите карат приспивно и икономично. И без хвърлени пари на вятъра, ще постигнат подобна икономия.
  • #43
    1 rate up comment 3 rate down comment
    IT ( преди 14 години )
    nqma zna4enie това може да ти го каже само някой изперкъл швабофил гоуфаджия или в слъчаяа хюндаиджия хахаха :)) Не искам да кажа че Фиат са перфектната марка но за моторите са си майсотчета с традиции. Са вярно,преди години зглобката на колите им беше по мърлшка,затова си патят с кофти имидж ама влизат в пътя...:))Иначе за дизели Европейците са номер 1! шваби,франсета,италянци правят добри дизелаци и мноо яасно в европа от мног години се тачи дизела..аз също мися че е по-добрият вариант !!:)))
  • #42
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хе,хе,Фиат ги карали в цял свят,...WOW...интересно как,като не могат и 2 млн. да продадат на година!И магал ***,като се правиш на осведомен,трябваше да си прочел,че двигателите на Хюндай не се проектират в Германия,а в R&D Centre в Корея.Начука си го,***!
  • #41
    2 rate up comment 0 rate down comment
    &&& ( преди 14 години )
    ОТВОРКОТО AZ,защо не написа коя кола има такъв "уникален двигател" 1.8,беееее мазна *** муцуно,ха,ха,ха!1.8 имаха Форд,преди да ги сменят с Пежо,защото бяха пълен ***.Както са например скоростните кутии на Ауди.До сега се заливах от смях от една статия в бр.2 на Аутобилд 2011 стр.44.Нямало ауди с автоматична кутия,което да е минало 100 000 км. без да е сменена с нова.Невероятен *** били аудитата,ама просто и Дачия са по-добре.Бъзикат ги за "напредък чрез техника" и с право!Ментета.
  • #40
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ///// ( преди 14 години )
    Браво на Опел дано преминете и на бензиновия Фиат мултиайр мотор със разход около този на дизела.И Пак на върха >>>>